Bolehkah saya menggunakan arlo tanpa langganan?

Jawapan terbaik: Tidak, kamera Arlo tidak memerlukan langganan untuk beroperasi dan boleh menyimpan rakaman secara setempat apabila dipasangkan dengan stesen pangkalan Arlo. Walau bagaimanapun, jika anda melanggan Arlo Smart, anda akan mendapat pilihan pengesanan gerakan berkuasa AI tambahan, storan awan dan zon gerakan yang boleh disesuaikan.

Apa yang Arlo lakukan tanpa langganan?

Tiada langganan

Ini termasuk rakaman awan 7 hari bergulir percuma, penstriman langsung, audio 2 hala, storan tempatan dan zon aktiviti pada sehingga 5 kamera. Arlo Ultra, Pro 3 dan Loceng Pintu Video disertakan dengan percubaan Arlo Smart percuma. Apabila percubaan tamat, anda mempunyai pilihan untuk membeli langganan Arlo Smart.

Bolehkah saya menyimpan video Arlo tanpa langganan?

Untuk rakaman disimpan ke pustaka awan, anda mesti mempunyai langganan aktif kepada pelan Arlo Smart. Tanpa Arlo Smart yang aktif langganan, kandungan tidak boleh disimpan ke perpustakaan.

Berapa lama Arlo menyimpan video tanpa langganan?

Tetapi tanpa langganan anda masih boleh menyimpan sehingga 7 hari nilai video secara tempatan di Hab Pintar dan video disimpan walaupun internet anda terputus, yang merupakan ciri berharga yang saya tidak fikirkan (anda boleh mendapatkan lebih banyak storan dengan pemacu keras luaran pilihan sehingga 2TB).

Adakah anda perlu mempunyai langganan untuk Arlo?

Jawapan: Loceng Pintu Video Arlo disertakan dengan percubaan Arlo Smart percuma. Apabila percubaan tamat, anda telah pilihan untuk membeli langganan Arlo Smart. Tanpa langganan Arlo Smart, anda masih boleh menambah sehingga 5 kamera pada akaun Arlo anda, strim langsung dan menerima pemberitahuan gerakan dan audio.

Kamera Keselamatan Wayarles Arlo Pro 2 Tanpa Langganan – Kamera Keselamatan 1080p dengan Penglihatan Malam

Berapa banyak kamera Arlo yang boleh anda miliki secara percuma?

Berapa banyak kamera yang Arlo sokong jika saya tidak mempunyai langganan Arlo Smart? Jika anda tidak mempunyai langganan Arlo Smart, Arlo menyokong lima kamera. Walau bagaimanapun, jika anda membeli salah satu daripada kit berikut, pelan perkhidmatan menyokong enam kamera: Sistem Keselamatan Arlo HD dengan 4 Arlo Wire-Free dan 2 kamera Arlo Q (VMK3500)

Adakah loceng pintu Arlo mempunyai yuran bulanan?

Loceng Pintu Video Arlo sememangnya bukan peranti kecil. Anda akan mendapat percubaan percuma selama tiga bulan untuk perkhidmatan Arlo yang mengekalkan 30 hari sejarah video dalam awan. ... Jika anda mahukan storan awan untuk mana-mana kamera Arlo lain yang anda miliki, anda perlu membayar $9.99 sebulan sehingga lima daripadanya.

Berapakah kos Arlo pergi sebulan?

Kosnya ialah $2.99/bulan untuk satu kamera atau $9.99/bulan untuk sehingga lima kamera. Jika anda mempunyai lebih daripada lima kamera, setiap satu selepas itu ditawarkan pada diskaun 50%. Pelan Elit Pelan elit Arlo menawarkan semua ciri yang sama seperti pelan utama, tetapi resolusi video adalah dua kali ganda—sehingga 4K.

Adakah Arlo hanya merakam apabila gerakan dikesan?

Kamera Nest sentiasa merakam dan menandakan tempat aktiviti telah berlaku. Dengan Arlo Pro 2 ia seolah-olah hanya merakam apabila terdapat gerakan dikesan.

Sejauh manakah anda boleh pergi ke Arlo?

Bergantung pada pelan langganan anda, anda boleh melihat klip dari kamera anda setakat ini 14 hingga 30 hari. Setelah anda selesai melihat rakaman, anda boleh mengetik pada butang Selesai.

Adakah loceng pintu Arlo berfungsi tanpa Internet?

Kamera Arlo, loceng pintu dan loceng bergantung pada sambungan ke stesen pangkalan anda, bukan WiFi anda, jadi akan berfungsi selagi asas berfungsi.

Berapakah harga langganan loceng pintu Arlo?

