Adakah mereka sepadan dengan warna pada ulta?

Adakah anda tahu bahawa kita menawarkan perkhidmatan padanan teduhan percuma di kedai Ulta Beauty terdekat anda?

Adakah mereka sepadan dengan warna di Sephora?

Sephora akan memadankan warna anda secara percuma. Apabila anda pergi ke kedai, beritahu mereka bahawa anda ingin membeli foundation HD tetapi tidak tahu warna yang anda perlukan. Mereka akan melakukan padanan warna di sepanjang garis rahang anda untuk mencari padanan warna yang sesuai untuk ton kulit anda.

Adakah Ulta membenarkan anda menonton?

Bagi Ulta Beauty, kebanyakan kedai dibuka pada kapasiti runcit 75% dengan perniagaan salunnya dibuka pada kapasiti 50%; 156 kedai A.S. kekal pada kapasiti runcit kurang daripada 75%. ... Ini termasuk memberitahu pelanggan untuk produk swatch pada lengan mereka daripada menguji muka mereka, kata Kecia Steelman, COO Ulta Beauty.

Bagaimana anda mengetahui warna asas anda?

Ujian pergelangan tangan: Semak warna urat anda.

Jika mereka berwarna ungu atau biru maka anda adalah sejuk. Jika mereka berwarna hijau atau zaitun, anda hangat. Tetapi jika anda tidak dapat menentukan warna dominan, anda adalah neutral.

Adakah pekerja Sephora membantu anda mencari naungan anda?

Di Sephora, pekerja dilengkapi dengan peranti pegang tangan yang, apabila dipegang pada muka, mengimbas permukaan, menangkap tepat seseorang warna kulit dan memadankannya dengan gabungan nombor dan huruf daripada "pustaka teduh" sedia ada.

Saya Mendapatkan Asas Saya Padanan Secara Profesional dan Ini Berlaku...

Adakah asas Sephora Do sepadan dengan 2021?

milik Sephora teknologi Color iQ baharu membantu memadankan anda dengan bedak asas, concealer, bedak ditekan atau pelembap berwarna yang sempurna.

Patutkah foundation lebih cerah atau lebih gelap daripada kulit anda?

Mengikut pakar kecantikan, anda foundation mestilah satu atau dua warna lebih terang daripada tona kulit anda. Ini kerana apabila anda menggunakan bronzer atau kontur maka foundation akan mengadun kesemuanya dan memberikan rupa yang sempurna pada wajah anda.

Adakah lebih baik untuk asas anda menjadi lebih cerah atau lebih gelap?

PETUA #7: APABILA RAGU, SENTIASA MENJADI LEBIH RINGAN

Jika anda tidak boleh membuat keputusan, kami mengesyorkan sentiasa menggunakan warna yang lebih terang. Lebih mudah untuk mencipta kulit yang kelihatan lebih gelap dengan bantuan bronzer dan bedak muka berbanding untuk mencerahkan warna yang lebih gelap!

Bagaimanakah saya boleh memadankan warna kulit saya dengan asas dalam talian?

Salah satu perkhidmatan pemadanan teduh dalam talian yang terbaik dan paling popular ialah Findation.com. Tapak web, yang dicipta untuk membantu pelanggan mencari teduh asas sempurna mereka dalam talian, disukai oleh jurusolek dan editor kecantikan. Ia sangat mudah digunakan dan menyediakan senarai padanan untuk jenis kulit khusus anda dalam beberapa saat.

Adakah Ulta membenarkan penguji 2021?

Dalam-Penguji Kedai Akan Untuk Paparan Sahaja

Akibat kebimbangan kebersihan di tengah-tengah sekatan koronavirus, peruncit terkenal seperti Ulta Beauty dan Sephora menafikan penguji kecantikan tradisional sebagai ganti sampel paparan ketika mereka mula membuka semula pintu mereka.

Adakah Ulta memberikan sampel?

Ulta memang membuat sampel atas permintaan.

Adakah Ulta mempunyai penguji 2021?

Ulta Beauty, yang baru sahaja melancarkan peralihan ketua pegawai eksekutif, merancang untuk membuka lebih banyak kedai pada 2021, dan memperkenalkan semula penguji kecantikan.

Apakah Warna undertone saya?

Tengok pergelangan tangan awak urat di bawah cahaya semula jadi.

Jika urat anda kelihatan hijau, anda mungkin mempunyai nada hangat. Jika warna biru atau ungu, anda mungkin mempunyai ton yang sejuk. Jika ia adalah gabungan kedua-duanya, anda mungkin mempunyai nada neutral.

