Di mana rumah ikan keli jackson?

Catfish Jacksons ialah homestead dalam Red Dead Redemption 2 dan Red Dead Online; ia terletak di selatan Rhodes, di wilayah Scarlett Meadows di wilayah Lemoyne.

Di manakah rumah ikan keli Jackson rdr2?

Catfish Jacksons ialah homestead dalam Red Dead Redemption 2 dan Red Dead Online; ia terletak selatan Rhodes, di wilayah Scarlett Meadows di wilayah Lemoyne.

Di manakah wang yang disembunyikan di pondok Lonnie?

Dalam bab 2, pondok itu tidak mempunyai penghuni dan tidak mempunyai wang. Tidak termasuk aktiviti peneman, homestead boleh dirompak dua kali. Kali pertama kebanyakan penduduk tertidur dan pemain perlu membunuh semua kecuali satu, yang akan mendedahkan wang tunai yang tersembunyi adalah dalam beg beras.

Bagaimana anda menyiasat homestead di rdr2?

Di rumah, anda ada untuk sampai ke kandang. Anda boleh melakukan ini dalam dua cara: jika anda berada di sana dengan senjata, anda perlu membunuh semua musuh. Jika anda berjaya membunuh orang yang menjaga kandang secara senyap-senyap (dengan cara busur atau baling pisau) anda akan dapat memasuki kandang tanpa masalah.

Bolehkah anda merompak Chez Porter dua kali?

Ada kemungkinan untuk merampas Chez Porter dua kali. Sebelum menyertai Javier dalam usahanya, pemain boleh menerima Petua Rompakan daripada banduan yang melarikan diri. Terdapat dua perbualan unik yang pemain boleh dengar jika mereka pergi ke sana tanpa Javier, satu pada waktu siang dan satu pada waktu malam.

Lokasi Rompakan Rumah Ikan Keli Jackson- Red Dead Redemption 2

Bagaimana saya boleh masuk ke pondok Lonnie?

Untuk mencari Lonnie's Shack dalam Red Dead Redemption 2, anda perlu pergi ke utara Lemoyne. Anda boleh bermula di Stesen Emerald / Emerald Ranch, dan menuju ke selatan ke Lemoyne, dan teruskan sehingga anda sampai ke pondok. Sebagai alternatif, anda boleh pergi ke timur laut Ringneck Creek.

Di manakah terletaknya Rumah Rocky seven?

Rumah itu sendiri boleh ditempatkan di timur laut peta, utara Annesburg, di tempat bernama Williard's Rest. Lokasinya jauh di utara Van Horn, jadi dalam huraian dalam permainan terdapat sedikit butiran terperinci.

Bolehkah anda merompak homestead di rdr2 dalam talian?

Red Dead Online kemas kini musim panas akan menambah rumah kediaman merompak dan "aktiviti haram" lain The Wild West akhirnya menjadi liar. ... Terima kasih kepada kemas kini Newswire terkini, kami sekurang-kurangnya tahu beberapa "aktiviti yang menyalahi undang-undang" yang sebelum ini diusik akan termasuk rompakan kem dan rumah kampung di Free Roam.

Siapa pembunuh bersiri rdr2?

Latar belakang. Edmund Lowry Jr. ialah pembunuh bersiri yang menyusun mayat mangsanya yang dinodai dan dicacatkan di seluruh New Hanover, Big Valley dan Lemoyne, meninggalkan petunjuk yang boleh disatukan ke dalam peta ke tempat persembunyiannya, sebuah kabin di barat daya Valentine.

Di manakah saya boleh mencari Chez Porter?

Bertempat di Grizzlies West, Ambarino, anda akan temui Chez Porter. Chez Porter ialah rumah kepada kumpulan Jack Hall dan terdiri daripada tiga bangunan: sebuah rumah, sebuah kabin dan sebuah bangsal. Apabila menghampiri kawasan itu anda akan disambut oleh beberapa lelaki yang bermusuhan jika dikesan, bersama beberapa ekor kuda yang diikat.

Bolehkah anda merompak ladang babi Aberdeen?

