Adakah scion frs boleh dipercayai?

Sangat boleh dipercayai dan baik pada gas, dan menyeronokkan untuk memandu pada kelajuan di bawah had laju. Salah satu kereta pengendalian terbaik yang pernah saya pandu, setanding dengan kereta yang berharga dua kali ganda. Pasti akan mengesyorkan kepada seseorang yang mahukan setiap hari yang sporty atau kereta pengendalian yang menyeronokkan. Juga platform yang hebat untuk pengubahsuaian dan keaslian.

Adakah Scion FRS mahal untuk diselenggara?

Kos penyelenggaraan tahunan Scion FR-S ialah $525. Kos pembaikan dan penyelenggaraan berbeza-beza bergantung pada umur, perbatuan, lokasi dan kedai.

Adakah Scion FRS mempunyai masalah?

Kegagalan Galas Pelepas Klac: Ramai pemilik FR-S 2013 terlalu biasa dengan masalah ini, terutamanya dalam cuaca sejuk. Gejala termasuk gear mengisar apabila klac tertekan, klac duduk terlalu tinggi dan sukar beralih.

Adakah Scion FRS pemandu harian yang baik?

Mereka adalah kereta yang hebat, mereka bukan kereta bermasalah. Jika anda berada di pasaran untuk coupe kecil dua pintu, ia adalah pilihan yang bagus. Satu-satunya kelemahan yang saya dapati untuk pemanduan harian ialah ia tidak mempunyai tork. Ia adalah kereta yang pantas, dan ia hebat di selekoh, tetapi jika anda memandu di sekitar bandar dan di lebuh raya, kekurangan kuasa menunjukkan.

Adakah 2013 Scion FRS boleh dipercayai?

Scion FR-S 2013 mempunyai a skor kebolehpercayaan dua daripada lima daripada J.D. Kuasa. Itulah markah terendah yang mungkin di seluruh industri automotif.

SEMAKAN 100k BATU MY SCION FRS (Masalah motor...?)

Berapa batu akan bertahan FR-S?

Enjin ini boleh melepasinya dengan mudah 300k batu dengan penyelenggaraan yang betul.

Adakah Scion FRS bagus pada gas?

Scion FR-S didatangkan standard dengan enjin 4-silinder 2.0 liter. ... Nasib baik, anda tidak perlu memberi sehingga banyak perbatuan gas untuk menikmati kuasa Scion FR-S. Walaupun ia mendapat 25 mpg di bandar, FR-S mempunyai 34 mpg di lebuh raya. Tangki 13.2 gelen membolehkan anda mendapatkan kira-kira 330 batu dari setiap tangki gas.

Apakah maksud Scion FR-S?

FR-S bermaksud Enjin hadapan, Pacuan roda belakang, Sukan.

Adakah FRS memerlukan gas premium?

EPA menganggarkan penjimatan bahan api pada 22 mpg bandar/30 mpg lebuh raya dengan transmisi manual, 25/34 dengan automatik. FR-S memerlukan gas gred premium.

Manakah lebih baik BRZ atau FRS?

Perbezaan Mekanikal Dalam FR-S dan BRZ

FR-S juga mempunyai pekali seret yang lebih baik sedikit pada 0.27 berbanding 0.28 untuk BRZ dengan spoiler dan 0.29 untuk tanpa. FR-S juga mempunyai mata air yang lebih lembut sedikit di hadapan dan yang lebih keras di bahagian belakang menjadikan FR-S terdedah kepada kurang steer sedikit berbanding BRZ.

Siapa yang membuat enjin Scion FRS?

FR-S adalah pengeluaran bersama Toyota dan Subaru, yang kedua menjual Subaru BRZ yang serupa. Kedua-dua model ini dikuasakan oleh enjin boxer empat silinder Subaru dan menawarkan gandingan transmisi manual dan automatik.

Siapakah Scion yang dimiliki?

