Adakah laurel mati dalam anak panah?

Walaupun dirawat di hospital di mana dia dijangka pulih sepenuhnya, Laurel meninggal dunia pada minit akhir “Sebelas Lima Puluh Sembilan.” Kematian mengejut itu mencetuskan kontroversi, kerana ia adalah keputusan yang mengejutkan untuk membunuh Black Canary, memandangkan peranan utamanya dalam mitologi buku komik.

Adakah Laurel mati dalam Musim 4?

Dalam musim keempat, Laurel ditunjukkan masih aktif sebagai pengawal di Starling City (kini dinamakan semula Star City) bersama John Diggle dan Thea Queen. ... Laurel cedera parah oleh H.I.V.E.pemimpin Damien Darhk dan kemudiannya meninggal dunia di hospital yang dikelilingi oleh pasukan dan mengaku kepada Oliver bahawa dia masih mencintainya.

Adakah Laurel masih hidup dalam Arrow Musim 5?

Penerbit Eksekutif Wendy Mericle mendedahkan dia akan “hidup dan baik” dalam tayangan perdana pertengahan musim Arrow Musim 5, Musim 5 episod 10, “Siapa awak?” Tetapi Damien Darhk membunuhnya pada penghujung Musim 4. ... Tetapi Penerbit Eksekutif Marc Guggenheim dan Stephen Amell kedua-duanya menegaskan bahawa Earth-1 Laurel pasti masih mati.

Siapa yang Membunuh Laurel Lance?

Lance menemui ajalnya dalam Musim 4, mati di tangan Damien Dahrk (Neal McDonough.) Cassidy akhirnya akan kembali sebagai Laurel Lance of Earth-2, aka Black Siren, dan mempunyai arka transformatif daripada penjahat kepada anti-wira.

Adakah Laurel Lance masih hidup dalam Musim 7?

Dalam Musim 7, dicetuskan oleh kematian heroik Quentin (semasa menyelamatkannya), Laurel menyerahkan dirinya kepada Star City sebagai rakan sejawatnya Earth-One, dan evolusi sebenar watak itu bermula — sehingga dia akan mendapat sokongan layak Felicity dan juga membantu Pasukan Arrow semasa pertarungan terakhirnya dengan ...

Anak panah - 4x18 - Laurel Lance Mati !! (Semua Adegan) #1

Adakah Sara kembali selepas Laurel meninggal dunia?

Lebih setahun selepas kematiannya, Sara telah dibangkitkan oleh kuasa Lubang Lazarus, dan dengan bantuan John Constantine, jiwanya dipulihkan apabila Laurel dan Oliver mempertaruhkan diri mereka sendiri untuk membawanya kembali. ... Sara menjadi ketua Legenda apabila Rip dianggap mati dan akhirnya meninggalkan pasukan.

Adakah Laurel Lance mempunyai bayi?

Laurel Lance ialah Black Canary dan sebelum dia mati dia mendedahkan satu rahsia dia mempunyai seorang anak perempuan.

Siapa ayah bayi Laurel?

Christopher Castillo ialah anak kandung Laurel Castillo dan Wes Gibbins. Walaupun pada asalnya dipercayai bahawa bapa bayi itu ialah Wes Gibbins, ia kemudiannya mendedahkan bahawa Laurel meniduri Wes dan Frank pada masa anak lelakinya dikandung.

Adakah Oliver dan Laurel berkumpul?

Walaupun masalah mereka, perasaan romantik di antara mereka berlarutan, tetapi siri itu akhirnya berpindah dari hubungan mereka dan sebaliknya memfokuskan untuk menyatukan Oliver dan Felicity. ... Oliver dan Laurel memang berkongsi beberapa detik romantis, dan pada penghujung musim 1, Oliver akhirnya memutuskan untuk bersamanya semula.

Adakah Earth 2 Laurel menjadi baik?

Laurel kembali melakukan aktiviti jenayahnya secara ringkas selepas Emiko Adachi membingkainya kerana pembunuhan, tetapi akhirnya berjaya mengejar penebusan dengan bantuan Felicity, Dinah Drake, dan Sara Lance.

Adakah Laurel sebenarnya sudah mati?

Walaupun dirawat di hospital di mana dia dijangka pulih sepenuhnya, Laurel meninggal dunia pada minit akhir “Sebelas Lima Puluh Sembilan.” Kematian mengejut itu mencetuskan kontroversi, kerana ia adalah keputusan yang mengejutkan untuk membunuh Black Canary, memandangkan peranan utamanya dalam mitologi buku komik.

Bagaimanakah Black Canary mendapat kuasanya?

Bapanya Larry Lance, adalah seorang pegawai polis, manakala ibunya (juga bernama Dinah) ialah Black Canary yang asli. ... Walau bagaimanapun, disebabkan perubahan misteri dalam garis masa, kuasa sonik ini kemudiannya dikatakan sebagai hasil sampingan Dinah. mempunyai metagene, menjadikannya metahuman berkuasa super sejak lahir.

