Korra berakhir dengan siapa?

Tiga tahun selepas perpisahan mereka, Korra gembira bertemu semula Asami.

Korra akhirnya berkahwin dengan siapa?

Walaupun siri ini tamat pada 2014, pengembaraan Korra dan Asami tidak berakhir di situ. DiMartino meneruskan kisah Korra dalam bentuk buku komik, dengan dua arka baharu diterbitkan melalui Komik Kuda Gelap. Mereka bukan sahaja memanjangkan naratif The Legend of Korra, tetapi mereka menunjukkan Korra dan Asami sebagai pasangan penuh.

Mengapa Korra dan Asami berakhir bersama?

Asami kepada Korra. ... Selepas kekalahan Kuvira dan kehilangan bapanya, Asami mengaku kepada Korra bahawa dia hanya gembira Korra masih ada, tidak dapat menanggung pemikiran kehilangannya juga. Kerana memerlukan percutian, mereka berdua berundur ke Dunia Roh bersama, tempat mereka memulakan hubungan mereka secara rasmi.

Adakah Korra dan Asami berciuman pada akhirnya?

Pada penghujung The Legend of Korra, Asami dan Korra memutuskan untuk pergi bercuti bersama di Dunia Roh - tetapi mereka secara khusus tidak bercium. ... Walau bagaimanapun, walaupun terdapat nada romantis dalam hubungan Asami dan Korra, mereka tidak pernah berkongsi ciuman pada skrin mahupun menyatakan perasaan mereka.

Adakah MAKO berakhir dengan Korra?

Korra dan Mako memang berkumpul, tetapi mereka tidak berakhir bersama. ... Persahabatan mereka terjalin sehingga Korra mengaku perasaannya terhadap Mako. Dia perlahan-lahan mengecewakannya, tetapi apabila Korra mula melihat Bolin, Mako menjadi cemburu. Kedua-duanya mempunyai konfrontasi, di mana dia mengaku telah dirobek dalam perasaannya antara Korra dan Asami.

Apa yang Berlaku kepada Korra dan Asami Selepas Siri Tamat? (Avatar Lagenda Korra Dijelaskan)

Siapa teman wanita Korra?

Asami Sato merupakan salah satu watak utama The Legend of Korra. Dia ialah anak perempuan Hiroshi Sato, Presiden Syarikat Industri Masa Depan dan ahli Pasukan Avatar baharu. Dia juga bekas minat cinta Mako dan minat cinta utama Korra.

Adakah Korra menamatkan kitaran Avatar?

Salah seorang pemukul berat The Legend of Korra ialah apabila Korra menamatkan Kitaran Avatar dan memulakan yang baru. Perbuatan ini memusnahkan pautannya dengan semua kehidupan lampaunya. Disebabkan ini, dia dan setiap Avatar selepasnya tidak lagi dapat memperoleh kebijaksanaan kehidupan lampau mereka dan hanya akan mempunyai Korra untuk membimbing mereka.

Dengan siapa Toph berkahwin?

Suami pertamanya ialah seorang lelaki bernama Kanto. Mereka mempunyai Lin bersama. kemudian Toph menceraikan Kanto. Dia berkahwin semula dan mempunyai seorang lagi perempuan Suyin.

Siapa yang berkahwin dengan Sokka?

10 Adakah Sokka Berkahwin? Sokka ialah salah seorang daripada segelintir ahli dalam Pasukan Avatar yang nampaknya tidak mempunyai anak, jadi tidak jelas sama ada dia pernah (atau kekal) romantik dengan sesiapa sahaja. Setahu peminat, dia kali terakhir dilihat bersama Suki, gandingan itu masih belum putus.

Adakah Asami dan Korra berpisah?

Namun, lama kelamaan hubungan mereka semakin renggang. Selepas beberapa kali putus cinta dan lebih banyak lagi perasaan terluka, pasangan itu akhirnya memanggilnya berhenti untuk selamanya. Mereka menyayangi satu sama lain, tetapi ia tidak berjaya. Dalam beberapa tahun akan datang, percintaan kuda hitam muncul dari kesedihan itu: Korra dan Asami.

Apa yang berlaku kepada Azula pada akhirnya?

Berikutan gangguan emosinya, Azula dimasukkan ke dalam kemudahan kesihatan mental untuk pulih, walaupun dia akhirnya menyertai Pasukan Avatar dalam pencarian mereka untuk Ursa, sebagai sebahagian daripada agenda rahsianya untuk mengkhianati mereka dan merampas takhta daripada Zuko. ... Beberapa ketika selepas pengasingannya, Azula kembali ke Ibu Negara Api secara rahsia.

Adakah Avatar Korra berpacaran dengan Asami?

