Mengapa jelatang meninggalkan pembunuhan midsomer?

Nettles akan bersara selepas muncul dalam lebih daripada 80 episod Pembunuhan Midsomer selama 13 tahun. ... Jelatang berkata: "Saya mahu mati dalam cara yang mulia dalam perkhidmatan negara saya dan kemudian dikebumikan dengan penghormatan tentera penuh di Westminster Abbey. Sekiranya berlaku, Tom dan isterinya Joyce yang telah lama menderita akan bersara.

Mengapa John Nettles berhenti melakukan Pembunuhan Midsomer?

Nettles mengambil alih peranan itu pada tahun 1996 dan berkata dia tidak pernah menyesal bermain sebagai detektif serta memuji siri ITV kerana mempunyai beberapa pelakon British yang terbaik. Jadi, sebab Jelatang adalah diganti adalah bergantung kepada keputusannya untuk meninggalkan rancangan itu dan penyiar mahu meneruskan siri yang berjaya.

Di manakah John Nettles sekarang 2020?

Pada tahun 2020 Nettles mengambil alih sebagai narator pada rancangan televisyen Channel 4 Devon dan Cornwall, rancangan saudara kepada program The Yorkshire Dales and the Lakes rangkaian.

Adakah Cully Barnaby mempunyai bayi?

8 Perkahwinan Darah - Siri 11

mereka mempunyai seorang anak perempuan bernama Cully, yang, dengan cara itu, telah dikandung pada bulan madu mereka di Cully, Switzerland.

Dengan siapa Cully Barnaby berkahwin?

Cully Barnaby ialah anak perempuan dan anak tunggal kepada Tom dan Joyce Barnaby. Dia berkahwin dengan Simon Dixon. Dia mengambil nama pertamanya dari sebuah kampung di tepi Tasik Geneva di Switzerland, tempat dia dikandung semasa bulan madu ibu bapanya.

Sebab SEBENAR mengapa John Nettles meninggalkan Pembunuhan Midsomer

Apa yang berlaku kepada Tom Barnaby yang asal?

Detektif Tom Barnaby yang sudah lama berkhidmat akan digantikan oleh sepupunya dalam ITV's Midsomer Murders sebagai pelakon Langkah John Nettles turun daripada persembahan, ia diumumkan semalam. Nettles akan meninggalkan rancangan itu selepas 13 tahun dan lebih daripada 80 episod orang-orang bodoh itu apabila wataknya bersara.

Adakah John Nettles menceritakan B&B unik saya?

Pencerita My Unique B&B ialah Pelakon British John Nettles dan penyampai dan pengacara rancangan itu ialah Simon Parfett.

Apakah John Nettles episod terakhir Midsomer?

Pelakon John Nettles memulakan peranan Ketua Inspektor Detektif Tom Barnaby. Watak Nettles bersara pada penghujung tahun 2010, selepas siri ke-13 daripada lapan episod; episod terakhirnya ialah "Sesuai untuk Pembunuhan".

Adakah Cully dan Gavin berkumpul?

Cully Barnaby

Dalam episod kedua siri keenam, Death and Dreams, Gavin dan Cully menghabiskan banyak masa bersama dan akhirnya berciuman seketika semasa melarikan diri untuk membuktikan dia boleh memanjat tangga tali. Hubungan itu tidak berkembang lebih jauh, dan mereka berdua teruskan.

Apakah kereta yang dipandu oleh Cully Barnaby?

Pembunuhan Midsomer - Soalan Lazim. Kereta apa yang dipandu Barnaby? Pada episod awal dia memandu Ford Mondeo, kemudian Rover 75. Dari Siri 9 dan seterusnya Barnaby memandu Jenis Jaguar X.

Siapa yang menggantikan Barnaby?

Sudah beberapa tahun sekarang sejak John Nettles tunduk daripada Midsomer Murders selepas berkhidmat selama 14 tahun, dengan Neil Dudgeon menjadi peneraju baharu rancangan itu.

Apa yang berlaku kepada Nelson mengenai Pembunuhan Midsomer?

Sarjan Detektif Charlie Nelson (Gwilym Lee) (siri 16–18)—Apabila Jones dinaikkan pangkat, dia digantikan oleh DS Charlie Nelson. Nelson adalah Sarjan pertama yang tidak hidang bersama Tom Barnaby. Dia seorang penginapan di rumah Kate. Nelson meninggalkan siri ini selepas musim 18.

Kereta apakah yang dipandu oleh John Nettles?

Pelakon utama John Nettles memandu Magic Volvo S80 D5 SE Lux Biru, dan sidekicknya, dimainkan oleh Jason Hughes, boleh dilihat di sebalik pacuan Titanium Grey Pearl Volvo S40 D5 SE. Volvo juga membekalkan V70, yang digunakan oleh kru untuk merakam adegan dalaman kereta.

Apa yang berlaku kepada Joyce Barnaby dalam Pembunuhan Midsomer?

Joyce sentiasa mahu tinggal di Midsomer tetapi mengubah fikirannya berikutan rentetan pembunuhan. Episod terakhirnya ialah Fit For Murder, yang merupakan episod kelapan musim ke-13. Joyce masih hidup apabila dia meninggalkan siri itu dan penonton tertanya-tanya mengapa pelakon Wymark berhenti.

Bilakah Neil Dudgeon menyertai Midsomer Murders?

Neil Dudgeon pertama kali diperkenalkan dalam Midsomer Murders in 2010. Pada tahun 2011, beliau mengambil alih peranan utama daripada John Nettles yang telah memainkan watak DCI Tom Barnaby dalam siri ini sejak penubuhannya. Neil juga muncul dalam Casualty, A Touch of Frost dan Inspector Morse.

Adakah John Nettles dan Jane Wymark berkawan?

Masa mereka bersama dalam rancangan itu telah dibuat kawan rapat John dan Jane. 'Nah, anda tidak boleh berkahwin selama 14 tahun tanpa menjadi kawan baik,' katanya.

Untuk apa nama samaran Cully?

Menurut Kamus Inggeris Collins, "cully" ialah abad ke-17 slanga yang tidak diketahui asal usul untuk rakan atau pasangan.