Adakah instacart menjejaki perbatuan?

Nota: Instacart hanya menjejaki batu yang anda pandu semasa anda memandu ke kedai runcit untuk mula membeli-belah dan batu yang anda pandu kepada pelanggan; batu yang anda pandu dari rumah anda ke kedai untuk mula membeli-belah tidak disertakan.

Adakah Instacart menjejaki batu anda?

ya! Walaupun Instacart menggunakan anggaran perbatuan sebagai satu komponen dalam pengiraan jumlah bayaran untuk ditawarkan setiap kelompok, ini bukan pembayaran balik perbatuan, jadi anda masih boleh memotong perbatuan berkaitan kerja daripada pendapatan bercukai anda. Cuma pastikan anda mempunyai dokumentasi untuk menyandarkannya!

Bagaimana jika saya tidak menjejaki perbatuan saya?

Jika anda tidak mempunyai rekod sedemikian, anda akan terpaksa mencuba untuk membuktikan perbatuan perniagaan anda berdasarkan kesaksian lisan anda dan apa-apa dokumentasi yang boleh anda berikan, seperti resit, e-mel dan bukti lain tentang pemacu perniagaan anda.

Bagaimanakah perbatuan Instacart berfungsi?

Sejak Instacart tidak membayar perbatuan, adalah penting untuk menjimatkan wang sebanyak yang anda boleh untuk gas untuk mengekalkan lebih banyak pendapatan anda. Seperti yang dinyatakan, pemanduan bukanlah masalah besar dengan Instacart berbanding kebanyakan kerja penghantaran kerana kebanyakan masa anda dihabiskan untuk membeli-belah.

Apakah yang dibayar oleh Instacart untuk perbatuan?

Memandangkan anda bekerja sebagai kontraktor bebas, anda boleh menghapuskan batu yang anda pandu semasa menghantar barangan runcit untuk Instacart. Pada masa ini, kadar persekutuan adalah 57.5 sen setiap batu dipandu untuk tujuan perniagaan.

Cara Menjejaki Business Miles sebagai Pemandu Penghantaran Dengan Betul! (Grubhub, DoorDash, Instacart, Uber)

Bolehkah saya membuat $100 sehari dengan Instacart?

Instacart mengiklankan bahawa ia boleh dibuat untuk dibuat $25 sejam, jadi anda boleh melihat bagaimana anda boleh membuat $100 sehari (atau lebih banyak lagi) sebagai pembeli. Anda juga diberi tempoh "rehat" selama 20 minit di mana anda tidak diberi pesanan (sekiranya anda memerlukan rehat).

Bolehkah seseorang menunggang dengan anda semasa melakukan Instacart?

Adalah bertentangan dengan syarat perkhidmatan Instacart untuk Pembeli untuk mempunyai orang lain bersama mereka semasa melakukan tugas mereka. Seorang memohon pekerjaan itu, telah diperiksa latar belakang mereka, telah bertunang dan menerima latihan tentang cara menyelesaikan kerja itu. Oleh itu, tiada orang lain boleh menunggang dengan anda semasa anda bekerja untuk Instacart.

Bagaimanakah cara saya menjejaki perbatuan untuk Instacart?

Apa yang anda perlu lakukan ialah memuat turun apl, pergi ke dalam talian apabila anda membuat penghantaran dan apl itu akan menjejaki sejauh mana anda memandu. Aplikasi seperti Hurdlr ialah pilihan yang popular dan ia boleh menjejaki perbatuan Instacart anda secara automatik dan juga jumlah pendapatan anda sebagai pembeli.

Bilakah saya harus mula menjejak perbatuan untuk Instacart?

Sebaik sahaja Gridwise menyedari anda mula memandu, kami akan bertanya sama ada anda sedang dalam talian menerima tempahan. Jika ya, maka apa yang anda perlu lakukan ialah ketik "Mulakan Penjejakan" dan kami akan mengira setiap batu yang anda pandu semasa dalam talian.

Adakah IRS memerlukan bacaan odometer?

Adalah mitos bahawa IRS memerlukan anda merekodkan odometer anda pada permulaan dan akhir perjalanan anda. Pada masa ini tiada apa-apa dalam undang-undang yang memerlukan anda mencatat bacaan odometer kecuali untuk permulaan dan akhir setiap tahun, dan apabila anda mula menggunakan kenderaan baharu.

Adakah IRS menyemak perbatuan?

IRS menghendaki anda memberitahu mereka: apabila anda mula menggunakan kereta anda untuk perniagaan, jumlahnya batu anda memandu untuk perniagaan pada tahun tersebut, jumlah batu yang anda pandu untuk berulang-alik ke tempat kerja, jumlah batu yang anda pandu untuk kegunaan peribadi dan sama ada kereta anda tersedia untuk kegunaan peribadi dan jika anda mempunyai kenderaan lain untuk ...

Apakah purata perbatuan yang dituntut ke atas cukai?

Untuk tahun cukai 2020, kadar Perbatuan Standard ialah 57.5 sen/batu. Membawa contoh di atas: 5,000 batu perniagaan x $0.575 kadar standard = $2,875 potongan Standard Mileage.

