Siapa yang matt pilih?

Akhir 'The Bachelor': Matt James Memilih Rachael Kirkconnell Tetapi Tidak Mencadang.

Dengan siapa Matt The Bachelor berakhir?

Bahagia selama lamanya? Matt James memilih Rachael Kirkconnell ke atas Michelle Young semasa final musim 25 The Bachelor pada hari Isnin, 15 Mac.

Siapa yang Matt James pilih?

Matt James memilih Rachael Kirkconnell semasa kemuncak "The Bachelor" pada malam Isnin. Kirkconnell berada di tengah-tengah drama luar skrin francais sepanjang musim. Foto menunjukkan dia di pesta bertemakan perladangan, yang dipanggil James sebagai "sangat mengecewakan."

Adakah Matt Sarjana Muda masih bersama Rachel?

Semasa The Bachelor: After the Final Rose pada hari Isnin, 15 Mac, peminat mengetahuinya Matt dan Rachael membatalkannya semasa persembahan itu ditayangkan. Beberapa bulan selepas kembali bersama pada April 2021, Rachael memberikan Kami Mingguan kemas kini eksklusif tentang percintaan mereka — dan tekanan yang mereka rasai daripada Negara Sarjana Muda untuk bertunang.

Adakah Matt bertunang dengan The Bachelor?

Jadi, adakah Matt James melamar Rachael Kirkconnell? Walaupun sudah lama jelas bahawa Rachael memenangi musim Sarjana Muda ini, Matt tidak melamarnya. Pendahuluan ke penghujung musim agak dramatik. Matt menghantar naib juara Michelle Young pulang pada bahagian petang tarikh mereka.

Matt Memilih Chelsie | Sarjana Muda Australia

Dengan siapa Matt James akan berkahwin?

Matt James telah menghulurkan mawar terakhirnya! Pada saat-saat akhir akhir Sarjana Muda Isnin, Matt menyatakan cintanya Rachael Kirkconnell, walaupun dia tidak berlutut. Matt menghantar naib juaranya, Michelle Young, pulang ke rumah sebelum tarikh terakhirnya dengan Rachael, walaupun pertemuan positif Michelle dengan keluarganya.

Dengan siapa Matt James dating sekarang?

Bintang "The Bachelor" Matt James dan pemenang musim lalu Rachael Kirkconnell sedang membuat penggabungan Instagram rasmi mereka. Kedua-duanya bertemu semasa musim ke-25 yang bersejarah rancangan temu janji ABC, dengan James sebagai Sarjana Muda Hitam pertama francais itu.

Adakah Tayshia dan Zac masih bersama 2021?

Jun 2021: Tayshia dan Zac telah meneroka semua bersama-sama. Ini dua yang pasti masih bersama dan bertunang.

Adakah Dale dan Clare kembali bersama?

7 April 2021

Clare dan Dale kembali dan Insta rasmi! “Clare dan Dale berpacaran lagi; mereka sedang mengusahakan sesuatu dalam hubungan mereka,” kata sumber kepada Us Weekly. “Tiada apa-apa yang telah dibuat secara rasmi berkaitan dengan pertunangan, mereka menikmati masa bersama dan mengambil segala-galanya semasa mereka datang.”

Adakah Matt dan Rachael masih bersama 2021?

ABC Matt dan Rachael pada perlawanan akhir 'Sarjana Muda'. Ketika tayangan perdana "The Bachelorette" bermula pada hari Isnin, 7 Jun 2021, peminat francais mungkin tertanya-tanya sama ada bekas "Sarjana Muda" Matt James dan pilihan musimnya — Rachael Kirkconnell — masih bersama. Jawapan mudah untuk soalan itu ialah ya.

Mengapa Matt berpisah dengan Rachel?

Pada After the Final Rose, bagaimanapun, Matt mendedahkan bahawa dia telah berpisah dengan Rachael di tengah-tengah kontroversi perkaumannya, yang terbongkar pada bulan Januari, apabila seorang pengguna TikTok menuduh pereka grafik itu sebelum ini membulinya kerana berkencan dengan lelaki kulit hitam. Kemudian, pengguna lain menuduhnya menyukai gambar perkauman.

Adakah Matt dan Heather bersama?

"Saya tidak berkencan dengan Matt," katanya pada episod terbaru The Ben and Ashley I Almost Famous Podcast. "Saya rasa dia mempunyai banyak perkara yang berlaku dalam hidupnya. ... Jadi, tidak, saya tidak berkencan dengan Matt."