Pencipta "The Legend of Korra" Bryan Konietzko dan Michael Dante DiMartino telah mengesahkan bahawa Korra dan Asami menamatkan siri ini sebagai pasangan.

Adakah Korra berkaitan dengan Katara?

Korra mempunyai hubungan yang kuat dengan keluarga kehidupan sebelumnya: Mempunyai belajar lentur air dari Katara dan kemudian lentur udara daripada Tenzin, anak-anak Tenzin Jinora, Ikki, dan Meelo memandangnya sebagai kakak, dan Kya dan Bumi menganggapnya sebagai kawan.

Siapa isteri Zuko?

Izumi dilahirkan sebagai puteri Negara Api kepada Raja Api Zuko selepas Perang Seratus Tahun. Pada satu ketika semasa hidupnya, dia mempunyai seorang anak lelaki, yang dia namakan Iroh sempena bapa saudaranya, dan seorang anak perempuan.

Kenapa warna biru api Azula?

Api biru Azula dimaksudkan melambangkan bahawa dia lebih berkuasa daripada Zuko serta keajaiban api, dan juga untuk membezakan dengan mudah serangannya daripada serangannya dalam pergaduhan mereka. Dia pada mulanya berhasrat untuk mengadakan perkahwinan yang diatur pada musim ketiga.

Adakah Avatar Kyoshi mempunyai anak?

Kita tahu bahawa Kyoshi, avatar pertama yang mempunyai keturunan, kemudiannya mempunyai a anak perempuan bernama Koko, yang mengambil alih jawatan ketua Pulau Kyoshi berikutan kematian ibunya.

Adakah Toph benar-benar buta?

Toph buta sejak lahir, tetapi disebabkan kemahiran lentur tanahnya yang luas, dia boleh mengesan objek dan pergerakannya dengan merasakan getarannya di bumi di sekelilingnya.

Dengan siapa Toph mempunyai bayi?

Kanto. Pada satu ketika sebelum 120 AG, Toph terlibat secara romantik dengan seorang lelaki bernama Kanto, yang mempunyai seorang anak perempuan, Lin.

Adakah Zuko menemui ibunya?

Zuko Bersatu Semula Bersama Ibunya

Selepas mengetahui kebenaran daripada Ibu Wajah, dia kembali ke kampung dan mendedahkan kepada Ursa bahawa dia adalah anaknya. Ursa memilih untuk memulihkan wajah dan ingatannya dan dia dan Zuko akhirnya disatukan semula.

Adakah Avatar masa lalu masih wujud?

Walaupun Korra dapat menghidupkan semula Raava pada penghujung musim, sambungannya dengan Avatar masa lalu terputus secara kekal. ... Di sebalik ikatan tematik ini, penghujung musim 2 masuk akal dari sudut naratif, memandangkan peranan awal Avatar antara dunia fizikal dan Dunia Roh.

Mengapa Korra adalah Avatar yang paling teruk?

Salah satu kelemahan keseluruhan Korra ialah itu dia tidak pandai membaca orang dan niat mereka. Walaupun dia hebat dalam membongkok, dia tidak selaras dengan aspek emosi dan rohani seperti Aang. Ini menyebabkan dia secara impulsif mempercayai orang bahawa dia tidak sepatutnya sering dalam usaha untuk membuat sesuatu.

Adakah Aang lebih kuat daripada Korra?

Dalam beberapa cara, Aang dan Korra adalah pelengkap kepada yang lain, dan perkara yang diunggulkan oleh satu sama lain bergelut. Walau bagaimanapun, apabila anda membandingkan umur, set kemahiran dan penjahat yang mereka hadapi semasa musim mereka, Korra kelihatan lebih kuat dan lebih berkuasa daripada Aang.

Adakah ayah Asami jahat?

Hiroshi Sato adalah penjahat dari alam semesta Avatar. Dia adalah bapa Asami dan musuh ketat kerana dia mengalahkan dia sendiri dalam setiap konflik yang mereka hadapi. Dia seorang yang genius dalam sains yang sangat bijak dan mempunyai kebolehan menguasai apa sahaja yang dia bina.

Mengapa Amon jahat?

Amon ialah penjahat utama The Legend of Korra musim 1 dan pemimpin misteri Equalists, pergerakan anti-lentur di Republic City. Amon dan penyokongnya menentang penggunaan lenturan, mempercayai ia sememangnya tidak sama rata dan menindas mereka yang tidak mempunyai kuasa.

Adakah Zuko suka Katara?

Zuko dan Katara kelihatan seperti pasangan yang sempurna dalam banyak cara. Mereka adalah pembengkok api dan air dengan pendekatan yang berbeza terhadap dunia, dan kemahiran yang saling melengkapi (dan bertentangan). Hubungan mereka sepanjang siri ini pasti tegang, tetapi akhirnya menjadi kawan rapat yang luar biasa.