Berapa batu yang akan dihantar oleh Instacart?

Biasanya jejari penghantaran pada platform Instacart ialah 10–15 batu. Buka apl atau tapak web Instacart. Apl atau tapak web menugaskan anda ke lokasi kedai runcit yang tersedia berhampiran anda.

Adakah Instacart bernilai wang?

Jika anda hanya pengguna penghantaran barangan runcit sekali-sekala, perkhidmatan Instacart biasa sepatutnya mencukupi untuk keperluan anda. ... Jika anda fikir anda akan memesan penghantaran barangan runcit lebih daripada 14 kali setahun, ia berbaloi untuk membayar keahlian Instacart Express tahunan untuk penghantaran percuma dan bayaran perkhidmatan yang dikurangkan.

Adakah Instacart mempunyai bonus?

Instacart pada hari Khamis mengumumkan bahawa ia akan menjadi mengagihkan bonus sehingga $500 sebagai mengiktiraf dedikasi pembelinya untuk menyokong keluarga dan komuniti semasa wabak coronavirus yang sedang berlaku.

Adakah Instacart telah digodam?

Tidak ada pelanggaran atau penggodaman platform Instacart. Untuk memastikan pengalaman paling selamat untuk semua ahli komuniti Instacart, pasukan Amanah & Keselamatan kami berdedikasi untuk langkah keselamatan yang berterusan untuk menghapuskan sebarang kejadian aktiviti penipuan pada platform.

Berapakah pendapatan pembeli Instacart tanpa petua?

Bayaran pembeli perkhidmatan penuh bergantung pada pesanan. Instacart menyediakan anggaran potensi pendapatan untuk setiap pesanan dan menjamin pembeli akan memperoleh sekurang-kurangnya $5 untuk setiap kumpulan penghantaran sahaja dan $7 hingga $10 untuk setiap perkhidmatan penuh (beli dan hantar) kumpulan.

Bagaimanakah saya boleh mendapatkan kumpulan yang lebih baik di Instacart?

Mencari lebih banyak kumpulan? Cuba tajuk ke lokasi kedai yang sibuk. Pembeli yang berada dalam lingkungan satu batu dari lokasi kedai yang sibuk mempunyai peluang yang lebih tinggi untuk melihat kumpulan yang tersedia. Paparan peta baharu kami dan ciri kesibukan kedai akan menunjukkan kepada anda kawasan mana yang mempunyai lebih banyak permintaan supaya anda boleh memaksimumkan peluang anda untuk mendapatkan satu kelompok.

Apakah petua Instacart yang baik?

Instacart mengesyorkan a 5% tip, yang jauh lebih rendah daripada purata 15% tip restoran. Anda boleh menambah ini secara maya pada pesanan untuk mereka menerimanya serta-merta setelah mereka menyelesaikan kerja. Walau bagaimanapun, 5% sepatutnya minimum. Sentiasa memberi lebih banyak tip untuk perkhidmatan yang hebat!

Apakah purata saat setiap item di Instacart?

Instacart memberi anda statistik pada penghujung syif anda, dan secara keseluruhannya, purata saya adalah kira-kira 150 saat setiap item.

Adakah Instacart membayar gas?

Adakah Instacart membayar untuk petrol, perbatuan atau penyelenggaraan kereta dalam Mudah Alih? Sebagai pembeli Instacart perkhidmatan penuh di Mudah Alih anda adalah kontraktor bebas. Oleh itu, anda menggunakan kenderaan anda sendiri untuk mengendalikan penghantaran dan anda membayar untuk penyelenggaraan dan minyak anda sendiri.

Bolehkah anda membuat $1000 seminggu dengan Instacart?

Anda membacanya dengan betul - anda boleh membuat $1000 seminggu dengan melakukan Instacart. ... Menjana $1000 seminggu dengan Instacart memerlukan beberapa strategi dan kerja keras. Tetapi jika anda menggunakan diri anda sepenuh masa dan mengikut cadangan dalam artikel ini, anda akan berjaya membawa pulang wang sebanyak itu.

Adakah Instacart melaporkan kepada IRS?

Jika anda membuat di bawah $600 tahun lepas, Instacart tidak perlu menghantar borang 1099 kepada anda. Pendapatan anda masih boleh dikenakan cukai dan dilaporkan kepada IRS, jadi anda perlu memasukkannya dalam penyata cukai anda. Apabila anda tidak menerima borang 1099, cari dokumentasi pendapatan anda sama ada dalam apl Instacart atau penyata akaun bank anda.

Apa yang membayar lebih uber atau Instacart?

Dianggarkan begitu Pemandu Instacart membuat 15 dolar sejam sebelum petua. ... Sebelum petua, pemandu Uber membuat kira-kira 17 dolar sejam sebelum petua, dan kira-kira 19 dolar sejam selepas petua. Kebanyakan penunggang Uber tidak memberi tip, dan apabila mereka melakukannya, tip purata hanya 3 dolar.