Apakah maksud nombor IQ Warna Sephora?

@jessi30 Color IQ sebenarnya hanyalah panduan, alat untuk membantu anda memikirkan kemungkinan padanan. Ia tidak tepat. The nombor permulaan dan huruf menunjukkan nada anda - jadi 5Y adalah lebih panas sedikit daripada 4Y. Dua nombor terakhir menunjukkan kedalaman - jadi 01 adalah teduhan paling terang yang mungkin, dan 04 lebih gelap sedikit.

Sejauh manakah ketepatan IQ Warna Sephora?

ia adalah benar-benar tidak begitu tepat, dan walaupun memerlukan...

Ia benar-benar tidak begitu tepat, dan walaupun ia mengambil gambar kulit anda tanpa sebarang cahaya, ia sentiasa kelihatan agak tidak jelas. Saya telah melakukan IQ warna kira-kira 5-7 kali dan sentiasa mendapat warna yang berbeza setiap kali.

Adakah anda memadankan asas dengan muka atau leher?

Asas anda harus sepadan dengan leher anda. Jika leher lebih gelap daripada muka, anda boleh memberi pampasan dengan bronzer.” “Adalah penting untuk memadankan warna asas asas dengan warna bawah kulit supaya kulit kelihatan paling semula jadi.

Kenapa kulit saya kelihatan KELABU Apabila saya memakai foundation?

Sebab utama mengapa foundation anda kelihatan kelabu pada kulit anda adalah kerana teduh asas yang anda gunakan. Jika anda memilih warna yang jauh lebih terang daripada warna kulit anda tanpa rona yang sama, ini akan menjadikan kulit anda kelihatan kusam dan kelabu selepas digunakan.

Mengapa saya kelihatan gelap selepas menggunakan solek?

Kita semua membasuh kulit kita untuk mengeluarkan lebihan minyak dari kulit, tetapi jika anda mempunyai kulit yang benar-benar berminyak dan jika anda kerap menggunakan bedak, maka anda akan dibiarkan dengan wajah yang kelihatan seperti kek dengan tompok-tompok asas gelap di seluruh badan.

Apa yang perlu dilakukan jika asas anda lebih ringan daripada kulit anda?

Berikut adalah beberapa petua hebat untuk menggelapkan asas yang terlalu terang.

  1. Campurkan atau Lapiskannya Dengan Bedak Muka Loose. ...
  2. Tambahkan dalam Pelaras Teduh Yayasan Tandatangan Kami. ...
  3. Campurkan Foundation Anda Dengan Bronzer. ...
  4. Campurkan Foundation dengan Concealer. ...
  5. Campurkan Dengan Warna Foundation yang Lebih Gelap.

Bagaimanakah cara saya mencari warna asas saya tanpa ujian?

Di kebanyakan lorong kecantikan kedai ubat, tiada cara untuk menguji asas tanpa membuka pembungkusan. Artis solek selebriti Lusine Galadjian mengesyorkan menggunakan sistem banding dan beza untuk mendapatkan teduhan terdekat yang mungkin.

Bagaimanakah saya memadankan nada bawah saya?

Semak anda urat

Jika anda dapat melihat urat anda, anda mungkin boleh menggunakan warnanya untuk mengenal pasti undertone anda. Sebagai contoh, jika urat anda kelihatan kehijauan, maka anda mungkin mempunyai nada hangat. Orang yang mempunyai urat berwarna biru atau kelihatan keunguan biasanya mempunyai nada yang lebih sejuk.

Bagaimanakah saya tahu teduh penyembunyi saya?

Peraturan praktikal untuk memilih naungan concealer anda ialah berdasarkan naungan asas anda. Pakar kecantikan menasihatkan bahawa setiap orang harus mempunyai dua warna concealer dalam senjata mereka, satu lebih cerah, satu lebih gelap, kerana pendedahan matahari setiap hari bermakna warna kulit anda berubah sedikit sepanjang masa.

Adakah anda perlu memakai topeng di Ulta?

Penutup Muka

*Melainkan diperlukan oleh mandat negeri atau tempatan.

Bolehkah anda masih mencuba solek di Ulta?

Ulta Beauty, yang mengendalikan lebih 1,200 kedai di Amerika Syarikat, mempunyai pelan permainan. Ia dipanggil GLAMLab — Apl percubaan solek maya Ulta yang menawarkan akses kepada lebih daripada 4,000 item. ... Kedua-dua Sephora dan Ulta Beauty telah memasukkan sampel produk ke dalam beg semasa pembayaran dan akan terus menawarkan faedah tersebut.