Toyota, syarikat induk di sebalik jenama Scion, telah memutuskan untuk menghentikan plat nama tertumpu kepada belia ini pada Ogos 2016 dan kebanyakan model berjenama Scion telah dilencanakan semula sebagai Toyota. Pemacu belakang FR-S (Toyota 86 berlencana semula) ialah coupe dua pintu yang sedia hanyut.

Berapakah kos untuk melukis Scion FRS?

Harga berbeza dari kawasan yang berbeza. Tetapi kerana anda merancang untuk menukar warna, harapkan sekurang-kurangnya $4500-$5000 agar ia dilakukan dengan betul.

Adakah BRZ sukar diselenggara?

Berapa Kekerapan Subaru Brz memerlukan penyelenggaraan? Secara keseluruhan - Subaru Brz mempunyai kos penyelenggaraan kereta tahunan berjumlah $672 . Jadual di bawah menunjukkan kedudukan lengkap tentang kedudukan pelbagai kereta dalam sistem keseluruhan ini sebagai beberapa perbandingan.

Berapakah kos untuk menyelenggara Toyota 86?

Pembaikan Toyota 86 2017: Kos Servis dan Penyelenggaraan. Kos penyelenggaraan tahunan Toyota 86 2017 ialah $755.

Apakah penggalak oktana sebenarnya berfungsi?

Apabila ia datang kepada penggalak oktana keseluruhan yang terbaik, kami menyukainya Torco F500010TE Pemecut Bahan Api Tanpa Plumbum. Penggalak oktana ini boleh menyediakan pelbagai jenis enjin dan meningkatkan tahap oktana kereta anda setinggi 102. Ia juga serasi dengan penderia oksigen dan penukar pemangkin.

Adakah Toyota memiliki Subaru?

Jadi sementara Toyota tidak memiliki Subaru secara rasmi, ia memainkan peranan yang semakin meningkat pada masa hadapannya. Ia akan menjadi menarik untuk melihat jika Toyota terus meningkatkan kepentingannya dalam syarikat itu.

Mana yang lebih baik Subaru 86 atau BRZ?

Enjin dan Spesifikasi: Toyota GR 86 mempunyai beberapa kuda tambahan, lebih ringan, dan sedikit lebih laju. ... Walaupun kedua-dua kereta sport mempunyai enjin yang sama, terdapat sedikit perbezaan dalam kuasa kuda. BRZ 2022 menjana 228 kuasa kuda (4 hp kurang daripada GR 86), yang mungkin disebabkan saudara kembarnya adalah 15 paun lebih ringan daripada BRZ ...

Adakah Toyota 86 sama dengan FRS?

Disebabkan pemberhentian Scion marque, pada Ogos 2016 FR-S telah dijenamakan semula sebagai Toyota 86 di Amerika Utara untuk tahun model 2017 dan seterusnya.

Mengapa Toyota berhenti membuat Scion?

Scion nampaknya kehilangan khalayak sasaran yang pada mulanya ingin menarik. Pelanggan muda ini sangat gembira membeli kenderaan Toyota sedia ada. Oleh sebab itu, lebih masuk akal bagi syarikat induk untuk menyepadukan kereta Scion ke dalam barisan utamanya. Jenama Scion telah dihentikan secara rasmi pada tahun 2016.

Adakah scions kereta yang bagus?

Scion tC 2016 berada di tengah-tengah kelas kereta kompak yang sangat kompetitif. Ia mempunyai a penilaian kebolehpercayaan yang hebat, ruang dalam yang luas dan ruang kargo yang banyak. Walau bagaimanapun, ia juga mempunyai perjalanan yang sukar, penjimatan bahan api yang lemah, dan kabin bising yang dipenuhi dengan plastik murah.

Apakah jenis enjin dalam Scion FRS?

Gambaran keseluruhan. Flat-four 2.0 liter berputar tinggi dengan suntikan terus dan port adalah satu-satunya enjin yang tersedia dan menjana 200 hp dan tork 151 lb-ft. Transmisi manual enam kelajuan adalah standard manakala automatik enam kelajuan adalah pilihan.