Adakah memulihkan galveston akan kembali pada 2021?

Musim 2 Restoring Galveston telah difilemkan pada Disember tahun lalu dan ditayangkan pada Ogos tahun ini. ... Oleh itu, jika penggambaran untuk siri baharu bermula pada penghujung 2020 atau awal 2021, yang paling awal boleh dijangkakan penonton tayangan perdana musim 3 ialah musim panas atau musim luruh 2021.

Di manakah Ashley dan Michael Cordray tinggal?

Tiga bulan selepas Ashley '09 dan Michael Cordray '06 mula berkencan pada 2011, Ashley dengan sopan memberitahu Michael bahawa mereka berdua akan membeli rumah di kampung halamannya di Galveston, Texas.

Apakah yang sedang dilakukan oleh Michael dan Ashley Cordray sekarang?

Mereka berkongsi beberapa rumah yang akan mereka ubah suai pada musim kedua. Michael dan Ashley Cordray, pasangan pengubahsuaian Galveston sendiri, kembali untuk satu lagi musim mengemas kini rumah bersejarah di sepanjang pulau dengan nama baharu untuk pertunjukan mereka yang dipanggil "Memulihkan Galveston," disiarkan di Rangkaian DIY mulai 31 Ogos.

Di manakah rumah-rumah Memulihkan Galveston?

Pemilik Michael dan Ashley Cordray, dari DIY Network's "Restoring Galveston," telah mengubah suai rumah di pulau itu yang ramai dirujuk sebagai "Kettle House" kerana bentuknya yang unik. Rumah itu, terletak di 14102 Mirimar Drive, telah disampaikan Sally B.

Adakah kedai aiskrim Restoring Galveston masih dibuka?

Kedai runcit Old Corner yang telah diubah suai pemiliknya menjadi Kedai Ubat Cordray pada rancangan mereka "Memulihkan Galveston" di DIY. Pada masa ini kedai aiskrim tidak dibuka. Ruang sewa UPSTAIRS ini benar-benar berasingan dengan pintu masuknya sendiri.

Surface2Surface berada di "Restoring Galveston" DIY! @s2susa

Berapa umur bayi Michael dan Ashley?

Bayi pertama mereka ialah lahir pada 28 November 2019. Umurnya belum sampai dua tahun, tetapi dia sudah mendapat seorang adik perempuan. Kedua-dua Ashley dan Michael sangat taksub dengan anak-anak mereka dan mereka telah memberikan kedua-dua anak mereka kehidupan yang sangat indah.

Apa yang berlaku kepada Cordray Drug Store Galveston?

Terletak di 1501 Postoffice adalah lokasi kedai Ubat Cordray. Dari 1918-1965 kedai beroperasi di sini. Kedai itu rosak dan dirobohkan.

Siapakah pemilik rumah cerek di Galveston TX?

Galveston "Kettle House" yang bersejarah telah menjadi mercu tanda pulau selama hampir 50 tahun. Michael dan Ashley Cordray, pemilik syarikat pengubahsuaian rumah Save 1900, menghabiskan 5 bulan memulihkan lapan rumah untuk siri mereka "Saving Galveston," yang disiarkan pada bulan April di HGTV.

Di manakah rumah-rumah di Texas yang besar?

Memberi Rumah Lama Kehidupan Baru

Ashley dan Michael Cordray menyelamatkan rumah di kampung halaman mereka Galveston, TX.

Di manakah pembetulan Big Texas difilemkan?

Siri TV baharu Michael dan Ashley Cordray, "Big Texas Fix" mengikuti pasangan itu ketika mereka memulihkan dan menyelamatkan rumah yang berusia berabad-abad di Galveston.

Apa yang berlaku kepada pembetulan Big Texas?

Big Texas Fix kini Memulihkan Galveston. Ashley dan Michael membantu mengembalikan kecemerlangan ke Galveston, Texas — membaiki dan memulihkan rumah bersejarah komuniti dengan harapan untuk mengekalkan sejarah dan seni bina pulau itu.

Adakah pembaikan Big Texas akan kembali pada tahun 2020?

