Siapa shar fonseca?

Sharon Fonseca ialah seorang Usahawan, model, wartawan, personaliti media sosial dan pelakon Venezuela. Dia terkenal dengan peranannya dalam siri TV seperti Jenni Rivera: Mariposa de Barrio dan Bajo el mismo cielo.

Siapa teman wanita Gianluca Vacchi?

Gianluca Vacchi dan teman wanitanya Sharon Fonseca bercerita tentang kelahiran anak perempuan mereka, Blu.

Bagaimanakah Gianluca Vacchi menjadi kaya?

Vacchi memperoleh ijazah dalam bidang Ekonomi dan Perniagaan dari Universiti Studiorum di Bologna. Pada usia 25 tahun, Vacchi menyertai perniagaan keluarga, yang dia susun semula dan sebelum dia berumur 30 tahun, Vacchi memilih untuk masuk ke dalam pegangan saham untuk membeli dan menjual syarikat yang berbeza. Inilah yang tidak lama kemudian menjadikannya seorang yang sangat kaya.

Bagaimanakah Sharon Fonseca dan Gianluca Vacchi bertemu?

Gianluca mula dikaitkan dengan Sharon pada April 2017 selepas pasangan itu bertemu pada set salah satu video muziknya dan jutawan itu mengakui dia terpesona dengan Sharon yang 'sangat seksi'.

Apakah yang dilakukan oleh Sharon Fonseca?

Sharon Fonseca ialah seorang Usahawan, model, wartawan, personaliti media sosial dan pelakon Venezuela. Dia terkenal dengan peranannya dalam siri TV seperti Jenni Rivera: Mariposa de Barrio dan Bajo el mismo cielo.

Sharon Fonseca-Lelaki Ulang Tahun❤ #gianlucavacchi

Adakah Gianluca Vacchi berkahwin dengan Sharon Fonseca?

Gianluca Vacchi, 53, untuk berkahwin dengan Sharon Fonseca, 25, selepas kelahiran bayi.

Adakah Gianluca Vacchi minum?

'Saya minum kadang-kadang. Saya akan merokok sekali setahun dengan kopi. ' Dia telah berkahwin selama tiga tahun dengan model Itali berusia 31 tahun bernama Giorgia Gabriele.

Berapa umur Gian Vacchi?

Umur Gianluca Vacchi ialah 52 tahun, walaupun penampilan fizikalnya seolah-olah menunjukkan bahawa dia lebih muda. Dia menandakan hari lahirnya pada 5 Ogos setiap tahun.

Apakah kewarganegaraan Gianluca Vacchi?

Kehidupan mewah Gianluca Vacchi, yang Itali jutawan dengan pengikut Instagram seramai 11 juta orang yang kini berminat untuk berlakon. Usahawan berbilang jutawan berusia 50 tahun, Gianluca Vacchi bukanlah bintang Instagram biasa anda — dia pastinya melakukan sesuatu dengan caranya sendiri.

Adakah Gianluca Vacchi berhutang?

Playboy Itali berusia 50 tahun itu nampaknya telah menghabiskan wangnya. Bahasa Itali Quotidiano melaporkan bahawa Vacchi, yang membuat kira-kira $6 juta setahun sebagai pewaris Kumpulan IMA, telah memiliki kapal layar, vila dan sahamnya di padang golf bernilai $12.4 juta dirampas oleh pemiutang.

Adakah Gianluca Vacchi mempunyai anak lain?

Mereka menyambut anak pertama mereka bersama, seorang bayi perempuan bernama Blu Jerusalema, pada penghujung Oktober. Dan Gianluca Vacchi, 53, dan teman wanitanya Sharon Fonseca, 25, telah mendedahkan anak perempuan mereka dilahirkan dengan celah lelangit.

Adakah Gianluca Vacchi kaya?

Nilai bersih Gianluca Vacchi: Gianluca Vacchi ialah personaliti media sosial Itali, usahawan, DJ dan pengarang yang mempunyai nilai bersih $200 juta. Dia menjadi terkenal berkat akaun Instagramnya yang mempunyai 15 juta pengikut sehingga berita ini ditulis. Vacchi menceburi perniagaan keluarganya pada usia 25 tahun.

Adakah Gianluca Vacchi telah menjalani pemindahan rambut?

Kebenaran berbulu. Beberapa minggu yang lalu kami telah memberitahu anda tentang perubahan fizikal yang luar biasa yang telah dilalui oleh jutawan Itali playboy Gianluca Vacchi. ... “Sejujurnya, itu mungkin benar-benar baik hasil daripada pemindahan rambut. Pemindahan rambut yang baik kelihatan semula jadi dan hebat.

Apa yang berlaku kepada bayi Sharon Fonseca?

Gianluca Vacchi telah mendedahkan bahawa anak perempuannya yang berusia lima bulan, Blu telah telah menjalani pembedahan pada celah lelangitnya. ... Disember lalu Gianluca dan teman wanitanya Sharon Fonseca, 25, mendedahkan anak perempuan mereka dilahirkan dengan sumbing, mengatakan ia adalah 'tamparan kuat untuk kami berdua'.

Adakah Sharon Fonseca mempunyai bahagian ac?

Dan Sharon Fonseca kelihatan berseri-seri pada hari Jumaat sambil berpegangan tangan dengan pasangan jutawannya, 53, sambil mengakui sudah seminggu dia tidak memakai apa-apa selain PJS sejak bersalin. Model, 25, mendedahkan bahawa dia telah berhenti menggunakan telefonnya malah terlupa untuk minum air sebagai dia pulih dari c-section.

Bagaimanakah Gianluca bertemu teman wanitanya?

Pasangan itu bertemu dua tahun lalu di set salah satu video muziknya dan jutawan Itali itu mengakui dia terpesona dengan Sharon yang 'sangat seksi'. Walaupun Gianluca mendedahkan bahawa model itu bermain keras untuk mendapatkan pada permulaan percintaan mereka, dia bergurau: 'Dia membuat saya banyak menderita, itu pasti.

Berapa banyak tatu yang ada pada Gianluca Vacchi?

Gianluca Vacchi's 29 Tatu & Maksudnya.

Adakah Giorgia Gabriele mempunyai anak?

Pasangan yang baru berkahwin adalah ibu bapa kepada seorang anak lelaki, Matteo Veri. Bayi Giorgia Gabriele dilahirkan pada 30 Julai 2019.