Berapakah umur evan rachel wood dalam tiga belas tahun?

Wood dan Reed adalah kedua-duanya 14 tahun semasa penggambaran (Kayu berumur 15 tahun semasa penggambaran).

Berapa umur Evan Rachel Wood semasa penggambaran Thirteen?

Apakah umur Nikki Reed dan Evan Rachel Wood ketika mereka membintangi 'Thirteen'? Filem itu sangat sahih kerana kedua-dua Reed dan Wood sangat dekat dengan umur watak mereka ketika Thirteen sedang menjalani penggambaran. Mereka berdua 14 tahun semasa penggambaran. Bagaimanapun, Wood berusia 15 tahun semasa penggambaran.

Berapa umur Nikki Reed semasa menulis 13?

Lebih kurang 15 tahun Nikki Reed, yang bersama-sama menulis lakon layar berdasarkan kehidupannya sendiri dan yang menggambarkan Evie yang menggoda tetapi toksik. Dan tentang Evan Rachel Wood yang masih muda, yang memainkan peranan sebagai Tracy, yang kehidupan separuh normalnya dirampas di luar batasan oleh Evie.

Adakah filem Thirteen berdasarkan kisah benar?

Telling the Truth About 'Thirteen' Filem itu Tiga belas adalah berdasarkan kisah sebenar Nikki Reed. Dalam pencariannya untuk diterima di sekolah rendah, Reed bergaul dengan orang ramai yang cepat, terjebak dengan dadah dan mencuri kedai. Dengarkan Jacki Lyden dari NPR, pengarah Catherine Hardwicke dan Reed, yang turut membantu menulis skrip filem.

Berapa banyak Thirteen benar?

Bintang Bersama Dan Penulis Bersama Nikki Reed Berdasarkan Filem Mengenai Kehidupannya

Sekitar masa tayangan filem itu, Reed berkata Thirteen ialah "80% benar, atau sebahagian benar." Mengenai menghabiskan masa dengan orang ramai yang berbahaya, dia berkata, "Apabila saya bersama mereka, saya fikir saya mempunyai segala-galanya... Saya akan berjalan di dalam dewan seperti saya ratu dunia.

Nikki Reed Evan Rachel Wood Instagram Live 'Thirteen'

Adakah mereka benar-benar merokok di Thirteen?

Walaupun gadis-gadis itu dilihat merokok, rokok itu kebanyakannya dibuat dengan catnip. Pil yang dihancurkan yang ditunjukkan mereka menghidu dari kulit buku kanak-kanak adalah makanan tambahan yang tidak berbahaya. Sebelum penggambaran dimulakan, gadis-gadis itu akan tidur di katil Tracy, menghias rumah dan menganggapnya seperti rumah mereka.

Apakah maksud pengakhiran Thirteen?

Mereka tertidur di dalam bilik Tracy, dan filem itu berakhir dengan tangkapan kabur Tracy menunggang sebuah taman yang berputar dengan sedih sebelum menjerit. Pengakhiran boleh bermakna banyak perkara: simbol keadaan Tracy yang hilang akal, kekurangan kawalan dalam hidupnya, kekecewaannya yang terpendam.

Apa yang ada di belakang Evie?

Kerana Evie bercakap begitu banyak pembohongan, tiada siapa yang boleh tahu apabila dia bercakap benar. Dia mendakwa telah didera secara seksual oleh seorang bapa saudara dan mempunyai parut di belakangnya yang dia berkata dia disebabkan oleh menahannya melawan api. ... Nikki Reed mahukan bahagian Tracy, tetapi Hardwicke bijak meletakkannya sebagai Evie.

Mengapa Nikki Reed berpindah pada usia 14 tahun?

Apabila dia berumur 14 tahun, Reed berpindah rumah ibunya kerana renggang hubungan di rumah tetapi tinggal dalam kawasan Los Angeles.

Siapa Evan Rachel Wood dating 2021?

Setakat 2021, Kayu adalah bujang, menurut Who's Dated Who, tetapi pelakon itu mempunyai hubungan serius dengan lelaki dan wanita.

Adakah Evan Rachel Wood berkahwin dengan Marilyn Manson?

Sudah lebih sedekad sejak Evan Rachel Wood dan Marilyn Manson, salah satu pasangan Hollywood yang paling mengejutkan, membatalkan pertunangan mereka pada tahun 2010. Seperti kebanyakan pasangan terkenal selepas berpisah, mereka beralih daripada mendominasi tajuk utama kepada menjalani kehidupan yang berasingan sepenuhnya.

Apakah yang dikatakan oleh Evan Rachel Wood?

Evan Rachel Wood berkata Marilyn Manson 'mendera saya secara mengerikan selama bertahun-tahun' Pelakon "Westworld" Evan Rachel Wood, yang telah memberi keterangan di hadapan Kongres tentang pengalamannya dengan keganasan rumah tangga dan seksual, berkata pada hari Isnin bahawa dia "mengerikan" didera oleh pemuzik Marilyn Manson, bekas pasangannya.

Adakah Evan Rachel Wood memadam twitternya?

Wood menyahaktifkan akaun Twitternya kira-kira lima bulan kemudian. Vanessa Bryant berkata Sabtu dalam catatan Instagram sementara bahawa dia baru mengetahui tweet Wood.

Adakah Ian Somerhalder kaya?

Ian Somerhalder ialah model dan pelakon Amerika yang telah mencapai kejayaan yang tinggi dalam kerjayanya. Sehingga Februari 2021, beliau dianggarkan nilai bersih berjumlah $12 juta.

Adakah Evie benar-benar mencintai Tracy?

Kate: Evie terus mengatakan bahawa dia mencintai Tracy, dan saya rasa perkara itu belum cukup diterokai. Saya dapat memahami perasaan Tracy terhadap Evie lebih daripada perasaan Evie terhadap Tracy, kerana Tracy jelas memandang tinggi kepada Evie. Nikki: Evie juga melakukan hubungan seksual dengan ibu Tracy, Mel.

Adakah ibu Brooke Evie?

Evie kejam kepadanya ("Panggil saya." katanya, dan memberikan nombor yang salah). ... Sejarah Evie sering digambarkan tetapi entah bagaimana tidak begitu jelas. Dia tinggal bersama seseorang bernama Brooke (Deborah Kara Unger), yang bukan ibunya, bukan penjaganya, kononnya sepupunya, lebih seperti rakan sebiliknya.

Apa yang Tracy minum dalam Thirteen?

Dalam tempoh empat bulan Tracy sedang merampas dompet dengan rakan barunya, menghidu dadah, minum bir, memberikan seks oral kepada lelaki yang lebih tua dan, dalam jarak dekat yang menyakitkan, memotong lengan bawahnya. Hanya pada penghujung filem, ibu tunggal Tracy menyedari kedalaman masalah anak perempuannya.

Apakah ubat yang mereka lakukan dalam Thirteen?

kandungan dadah dan alkohol: Tracy dan Evie merokok periuk, minum banyak-banyak, menghidu serbuk (kokain?), gas huff, minum sesuatu yang lelaki panggil "jus voodoo" dan hisap rokok sentiasa (begitu juga dengan Melanie, teman lelakinya dan penjaga Evie).