Sebaik sahaja anda berada di meja makan, pasangan itu akan menawarkan minuman kepada anda. Anda boleh menolak tawaran mereka dan pergi, tetapi kemudian anda tidak akan mengetahui kisah mereka yang lain, dan anda tidak akan dapat merompak simpanan itu.

Apakah rahsia Braithwaite?

Semasa epilog, rumah luar Gertrude boleh dilawati, mendedahkannya dia tidak pernah dibebaskan dan nampaknya mati kelaparan. Sisa rangkanya masih terkandung dalam struktur reput.

Bagaimanakah anda menjatuhkan senjata dalam Red Dead Redemption 2?

Senjata Red Dead Redemption 2 jatuh:

Mereka tidak, bagaimanapun, tersedia dalam Red Dead Redemption 2. Pemain boleh menukarnya dengan senjata lain di atas tanah tetapi mereka akan sentiasa tersedia dari kuda anda. Ini menjadikannya mustahil untuk menyingkirkan atau menjual senjata api secara kekal.

Di manakah Van Horn dalam Red Dead?

Peta lokasi

Pos Perdagangan Van Horn ialah penyelesaian yang dipaparkan dalam Red Dead Redemption 2 dan Red Dead Online. Ia berada dalam Roanoke Ridge di New Hanover di tepi Sungai Lannahechee, dan terletak di selatan Annesburg.

Di manakah harmonika dalam rdr2?

Lokasi Harmonika

Harmonika terletak di sebuah pondok di timur Stesen Flatneck, yang terletak sedikit ke selatan Valentine. Di dalam pondok, akan ada rak bertingkat yang terletak betul-betul di sebelah pintu. Harmonika diletakkan di rak tengah, jadi ia sepatutnya mudah dikesan.

Apa yang berlaku dalam Pleasance rdr2?

Pembunuhan beramai-ramai

Pada 17 September 1883, Pleasance adalah tapak pembunuhan beramai-ramai yang meragut nyawa sepuluh penduduk tempatan. Mangsa ditemui sama ada ditembak atau ditikam secara ganas. Pembunuh, atau pembunuh mana-mana keadaannya, tidak pernah dikenal pasti memperdalam misteri yang menyelubungi bandar malang itu.

Bolehkah anda membuka pintu berkunci dalam rdr2 dalam talian?

Untuk menggunakan pemutus kunci, dekati peti atau pintu yang terkunci dan berinteraksi dengannya dengan menekan "Square" pada PS4 dan "X" pada Xbox One. Semudah itu. Jika anda menghadapi masalah dengannya, ia adalah kerana pintu atau dada yang anda ingin buka sebenarnya tidak boleh dibuka.

Bolehkah anda membuka pintu di rdr2?

Pemain hanya mempunyai untuk berjalan ke pintu dan menekan butang huru-hara pada pengawal mereka. Pada pad permainan PS4, anda perlu menekan butang bulatan dan untuk pengawal Xbox One, anda perlu menumbuk butang "B".

Apakah pemutus kunci dalam rdr2?

Pemutus Kunci ialah peningkatan kekal yang, seperti namanya, membolehkan anda memecahkan kunci. Kunci ditemui di belakang kereta pentas. Jika anda mencuri satu, atau terjumpa satu sebagai sebahagian daripada peristiwa rawak yang ditinggalkan di tepi jalan.

Di manakah kuda terbaik di rdr2?

Lokasi kuda Arab teluk kelabu mawar – Kuda terbaik dalam permainan walaupun di kalangan saudara-saudaranya yang berpangkat tinggi, anda boleh menemui kuda yang hebat ini mengurus perniagaannya sendiri di kandang Blackwater selepas epilog pertama. Kuda Arab kelabu teluk mawar berharga $1,250 untuk dibeli.

Adakah terdapat apa-apa di Fort Wallace rdr2?

Kubu telah tiga menara, serta lima bangunan dalaman yang lebih besar, termasuk kandang kuda dan penjara.

Adakah terdapat pistol di Chez Porter?

Senjata itu ialah terletak di dalam peti kunci di Chez Porter, tetapi anda tidak akan dapat menemuinya di sana jika anda belum menyelesaikan pencarian The First Shall Be Last untuk Javier. ... Menyeberangi Sungai Dakota dan anda akan menemui Chez Porter di barat laut Window Rock pada peta anda.