Siapakah Laurel dalam Anak Panah Musim 5?

Berikutan akhir musim pertengahan Arrow yang menyaksikan kembalinya Katie Cassidy kepada peranan Laurel pada saat-saat terakhirnya, promo baharu untuk separuh belakang Musim 5 dengan cepat mendedahkan bahawa ia sebenarnya bukan "Laurel kami."

Bagaimana Felicity mati?

Dia muncul dalam episod kedua kedua dari belakang, "Doomworld", sebagai penjaga bertopeng dalam realiti alternatif di mana Damien Darhk adalah datuk bandar Star City, dan seluruh pasukan Arrow telah mati. Dia dibunuh oleh Sara Lance, yang bekerja untuk Darhk.

Apakah yang Laurel katakan kepada Oliver di hospital?

“Berjanjilah saya tidak akan menjadi Canary yang terakhir,” dia bertanya kepada Oliver dari katil kematian hospitalnya dalam imbasan kembali, kerana dengan cara itu, mereka akan sentiasa menjadi sebahagian daripadanya bersamanya. "Saya berjanji," jawab Oliver. Kilas balik datang pada masa yang penting untuk pasukan Arrow — atau kekurangannya.

Apakah episod Felicity mati?

Apabila Felicity keluar dari Arrow masuk akhir musim 7, rakan sejawatan masa depannya dalam flashforwards juga menerima pengakhiran, walaupun maksud semuanya agak misteri. Dalam adegan ini, Felicity bercakap dengan Monitor (LaMonica Garrett), yang mengatakan dia membawanya berjumpa Oliver (Stephen Amell).

Adakah Laurel dan Tommy berkumpul?

Kerana komik, ia sepatutnya Oliver dan Laurel bersama-sama. Bagaimanapun, dalam tempoh lima tahun meninggalkan Starling City, dia berkumpul dengan kawan baiknya, Tommy. Walaupun dengan cinta segi tiga, yang jarang bagus untuk persembahan, Laurel dan Tommy baik bersama. Ia membantu bahawa pelakon mempunyai kimia.

Mengapa Laurel dan Oliver berpisah?

Walau bagaimanapun, Oliver meneruskan Laurel kerana tidak bertanggungjawab ke atas kehidupannya sendiri dan masalah penderaannya. Dia merasakan dia tidak mengambil berat tentang apa-apa atau sesiapa pun kecuali dirinya sendiri, walaupun dia tidak menjaga dirinya dan dia melemparkan kematian Tommy ke mukanya.

Adakah Laurel dan Frank berakhir bersama?

Adakah Laurel dan Frank berakhir bersama? Jadi bukan sahaja mereka tidak bertunang, susunan kasual mereka juga rosak selepas tayangan perdana Musim 5. Tetapi Laurel mungkin menjadi pusat pembunuhan musim ini. Dalam kilat ke hadapan, apabila Frank memberitahu Annalize bahawa seseorang telah mati, dia hampir tidak boleh bercakap.

Mengapa ayah Laurel mengambil bayinya?

Jorge memberitahu Annalize bahawa dia membawanya anak untuk faedahnya kerana dia tidak sihat. ... Apabila memasuki mahkamah, Jorge melihat bekas isterinya, Sandrine masuk bersama anak perempuan mereka. Laurel kemudian pergi menemui bapanya dan bertanya bagaimana keadaan anaknya yang Jorge mengatakan bahawa dia sempurna.

Adakah Wes Gibbins Annalize anak?

Wes adalah seorang Keating, tetapi dia anak Sam, bukan Annalise. Sam, terkenal kerana memangsa wanita naif, mengetuk ibu Wes. Annalise mendapati ini.

Siapa yang membunuh Asher?

Asher: Sebelum perlawanan akhir, Asher terbunuh oleh FBI selepas keluar sebagai pelanduk terhadap Annalize dan baki Keating 5. Annalize didapati tidak bersalah atas pembunuhannya.

Adakah Black Canary ialah Tanglung Hijau?

Dinah Lance adalah ahli Justice League of America sebagai Black Canary, sebelum dipilih untuk menjadi Tanglung Hijau baharu menggantikan Hal Jordan, mengambil alias Green Canary.

Siapa anak perempuan Laurel?

Dinah berkahwin dengan kekasihnya, Larry Lance, dan beberapa tahun kemudian anak perempuan mereka, Dinah Laurel Lance, dilahirkan (Birds of Prey #66 (Jun 2004) akan membuktikan bahawa mereka mengambil nama "Laurel" daripada pustakawan Dinah yang berkawan semasa kes).

Siapa ibu Laurel Lance?

Bekas siri ER tetap Alex Kingston menyertai drama adiwira terobosan The CW Arrow dalam peranan bintang jemputan yang berulang. Pelakon British akan bermain Dinah Lance — Ibu Laurel (Katie Cassidy) dan bekas isteri Detektif Quentin (Paul Blackthorne).