Adakah zendaya pada idola amerika?

Pada usia 16 tahun, dia adalah peserta termuda yang pernah menyertai rancangan itu, sebelum Willow Shields menggantikannya pada usia 14 tahun pada musim 20. Dia telah bekerjasama dengan penari profesional Valentin Chmerkovskiy. Pada bulan Mei, pasangan itu menamatkan saingan sebagai naib juara di belakang Kellie Pickler dan Derek Hough.

Bagaimanakah Zendaya menjadi terkenal?

Pelakon dan penyanyi Zendaya mula terkenal pada tahun 2010 dengan komedi televisyen 'Shake It Up. ' Dia terus membintangi filem bajet besar seperti 'Spider-Man: Homecoming' dan 'The Greatest Showman.

Bagaimanakah Zendaya mendapat peranan pertamanya?

Zendaya memulakan kerjayanya sebagai penari sandaran untuk Selena Gomez dan sebagai Kidz Bop Kid. Menurut J-14, salah satu pekerjaan profesional pertama Zendaya adalah sebagai penari sandaran untuk Selena Gomez dalam iklan Sears.

Adakah Zendaya diterima pakai?

Zendaya tidak diterima pakai. Dia dilahirkan Zendaya Maree Stoermer Coleman kepada ibu bapa Clare Stoermer dan Kazembe Ajamu Coleman di Oakland, California pada 1 September 1996, bermakna dia akan berumur 25 tahun pada hari lahirnya pada 2021. Bapanya adalah Afrika-Amerika, manakala ibunya berbangsa Jerman dan Scotland keturunan.

Dengan siapa Zendaya dating sekarang 2020?

“Spider-Man” dibintangi bersama Zendaya dan Tom Holland mengukuhkan percintaan luar skrin mereka dengan sesi rias penuh ghairah di Los Angeles pada hari Khamis. Pasangan itu difoto berkemas di PDA pada lampu merah semasa memandu matahari terbenam di dalam kereta sport Audi Belanda bernilai $125,000.

Mario & Zendaya - Let Me Love You (Live at Greatest Hits ABC)

Siapa teman lelaki Zendaya?

Pelakon Tom Holland nampaknya telah mengesahkan hubungannya dengan pelakon Zendaya. Kedua-duanya tidak lama lagi akan dilihat bersama dalam Spider-Man: No Way Home.

Apakah yang Zendaya peroleh?

Menurut Kekayaan Bersih Selebriti, Zendaya mempunyai a nilai bersih $15 juta. Kebanyakan nilai bersihnya datang daripada pelaburan hartanahnya dan pelbagai sokongannya. Pembelian hartanah pertamanya datang pada 2017, apabila dia membeli rumah bernilai $1.4 juta di daerah Northridge di Los Angeles.

Apakah Zendaya yang terkenal?

Zendaya ialah seorang pelakon dan model yang paling terkenal dengan peranannya yang dibintangi bersama rancangan TV Saluran Disney Shake It Up! Di manakah Zendaya dibesarkan? Zendaya Coleman dilahirkan di Oakland, California pada 1 September 1996.

Siapa kawan baik Zendaya dalam kehidupan sebenar?

Kedua-dua BFF sejak kecil, Zendaya dan Bella Thorne adalah hubungan kawan yang paling jelas.

Adakah Zendaya mengikuti kelas lakonan?

Semasa masih di sekolah, dia membintangi 'Once on This Island' dan 'Caroline, or Change'. dia belajar drama di Teater Shakespeare California dan Teater Konservatori Amerika berhampiran kampung halamannya.

Berapa umur Zendaya dalam KC yang menyamar?

Sebelum menandatangani untuk membintangi rancangan Disney keduanya, K.C. menyamar, 18 tahun Zendaya membentangkan senarai keperluan untuk premis rancangan itu kepada eksekutif dan bahawa dia dijadikan salah seorang penerbitnya.

Adakah Zendaya triplet?

Ya, maksudnya Zendaya ialah kembar tiga... ... Aisha, yang merupakan warisan Pakistan-Albania menurut laman Instagramnya, ditemui apabila kakaknya berkongsi video menarinya di dalam kereta seperti yang dilakukan Zendaya yang terkenal.

Dengan siapa Zendaya ditandatangani?

Dia menandatangani dengan Rekod Hollywood pada tahun 2012 dan kemudiannya mengeluarkan single sulungnya, "Replay", yang mencapai nombor 40 pada carta Billboard Hot 100 di Amerika Syarikat.

Mengapa Zendaya tidak mempunyai nama keluarga?

Nama pentasnya, bagaimanapun, hanya Zendaya sahaja. Apabila ditanya mengenai pilihan untuk menggugurkan nama keluarga, aktres itu memberitahu Allure pada Disember 2016 bahawa dia lebih suka bunyi nama pentas satu perkataan itu. "Saya [menggugurkan nama keluarga saya kerana saya] hanya fikir ia bagus, seperti Cher atau Putera," jelasnya.

Apakah nilai Charli D'Amelio?

Ini membantunya memperoleh pelbagai tawaran penajaan, sokongan dan penampilan TV. Nilai bersih Charli D'Amelio dianggarkan $8 juta.

Apakah nilai bersih Taylor Swift?

Selain itu, perjanjiannya dengan Republic memberikannya kawalan muktamad terhadap rakaman induknya, yang walaupun terikat dengan Universal, akan membantu meningkatkan nilai bersih yang dianggarkan oleh Forbes. $365 juta.

Adakah Zendaya dan Timothee berpacaran?

Baru beberapa hari Zendaya dan Timothée Chalamet mempamerkan aksi di karpet merah untuk filem Dune mereka di Festival Filem Venice. ... Holland dan pelakon Euphoria bekerjasama dalam filem Marvel dan mengesahkan bahawa dua berpacaran selepas gambar mereka bercium menjadi viral.

Siapa teman lelaki pertama Zendaya?

Adam Irigoyen ialah teman lelaki pertama Zendaya. Menurut Heightline, mereka bertemu di set filem Shake It Up di mana mereka berdua berlakon.

Adakah Zendaya dan Tom berpisah?

Februari 2020

"Mereka membuat keputusan untuk mengasingkan diri bersama-sama dan keadaan menjadi baik di antara mereka," kata sumber. "Tom telah memberitahu rakan dan keluarga bahawa mereka berada dalam hubungan rasmi dan hidup bersama sejurus selepas percintaan mereka hanya menjadikan mereka lebih kuat."

Adakah Zendaya dan Tom Holland masih berkencan?

TOM HOLLAND DAN ZENDAYA RASMI BERSAMA,” tweet seorang pengguna teruja. ... "Mereka berdua mencabar satu sama lain dan mengimbangi antara satu sama lain," kata sumber itu, sambil menambah bahawa Holland "membuatnya ketawa," manakala Zendaya "benar-benar membantu membimbingnya melalui dunia selebriti."

Adakah Zendaya bujang pada tahun 2020?

Ia kelihatan seperti wanita terkemuka kami masih bujang sekarang. Walaupun pelakon itu mempunyai rentetan percintaan berprofil tinggi, dia suka membuat peminatnya meneka apabila ia berkaitan dengan kehidupan cintanya. Dia terkenal peribadi tentang siapa yang dia dating. Namun, nampaknya dia tidak menjalinkan hubungan sekarang.