Episod mana sasuke vs itachi?

Arka ini menyaksikan pertempuran antara Sasuke Uchiha dan abangnya Itachi. Ia merangkumi jilid 42 hingga 44, atau lebih khusus, merangkumi bab 384 hingga 412 dalam manga dan episod 134 hingga 143 daripada anime Naruto: Shippūden.

Episod mana Itachi mati?

Itachi mati buat kali pertama di episod 138, dipanggil The End. Kematian pertamanya berlaku selepas bergaduh dengan saudaranya sendiri Sasuke selepas dia menggunakan sebahagian besar tenaganya untuk membebaskannya daripada Orochimaru.

Apakah musim Itachi vs Sasuke?

Musim keenam siri anime Naruto: Shippuden diarahkan oleh Hayato Date, dan diterbitkan oleh Studio Pierrot dan TV Tokyo. ... Musim keenam disiarkan dari Jun 2009 hingga Januari 2010 di TV Tokyo. Musim ini mengikuti Sasuke Uchiha membalas dendam terhadap Itachi untuk membalas dendam puak mereka.

Adakah Sasuke pernah mengalahkan Itachi?

Dalam kesnya, dia mengatasi Itachi semasa Perang Ninja Besar ke-4, di mana dia memperoleh kuasa Rinnegan, bersama-sama dengan chakra Enam Laluan Yin. Akibatnya, Sasuke menjadi salah satu watak terkuat dalam keseluruhan siri, dengan Naruto menjadi satu-satunya manusia yang mampu menyamainya.

Siapa abang Naruto?

Itachi Uchiha (Bahasa Jepun: うちは イタチ, Hepburn: Uchiha Itachi) ialah watak fiksyen dalam siri manga dan anime Naruto yang dicipta oleh Masashi Kishimoto.

Sasuke lwn. Itachi - Pertarungan Penuh (Sub Bahasa Inggeris)

Siapakah Uchiha yang paling kuat?

1 PALING KUAT: Sasuke Uchiha

Tidak dinafikan, Uchiha terkuat sepanjang zaman, Sasuke memperoleh Mangekyo Sharingan selepas kematian Itachi Uchiha. Matanya memberikannya kuasa Amaterasu dan Kawalan Api. Seiring dengan itu, Sasuke juga mendapat kebolehan untuk menggunakan Susanoo Badan Penuh, menjadikannya sangat berkuasa.

Madara boleh mengalahkan Itachi?

7 BOLEH'T BEAT MADARA: Itachi Uchiha

Walaupun Itachi Uchiha kuat dalam dirinya sendiri, dia pastinya tidak hampir sama dengan tahap Madara Uchiha. Dengan Kuasa Enam Laluan yang ada padanya, sama sekali tidak ada cara untuk Madara kalah kepada Itachi, walau apa pun keadaannya.

Siapa yang menang Sasuke atau Itachi?

8 Paling sukar: Sasuke Vs.

Seperti yang dijangka, Kishimoto menyampaikan dengan pertarungan ini kerana kedua-dua Sasuke dan Itachi bertarung hingga ke nafas terakhir mereka. Walaupun Itachi hampir buta, dia berjaya menolak Sasuke ke hadnya. walaupun Sasuke memenangi pertarungan itu, ia kemudiannya mendedahkan bahawa Itachi Uchiha telah membiarkan dia menang.

Kenapa Sasuke berkahwin dengan Sakura?

Sedangkan dikatakan Sasuke dan Sakura berkahwin kerana cinta, ada satu lagi sebab besar untuk dia berkahwin: anak. ... Jika dia mahu keluarganya hidup, dia perlu melahirkan anak. Terlepas dari masalah perkahwinan mereka, jika ini penting untuk Sasuke, mereka sepatutnya mempunyai ramai anak, tetapi mereka tidak.

Siapa kekasih Itachi?

Izumi sangat mencintai Itachi, sehinggakan dia menerima keputusan Itachi untuk menamatkan hidupnya demi kampung, dan bersyukur kerana diberi kehidupan yang dia inginkan bersamanya: menjadi tua dan mempunyai anak bersama, walaupun ia hanya genjutsu.

Dalam EP mana jiraiya mati?

Malangnya, pertemuan semula mereka tidak menggembirakan dan kedua-duanya terlibat dalam pertempuran yang mengakibatkan kematian Jiraiya di episod 133 Naruto: Shippūden (AKA "Kisah Jiraiya the Gallant").

Kenapa Itachi mahukan mata Sasuke?

Walaupun begitu, kenapa Itachi cuba mencuri mata Sasuke melalui pertempuran di Naruto Shippuden? ... Ia adalah dengan cara ini bahawa Itachi berada dalam kedudukan untuk memberitahu Sasuke tentang kelemahan Mangekyou Sharingan – yang hilang ringan selepas penggunaan berterusan.

Kenapa Sakura benci Naruto?