'Big Texas Fix' musim 1 ditayangkan pada 6 April 2019, di Rangkaian DIY dan ditayangkan untuk sembilan episod termasuk juruterbang. ... Tekaan terbaik kami ialah jika rancangan itu diperbaharui, Big Texas Fix musim 2 boleh dikeluarkan pada April 2020.

Dari mana Michael Cordray?

Michael: Saya dari Galveston. Keluarga saya telah berada di sini selama beberapa generasi.

Apakah pendidikan Ashley Cordray?

Pendidikan: Michael - Sarjana Muda Sains dalam Pentadbiran Maritim dari Texas A&M Galveston, 2006; Ashley - Sarjana Muda Sains dalam Pentadbiran Maritim dari Texas A&M di Galveston, 2008.

Di manakah Cordrays tinggal?

Michael dan Ashley Cordray menyukai rumah lama. Mereka membantu mengembalikan kilauan itu Galveston, Texas dengan membaiki dan memulihkan rumah bersejarah masyarakat dengan harapan untuk memelihara sejarah dan seni bina pulau itu. Kehidupan mereka mungkin kelihatan agak gila, tetapi bagi mereka, ia adalah perkara biasa.

Adakah Big Texas diperbaiki pada Discovery Plus?

Pada masa ini anda boleh menonton penstriman "Big Texas Fix" di DIRECTV, Rangkaian DIY, Spectrum On Demand, Discovery Plus, Discovery+ Amazon Channel atau beli sebagai muat turun di Apple iTunes, Google Play Movies, Vudu, Amazon Video.

Malam apakah Texas yang besar dibetulkan?

Satu lagi episod baru malam ini 9/8c di Rangkaian DIY!

Bilakah rumah cerek itu dibina?

Pada 10 Oktober 2017 kebenaran akhirnya keluar dalam artikel Swamplot. "Rumah itu dibina oleh Clayton E. Stokley, seorang veteran Perang Dunia II, pengimpal berbakat dan mandor kedai di Graver Tank & Manufacturing Co. di Pasadena, pada akhir 1960-an.

Pukul berapa memulihkan Galveston bermula?

Memulihkan Galveston adalah serba baharu malam ini di 9/8c!

Mengapa Galveston begitu kotor?

Sedimen di kawasan pantai lain di AS mempunyai flora laut di dasar laut yang membantu memerangkap sedimen dan membersihkan air. Lautan di sekitar Galveston kebanyakannya cetek. Air cetek mempunyai pasir yang tinggi dan perolehan sedimen ... ... Oleh itu air mempunyai warna coklat yang tidak dapat dilihat.

Adakah terdapat buaya di Galveston Texas?

ya, walaupun ia bukan kejadian setiap hari, buaya juga menikmati hari di pantai. Buaya yang hidup dalam badan air tawar kita di seluruh pulau mengumpul parasit pada badan mereka seperti ditunjukkan di sebelah kiri.

Adakah terdapat jerung di pantai Galveston?

Walaupun anda mungkin melihat jerung di perairan sekitar Galveston, ia tidak mungkin berbahaya. Pantai Texas adalah salah satu pantai paling selamat dalam hal ini - dalam lebih daripada 100 tahun hanya terdapat 17 gigitan jerung di sini di Galveston. ... Jauhi kumpulan ikan (ini selalunya merupakan sumber makanan untuk jerung)

Adakah selamat untuk berenang di Galveston 2020?

Nasib baik, program pemantauan bakteria kami telah menunjukkannya kebanyakan masa paras bakteria di Teluk Galveston adalah cukup rendah untuk dianggap selamat untuk berenang.

Adakah terdapat jerung putih yang hebat di Galveston TX?

Sementara putih hebat membuat ia dekat dengan Galveston bukanlah perkara yang kerap, ia juga tidak biasa. Dr. Gregory Skomal, ahli biologi dengan Perikanan Marin Massachusetts dan ketua Program Penyelidikan Jerung Massachusetts, berkata ia serupa dengan orang di utara menuju ke selatan untuk musim sejuk.