Kembar saltzman mana yang mati?

Nanti, Jo memberitahu Alaric bahawa mereka akan mempunyai anak kembar dan Gemini Coven akan mahu mendapatkan tangan mereka untuk melucutkan kuasa Kai dengan melakukan satu lagi gabungan kembar. Dalam I'm Thinking Of You All The While, Damon mendedahkan bahawa Jo sudah mati selepas Kai menikam perutnya dan percaya kembar itu juga terbunuh.

Adakah Lizzie mati dalam legasi?

Disebabkan kematian Josette, dia dibawa melalui ibu tumpang oleh Caroline Forbes. Kewujudannya didedahkan dalam Let Her Go oleh Kai, bapa saudara bayi-bayi itu. Walau bagaimanapun, dalam I'll Wed You in the Golden Summertime, Kai menikam Jo di perut beberapa kali, membunuhnya dan kononnya membunuh kembar.

Adakah Lizzie dan Josie bergabung?

Siphoner Gemini kembar, seperti Lizzie dan Josie, boleh melengkapkan Ritual Gabungan asalkan mereka sebelum ini menyedut sihir.

Apakah episod Josie mati?

Pengakhiran episod 23 melihat Josie 'mati' di dalam bilik Thomas Eckardt di The Great Northern. Selepas berhadapan dengan Harry, Josie rebah di atas katil. Truman menghiburkannya hanya untuk menyedari dia telah meninggal dunia.

Adakah Josie mati akibat peluru?

Josie Mengambil Peluru Untuk Lizzie Mengenai 'Legasi'

Ejen Triad Bersenjata masuk ke Sekolah Salvatore, dan memulakan pergaduhan maut dengan pelajar, termasuk kembar Saltzman. Di tengah-tengah peperangan, Josie ditembak oleh peluru ajaib yang mula membunuhnya secara perlahan.

The Vampire Diaries: 8x15 - Bonnie dan si kembar mati dalam kebakaran, mereka menggunakan sihir mereka

Bagaimanakah Josie Saltzman meninggal dunia?

Disebabkan kematian Josette, dia dibawa melalui surrogacy oleh Caroline Forbes. Kewujudannya didedahkan dalam Let Her Go oleh Kai, bapa saudara bayi-bayi itu. Walau bagaimanapun, dalam I'll Wed You in the Golden Summertime, Kai menikam Jo di perut berkali-kali, membunuhnya dan kononnya membunuh kembar.

Berapa tuakah harapan daripada kembar Saltzman?

Jika penonton mengikuti The Vampire Diaries dan The Originals, mereka akan tahu bahawa Hope sepatutnya lebih tua daripada si kembar. Dia sepatutnya dua tahun lebih tua daripada mereka.

Adakah Lizzie atau Josie mati?

Lizzie mendapat tahu daripada Alaric bahawa apabila Salvatore Boarding House dijadikan operasi menyelamat, salah seorang ahli sihir yang melaluinya memberitahu Lizzie tentang kisah Gemini. ... Lizzie menjadi taksub untuk menang dan apabila dia hilang kawalan, dia membunuh Josie.

Adakah Josie Saltzman seorang ahli sihir?

Josie ialah anak perempuan Caroline Forbes (Candice King, ahli pelakon Vampire Diaries yang masih belum muncul di Legacies) dan Alaric Saltzman (Matthew Davis), dan dia dan adik kembarnya Lizzie (Jenny Boyd) ialah ahli sihir yang kuat. ... Dalam Legacies, Josie dan Lizzie adalah kembar seterusnya dalam barisan untuk melengkapkan penggabungan.

Adakah Josie dan Penelope berkumpul?

Hubungan mereka terus rumit sehingga Penelope mengambil keputusan untuk meninggalkan sekolah berasrama penuh. Masa depan perhubungan mereka terbongkar, tetapi masih ada harapan untuk mereka apabila mereka mencium satu sama lain 'selamat tinggal' dalam air mata dan Penelope menyatakan cintanya kepada Josie sebelum meninggalkan sekolah dengan bagasinya.

Apa yang salah dengan Lizzie Saltzman?

Kami juga telah melihat secebis kecil perjuangannya dengan pergolakan emosi. Dokumen-dokumen yang saya nyatakan sebelum ini menunjukkan bahawa Lizzie Saltzman mempunyai gangguan bipolar, dan apabila anda menggabungkannya dengan kebolehan ghaibnya, ia pasti memberikan peluang unik untuk menunjukkan kepentingan kesihatan mental.

Adakah Josie atau Lizzie lebih kuat?

Si kembar bertarung, dan kembar yang lebih kuat membunuh dan menyerap yang lebih lemah, menjadi lebih kuat. Kita tahu dari The Vampire Diaries yang Lizzie dan Josie ada telah sangat berkuasa dari usia yang sangat muda. Kami melihat beberapa petunjuk ini dalam Legacies, tetapi tidak sebanyak itu. Kuasa mereka kelihatan sama; masih ada yang mesti menang.