Loceng Pintu Video Arlo tersedia untuk prapesanan sekarang dengan harga $149.99, dan disertakan dengan percubaan percuma perkhidmatan sejarah rakaman 30 hari syarikat. Selepas tiga bulan, anda akan dikenakan bayaran minimum $2.99 ​​setiap bulan bersambung.

Adakah loceng pintu Arlo merakam secara tempatan?

Sistem kamera keselamatan loceng pintu video Arlo menawarkan anda dua pilihan untuk dipilih. ... Semua fail video dimuat naik ke pelayan dengan bantuan sambungan WIFI. Jika kuasa terputus atau sambungan WIFI di lokasi anda terganggu, fail akan disimpan secara setempat sehingga bateri peranti bertahan.

Bolehkah Arlo merakam sepanjang masa?

Rakaman video berterusan (CVR) ialah ciri pilihan yang tersedia pada kamera Arlo Ultra, Pro 2, Q, Q Plus dan Baby. Dengan CVR diaktifkan pada salah satu kamera anda, anda boleh merakam semua tindakan 24/7. CVR menangkap segala-galanya di latar belakang dan anda boleh undur untuk menangkap apa-apa yang anda terlepas.

Sejauh manakah kamera Arlo akan menangkap gerakan?

Kamera Tanpa Wayar Arlo boleh mengesan gerakan dari sehingga 15 kaki jauhnya. Kamera Arlo Pro Wire-Free dan Arlo Go boleh mengesan pergerakan dari jarak sehingga 23 kaki.

Berapa lama Arlo merakam selepas gerakan?

Anda boleh memperibadikan kamera Arlo anda untuk merakam video dari kira-kira 10 hingga 120 saat. Pada kamera Arlo Ultra, Pro 3, Pro 3 Floodlight, Pro 2, Pro, Essential wayarles, Q Plus, Q dan Baby, anda juga boleh menetapkan kamera anda untuk merakam sehingga gerakan berhenti, sehingga 300 saat (5 minit).

Berapa banyak Internet yang digunakan oleh kamera Arlo?

Sistem Arlo anda memerlukan yang berikut:

Sambungan Internet berkelajuan tinggi untuk mengekalkan purata penggunaan lebar jalur berikut bagi setiap kamera: Arlo Ultra Series: Muat naik 3 Mbps setiap kamera. Siri Arlo Pro (Pro 3 dan lebih baharu) dan Loceng Pintu Video Penting: Muat naik 2 Mbps bagi setiap kamera. Semua kamera Arlo yang lain: muat naik 1 Mbps setiap kamera.

Adakah semua stesen pangkalan Arlo sama?

Fungsi antara Stesen Pangkalan Tanpa Wayar Arlo yang asal (VMS3230) adalah sama. Hai @Lotta123, Stesen Pangkalan Bulat (VMB3500) ialah reka bentuk yang lebih baharu dan disertakan dalam kit yang lebih baharu. Fungsi antara Stesen Pangkalan Tanpa Wayar Arlo yang asal (VMS3230) adalah sama.

Adakah Arlo dan cincin syarikat yang sama?

Ring, yang dimiliki oleh Amazon, dan Arlo ialah dua nama terbesar yang mendominasi pasaran keselamatan rumah sekarang, dan jika anda mempertimbangkan untuk memasang rumah anda dengan kamera keselamatan dan loceng pintu, masuk akal untuk memilih salah satu daripada jenama ini.

Adakah kamera Arlo dicuri?

Apakah program Penggantian Kecurian Arlo? Program Arlo Theft Replacement (ATR) membenarkan pembeli asal peranti Arlo tertentu yang disambungkan ke langganan Arlo berbayar merancang untuk layak untuk penggantian sekiranya peranti itu dicuri.

Adakah loceng pintu Arlo mengesan gerakan?

Loceng Pintu Audio Arlo Anda secara automatik mengesan gerakan.

Adakah Arlo mempunyai kamera loceng pintu?

Loceng Pintu Video Wayarles Arlo Essential.

Berapakah bilangan telefon yang boleh disambungkan kepada Arlo?

Pada apl Arlo untuk iOS atau Android, anda boleh menstrim serentak daripada a maksimum lima kamera Arlo yang disambungkan kepada satu SmartHub atau stesen pangkalan.

Bolehkah anda menggunakan kamera Arlo tanpa asas?

Anda memerlukan a stesen pangkalan untuk menyambungkan Arlo Wire-Free dan kamera Tanpa Wayar Arlo Pro. Anda tidak memerlukan stesen pangkalan untuk menyambungkan kamera Arlo Q dan Arlo Q Plus. Mereka bersambung terus ke penghala Wi-Fi anda.

Adakah semua kamera Arlo berfungsi dengan semua stesen pangkalan?

ya, Arlo Pro dan Arlo Pro 2 Kamera Tanpa Wayar berfungsi dengan stesen pangkalan Arlo sedia ada anda.