Dengan siapa naruto berkahwin?

Dia menerima lengan baru yang dicipta daripada sel Hokage Pertama kemudian. Beberapa tahun kemudian, Naruto berkahwin dengan Hinata dengan siapa dia mempunyai dua orang anak - Boruto dan Himawari Uzumaki. Dia telah menjadi Hokage Ketujuh (七代目火影, Nanadaime Hokage) dalam epilog.

Sasuke kahwin dengan siapa?

Walaupun Sasuke dan Sakura berkahwin, mereka menghabiskan sedikit masa bersama. Masa paling lama mereka berada di tempat yang sama sebagai pasangan adalah apabila Sakura mengikutinya pada penebusan dosanya.

Siapakah pasangan dalam Naruto?

Setiap Pasangan Dalam Francais Naruto, Kedudukan

  1. 1 Minato & Kushina - Pasangan Kuasa Definitif.
  2. 2 Shikamaru & Temari - Dua Kegemaran Peminat. ...
  3. 3 Asuma & Kurenai - Sebuah Kisah Cinta Dipotong Pendek. ...
  4. 4 Sai & Ino - Kejutan Yang Dialu-alukan Untuk Siri. ...
  5. 5 Tsunade & Dan, Kisah Cinta Dan Kehilangan. ...
  6. 6 Choji & Karui, Cinta Bernilai Seribu Batu. ...

Rock Lee kahwin dengan siapa?

Fandom. Rock Lee kahwin dengan siapa? Satu jawapan, Azami. Azami adalah salah seorang anak perempuan Tsubaki (Ahli Majlis) dan Iyashi, dia mempunyai dua adik perempuan bernama Hibari dan En.

Siapa abang Naruto?

Itachi Uchiha (Bahasa Jepun: うちは イタチ, Hepburn: Uchiha Itachi) ialah watak fiksyen dalam siri manga dan anime Naruto yang dicipta oleh Masashi Kishimoto.

Bahasa Inggeris Hari Perkahwinan Naruto dan Hinata

Siapa isteri Kiba?

Kiba kini berkahwin dengan Amina Khaleef dan mereka mempunyai seorang anak bersama. ;D Mari lihat apa yang Kiba akan fikirkan tentang anda! Pasangan Naruto dan Kanak-Kanak Generasi Seterusnya untuk Siri Manga Pendek Sasuke dan Sakura yang akan datang.

Siapa ciuman gadis pertama Naruto?

Isarabi adalah gadis pertama yang mencium Naruto | Fandom.

Siapa anak Naruto?

Boruto Uzumaki (Bahasa Jepun: うずまき ボルト, Hepburn: Uzumaki Boruto), asalnya dieja oleh Viz Media sebagai "Bolt", ialah watak fiksyen yang dicipta oleh pengarang manga Masashi Kishimoto yang pertama kali muncul dalam siri manga terakhir Naruto sebagai anak kepada protagonis Naruto Uzumaki dan Hinata Uzumaki.

Siapa yang Kakashi cium?

Kakashi dan Hanare tidak sengaja mencium. Inoichi meminta Kakashi untuk menghabiskan masa sehari bersamanya dan menggunakan Sharingannya untuk mendalami jiwanya.

Adakah Naruto dan Hinata bercerai?

[tajuk berita] naruto dan hinata uzumaki bercerai disahkan!!!

naruto, kini hokage ketujuh, dan hinata telah bercakap tentang memfailkan cerai. ... episod semasa menunjukkan naruto mengemas begnya di tengah malam sambil hinata menonton, mengesahkan bahawa perkahwinan mereka telah berakhir.

Kenapa Sakura benci Naruto?

1 MEMBENCI DIA: Menganiaya Naruto

Semasa Naruto masih kecil, Sakura sebenarnya mengejek Naruto kerana menjadi anak yatim piatu, sesuatu yang Naruto tidak mempunyai kawalan sama sekali.

Kenapa Sasuke tidak pernah pulang?

Seperti yang dijelaskan oleh Naruto, Sasuke pergi kerana dia ingin mendapatkan kuasa. Puak Uchiha telah dimusnahkan, dan dia ingin membalas dendam sebagai satu-satunya yang terselamat. Tetapi Boruto keliru dengan ini, jadi Naruto menjelaskan bahawa Sasuke melakukannya untuk memutuskan semua ikatannya.

Adakah Sakura jatuh cinta dengan Naruto?

Sakura suka Naruto, tetapi hanya platonik. Dia berkongsi simpati dengannya dan mereka adalah kawan baik. Dia mengambil berat tentang dia dan itulah sebabnya dia mengaku cintanya. Terdapat dua kesan sampingan dalam meriam kerana ini: 1.

Siapa teman wanita pertama Sasuke?

Sarada Uchiha (Bahasa Jepun: うちは サラダ, Hepburn: Uchiha Sarada) ialah watak fiksyen dalam manga Naruto oleh Masashi Kishimoto.

Kenapa Sakura dibenci?

Kerana kekurangan kebolehan, Sakura adalah beban dalam misi. Dia terpaksa menjerit meminta pertolongan. Dia akan mengadu bahawa dia berasa seperti beban, tetapi anda jarang menangkap latihannya sendiri seperti Naruto dan Sasuke. Sasuke dan Naruto kedua-duanya mempunyai matlamat yang jelas untuk diri mereka sendiri, manakala Sakura tidak mempunyai apa-apa.

Berapakah umur Naruto?

Naruto membesar di depan mata peminat

Selepas pembukaan "Naruto," wira titulernya adalah sahaja 12 tahun. Walaupun ini mungkin kelihatan muda, terutamanya jika dibandingkan dengan Naruto dewasa yang kini kerap muncul dalam "Boruto," siri ini memperlakukan Naruto dengan sewajarnya untuk usianya pada tahun-tahun awal tersebut.

Uzumaki mana yang Naruto cium?

Pada masanya, Fūka menghadapi Naruto, dan mempamerkan penggunaan semua unsur alam semula jadi. Sangat mengejutkan Naruto, Fūka menawarkan untuk menciumnya, dan membenarkannya memilih antara Perancis dan lembut.

Siapa ciuman kedua Naruto?

Ciuman kedua Naruto dan Sasuke - Youtube.

Siapa crush Kiba?

KibaHina (Bahasa Jepun キバヒナ KibaHina) ialah istilah yang digunakan untuk merujuk kepada hubungan percintaan antara Kiba Inuzuka dan Hinata Hyuga.

Dengan siapa Gaara berkahwin?

Gaara bertemu wanita yang telah ditemui oleh Majlis Suna sebagai pasangannya untuk mesyuarat perkahwinan: Hakuto daripada Keluarga Hōki. Tanggapan pertamanya terhadapnya ialah dia cantik, sesuatu yang memalukan dia apabila dia menyedari bahawa dia mungkin menjadi isterinya.

Bolehkah Naruto mengalahkan Goku?

Mereka hampir boleh dianggap sebagai individu, melihat bagaimana mereka boleh melakukan serangan dan teknik mereka sendiri. Selain Uchiha, tiada siapa yang mempunyai keupayaan untuk membezakan klon daripada pengguna asal. Ini bermakna bahawa jika Naruto tidak dapat mengalahkan Goku dalam kekuatan, dia boleh dengan mudah mengalahkannya dalam jumlah.