Adakah Lizzie Saltzman seorang doppelganger?

Adakah Lizzie Saltzman seorang doppelganger? Elizabeth Saltzman ialah seorang doppelganger dan saya sangat teruja untuk melihat imbasan kembali kehidupan mereka bersama.

Adakah Lizzie Saltzman menjadi pontianak?

Lizzie mengeringkannya dan memandu pergi dengan kereta polis untuk mencuba dan pulang bersama keluarganya, tetapi apabila tenaga gelap memenuhi tubuh Josie, Lizzie, kembarnya, jatuh pengsan di atas roda dan merempuh kereta itu. ... Nah, untuk menjadi pontianak, apa yang Lizzie perlu lakukan ialah mati.

Adakah harapan dan Josie bersatu?

Semasa Hope dan Josie sedang berurusan hubungan romantik yang berasingan di seketika, Kaylee tidak berputus asa untuk Hosie. “Saya fikir ia adalah soal masa. Semuanya terpulang kepada penulis pada penghujung hari,” katanya. ... Sepanjang 3 musim yang lalu, Josie telah menerokai seksualitinya secara terbuka dalam rancangan itu.

Mengapa Josie dan Lizzie perlu bergabung?

Peminat tertanya-tanya mengapa Lizzie dan Josie masih perlu bergabung walaupun tiada coven untuk memimpin. ... Anda bertahan bersama sehingga 22 dan kemudian anda perlu bergabung kita boleh mempunyai pemimpin kepada coven yang mati," kata peminat itu.

Apakah makhluk Josie Saltzman?

Josie adalah ahli sihir sifon, bermakna dia tidak mempunyai sihir sendiri dan perlu menyedut kuasa daripada makhluk ghaib lain untuk melakukan mantra. Josie dan Lizzie adalah satu-satunya ahli Gemini Coven yang masih hidup. Seperti yang dilihat dalam "The Vampire Diaries" dan "Legacies", Josie menggemari mantra api.

Dengan siapa Josie Saltzman dating?

Josie Saltzman sudah bergelut untuk membuka hati kepada orang yang baru dia cintai Finch, dan watak Legacies benar-benar mendapat pukulan dalam episod terbaru selepas dia ditolak oleh orang yang disukainya. Lizzie, sebagai kakak yang baik yang didakwanya, memutuskan untuk mendapatkan beberapa jawapan.

Adakah Dark Josie lebih kuat daripada harapan?

Harapan cukup kuat untuk memberi kuasa kepada kedua-dua kembar itu dan melemparkan mantera sendiri sekaligus. Gelap! Josie tidak lebih berkuasa daripada Josie, dia baru sahaja mengalih keluar semua sekatannya. Kami tidak melihat had atas berapa banyak kuasa yang boleh ditarik dan ditahan oleh kembar.

Kenapa Kai mati?

Kai bangun dan bertukar menjadi kacukan sihir-pontianak, tetapi telah dipenggal oleh Damon Salvatore tidak lama selepas itu kerana membalas dendam kerana meletakkan Elena dalam tidur mistik sehingga Bonnie meninggal dunia.

Adakah harapan Tribrid penuh?

Harapan adalah anak perempuan tribrid daripada Niklaus Mikaelson dan Hayley Marshall-Kenner.

Adakah Kai Parker akhirnya mati?

Selepas mengganas Mystic Falls melalui 20 episod The Vampire Diaries, dan melarikan diri dari dunia penjara dalam Legacies minggu lepas, penjahat kegemaran peminat itu akhirnya dibunuh melalui pemenggalan kepala oleh Alaric Saltzman (Matthew Davis) pada penghujung “You Can't Save Them All.” Tetapi adakah kematian itu, sebagaimana Kai sendiri menyebutnya, “...

Mengapa kembar Saltzman membenci harapan?

Lizzie akhirnya memberitahu Hope bahawa dia sentiasa membencinya kerana dia mendengar bahawa Hope memanggilnya "bipolar ahli sihir.” Hope bersumpah dia tidak akan berkata begitu tentang seseorang, sambil menambah bahawa dia memahami isu Lizzie lebih baik daripada sesiapa, memandangkan segala yang dia alami (dan hilang) semasa membesar sebagai Mikaelson.

Berapakah umur kembar Saltzman?

Kali terakhir kami melihat mereka di The Vampire Diaries ketika mereka berumur empat tahun, dan bertemu mereka secara ringkas semasa musim terakhir The Originals. Sekarang, mereka 15 tahun dan menyebabkan banyak masalah.

Adakah harapan minum darah?

Kerana dia bukan pontianak peralihan sepenuhnya. Dia tidak perlu minum darah pontianak, dia tidak boleh memaksa, dan dia tidak boleh menggunakan kelajuan vamp. Dia hanya mempunyai darah pontianak yang mengalir melalui uratnya, yang membolehkan dia sembuh lebih cepat bersama keupayaan serigala jadian.