Adakah Matt James berkencan dengan Heather?

Heather berkata, "Saya tidak berkencan dengan Matt.” Dia juga menjelaskan, "Saya fikir dia mempunyai banyak perkara yang berlaku dalam hidupnya. Anda tahu, dia akan melalui satu tan. Saya tidak dapat bayangkan...terlalu banyak aspek persembahan yang berbeza, semuanya. ... Jadi, tidak, saya tidak berkencan dengan Matt.”

Siapa yang mendapat mawar akhir Matt James?

Matt James akhirnya menyerahkan mawar terakhirnya kepada Rachael Kirkconnell, yang menjadi tajuk utama baru-baru ini selepas gambarnya di acara rasmi persaudaraan bertemakan ladang antebellum dari 2018 muncul semula. Tetapi semasa majlis "After the Rose", James berkata bahawa dia telah berpisah dengan Kirkconnell selepas kontroversi itu.

Adakah Matt memilih Abbie?

Walaupun benar-benar yakin dia akan memilihnya, Matt berkata 'hatinya milik orang lain' semasa final di Afrika Selatan - memilih rakan kimia jurutera Chelsie sebaliknya. Walau bagaimanapun, kedua-duanya tidak dimaksudkan, dan berpisah hanya tiga bulan selepas episod akhir disiarkan.

Adakah Matt The Bachelor minum?

Adakah Matt James minum? Walaupun Matt beragama, dia tetap suka untuk menikmati minuman beralkohol setiap sekarang dan kemudian. Walaupun tabiat minumnya tidak berada di barisan hadapan dalam rancangan itu, dia kadang-kadang dilihat menghirup champagne pada tarikh, seperti yang dia lakukan semasa bersiar-siar di tab mandi panas dengan Bri Springs.

Adakah Claire dan Dale sudah berkahwin?

Ya Clare dan Dale sudah berkahwin," mereka dilaporkan menulis, sambil menambah bahawa bintang realiti berharap untuk mempunyai bayi "ASAP." Setakat ini, pasangan itu tidak menangani sendiri khabar angin perkahwinan itu. Walau bagaimanapun, peminat Bachelorette di Reddit menemui beberapa bukti tambahan bahawa kedua-duanya mungkin telah membuat perkara rasmi.

Apakah perbezaan umur antara Claire dan Dale?

Dia baru-baru ini berumur 40 tahun dan Dale kini 32 tahun. Apabila pasangan itu pada mulanya berpisah, Dale menunjukkan kepada penonton The Bachelorette bahawa dia mempunyai banyak perkara yang perlu dilakukan untuk membesar. Perbezaan umur mereka nampaknya telah menimbulkan ketegangan dalam hubungan mereka. Clare dan Dale secara rasmi menamatkan pertunangan mereka pada bulan Januari.

Adakah Blake dan Katie bertunang?

Blake Moynes melamar Katie Thurston pada perlawanan akhir musim ini "The Bachelorette." Dia memilih cincin pertunangan Thurston dengan bantuan bekas Tayshia Adams. Moynes muncul pada musim Adams "The Bachelorette" tahun lepas dan menduduki tempat lima teratas.

Adakah Tayshia bertunang dengan Zac?

"Seolah-olah kami perlu ingat mengapa kami bersama antara satu sama lain," kata Tayshia mengenai perasaan dia dan Zac selepas penggambaran musim Katie berakhir. ... Selepas Tayshia dan Zac bertunang, dia berpindah dari California ke New York untuk bersamanya.

Adakah Peter masih berkencan dengan Kelly?

Selepas mengumumkan rancangan untuk berpindah ke New York City bersama-sama pada awal 2021, Weber mendedahkan pada Malam Tahun Baru bahawa kedua-duanya berpecah. “Saya di sini untuk berkongsi perkara itu Kelley dan saya telah memutuskan untuk pergi secara berasingan,” tulisnya pada Disember 2020. ... “Saya dan Peter mempunyai masa yang sukar dipercayai bersama dan mereka pasti akan dirindui.

Siapa yang Hannah Brown dating sekarang 2020?

ADAM Woolard ialah jenaka baru yang kacak kepada bintang Bachelorette Hannah Brown. Pasangan itu mula berkencan pada awal 2021 dan semakin kuat.