1 MEMBENCI DIA: Menganiaya Naruto

Semasa Naruto masih kecil, Sakura sebenarnya mengejek Naruto kerana menjadi anak yatim piatu, sesuatu yang Naruto tidak mempunyai kawalan sama sekali.

Siapa yang berkahwin dengan Boruto?

Jawapan Pantas. Boruto Uzumaki akan berkahwin Sarada Uchiha pada masa hadapan. Mereka, pada masa ini, nampaknya tidak mempunyai perasaan romantis yang mendalam atau yang mereka sedari. Tetapi ikatan mereka menimbulkan asas yang dibangunkan dengan baik untuk menjadi minat cinta satu sama lain.

Siapa yang boleh mengalahkan Naruto?

Naruto: 7 Watak Mampu Membunuh Naruto (& 7 Yang Tidak Berpeluang)

  • 8 MAMPU: Kaguya Otsutsuki.
  • 9 TIDAK BERPELUANG: Kinshiki Otsutsuki. ...
  • 10 MAMPU: Jigen. ...
  • 11 TIDAK BERPELUANG: Kakashi Hatake. ...
  • 12 MAMPU: Boruto Uzumaki. ...
  • 13 TIDAK BERPELUANG: Hashirama Senju. ...
  • 14 MAMPU: Madara Uchiha. ...

Siapa Naruto yang paling kuat?

1) Kaguya Otsutsuki

Dalam aksi terakhir siri ini, meterai dipecahkan apabila Ekor-Sepuluh muncul semula dan begitu juga dia. Kaguya mempunyai akses kepada semua, termasuk Kekkei Genkai seperti Byakugan dan Rinne Sharingan. Digabungkan dengan transformasi binatang berekornya, dia adalah entiti paling berkuasa dalam siri Naruto.

Siapa Sasuke atau Naruto yang lebih kuat?

Sepanjang sebahagian besar bahagian pertama siri ini, Naruto sentiasa lebih lemah daripada Sasuke, tetapi kelemahan itu perlahan-lahan berubah di seluruh arkanya. ... Namun, menjelang akhir pertempuran klimaks, Sasuke mengaku kalah. Pengakuan itu membuktikan bahawa Naruto lebih kuat daripada Sasuke.

Bolehkah Itachi mengalahkan Kakashi?

Dalam anime, Itachi sememangnya salah satu shinobi yang paling berkuasa. Ia telah diperhatikan bahawa Kakashi telah dikalahkan oleh Itachi oleh Tsukuyomi. Ini adalah salah satu jurus terkuat yang dia boleh gunakan.

Bolehkah Minato mengalahkan Itachi?

7 BOLEH MENALAHKAN: Itachi Yang Genjutsunya Akan Jatuh Pendek

Itachi boleh dikatakan satu-satunya pengguna genjutsu terkuat dalam keseluruhan anime, dan akibatnya, dia amat sukar untuk ditentang. ... Akibatnya, Itachi akan kehilangan senjata utamanya dan tidak boleh berharap untuk menyaingi kelajuan Minato dalam pertarungan yang mudah.

Apa yang membunuh Itachi sebenarnya?

Ramai yang percaya bahawa Itachi mati di tangan Sasuke, tetapi mereka tidak tahu sebab sebenar mengapa dia mati. Itachi sendiri mempunyai a penyakit yang teruk, di mana, dia menerima ubat dengan mengambil ubat yang berbeza hanya untuk memastikan dirinya hidup buat sementara waktu.

Siapa Uchiha yang paling lemah?

10.Tajima Uchiha

  • Tajima Uchiha adalah ahli puak Uchiha semasa era perang, sebelum zaman perkampungan tersembunyi, dan merupakan bapa Madara dan Izuna.
  • Tajima Uchiha adalah Uchiha yang paling lemah kerana dia berada di zaman yang lebih tua, dia terus dikalahkan oleh orang-orang masa kini.

Siapa Uzumaki yang paling lemah?

Jadi, jika dibandingkan dengan watak-watak ini, jelas sekali Karin Uzumaki adalah yang paling lemah dalam klan.

Siapakah top 3 Uchiha terkuat?

Dengan semua ini dalam fikiran dan beberapa kajian lanjut tentang Uchiha, senarai ini telah dikemas kini dengan lima penyertaan Uchiha tambahan.

  1. 1 Sasuke Uchiha. Penamat di bahagian atas senarai ialah Sasuke Uchiha.
  2. 2 Madara Uchiha. ...
  3. 3 Obito Uchiha. ...
  4. 4 Indra Otsutsuki. ...
  5. 5 Itachi Uchiha. ...
  6. 6 Shin Uchiha. ...
  7. 7 Shisui Uchiha. ...
  8. 8 Sakura Uchiha. ...

Kenapa Hinata dibenci?

dia kurang keyakinan diri adalah kecacatan terbesar dalam wataknya dan kami percaya dia bukan sahaja memalukan puak Hyuuga, tetapi dia juga memalukan wanita secara umum. Ini Hinata dalam mod pertempuran.