Bagaimana untuk pergi ke kul tiras horde?

Semua pemain perlu lakukan sebagai Horde melengkapkan sekurang-kurangnya kempen perang pertama. Itu akan membuka kunci laluan penerbangan/tapak kaki yang akan membawa pemain ke arah Kul Tiras. Mereka tidak perlu melengkapkan sebarang kempen perang lain untuk sampai ke Kul Tiras.

Bagaimanakah cara untuk saya ke Kul Tiras buat kali pertama?

Untuk memulakan pencarian untuk sampai ke Kul Tiras, pemain perlu melakukannya melawat dok di Stormwind. Ini akan mendorong mereka untuk melawat Silithus, tapak pedang gergasi yang kini mencuat keluar dari Azeroth. Anda akan bercakap dengan Magni Bronzebeard dan dia akan menerangkan kepada anda bagaimana Azeroth berada dalam masalah.

Bolehkah anda terbang ke Kul Tiras?

Dengan zon tambahan yang diterokai dan wakil diperoleh, anda boleh sekarang terbang di Kul Tiras dan Zandalar. Anda juga akan menerima lekap Wonderwing 2.0 yang berkilat untuk masalah anda.

Bagaimana anda boleh ke pertukaran kumpulan Kul Tiras Horde?

Selepas pertukaran puak, anda perlu membuka kunci portal ke Zandalar atau Kul Tiras sekali lagi dengan melengkapkan rantai pencarian pendek. Jika watak anda Horde, bercakap dengan Nathanos Blightcaller dalam Orgrimmar untuk mengambil Pernyataan Misi pencarian.

Bagaimanakah cara untuk ke Kul Tiran?

Untuk membuka kunci Perlumbaan Bersekutu Manusia Kul Tiran anda perlu melakukannya peroleh pencapaian A Nation United dengan melengkapkan semua jalan cerita dalam Kul Tiras dan dapatkan pencapaian Tides of Vengeance dengan melengkapkan Kempen Perang Perikatan.

WoW BFA - Cara Pergi ke Kul Tiras sebagai Gerombolan (pencarian diperlukan)

Bolehkah saya membuka kunci manusia Kul Tiran sebagai Gerombolan?

Pemain gerombolan boleh pergi ke Kul Tiras di Shadowlands dengan melakukan kempen perang Horde yang bermula pada tahap 35. Ini akan membolehkan anda bertapak di Kul Tiras yang boleh anda capai dengan menaiki kapal dari dok di Dazar'alor.

Adakah Jaina Proudmoore Kul Tiran?

Lady Jaina Proudmoore ialah seorang ahli sihir manusia yang terkenal dari Kul Tiras. Dilahirkan dalam House Proudmoore yang dihormati, dia adalah anak perempuan mendiang Lord Admiral Daelin Proudmoore dan isterinya, Katherine Proudmoore.

Bagaimanakah saya memulakan gerombolan kempen perang?

Tahap 35: Pengenalan kepada Kempen Perang

Rangkaian Kempen Perang bermula sebaik sahaja anda mencapai tahap 35 dan kembali ke Dazar'alor. Selepas diperkenalkan dengan usaha kempen perang yang terletak di Dazar'alor, dalam usaha The War Campaign, anda akan menerima pencarian pertama anda, The War Cache.

Bagaimanakah cara untuk saya ke zuldazar buat kali pertama?

Gerombolan

  1. Anda perlu melengkapkan atau memulakan pencarian Zuldazar untuk dapat kembali ke Zandalar dari Orgrimmar.
  2. Sebaik sahaja anda melakukannya, pergi ke Bilik Portal Orgrimmar dan gunakan portal untuk mengangkut diri anda ke Zandalar. Sebagai alternatif, anda boleh menaiki bot di Echo Isles (ia berada di Durotar), dan ia akan membawa anda ke Zandalar.

Di manakah portal ke zuldazar?

Bilik portal terletak di tingkat atas apabila anda menggunakan tangga (tingkat yang sama dengan meja misi).

Bolehkah gerombolan pergi ke Kul Tiras?

Kul Tiras ialah rantaian pulau besar yang terletak di Laut Besar, di sebelah barat Kerajaan Timur. Semua pemain perlu melakukan seperti Gerombolan melengkapkan sekurang-kurangnya kempen perang pertama. ... Mereka tidak perlu melengkapkan sebarang kempen perang lain untuk sampai ke Kul Tiras.

Bolehkah saya terbang di zuldazar?

Binaan 26624 telah menambah langkah pertama untuk memperoleh penerbangan dalam Battle for Azeroth. Pencapaian itu, sama seperti pendahulunya, memerlukan anda menyelesaikan beberapa tugasan untuk membuka kunci keupayaan untuk terbang dengan bebas. Langkah pertama ini akan meningkatkan kelajuan pergerakan anda semasa berada di Kul Tiras dan Zuldazar.

Bagaimanakah cara anda terbang di Kul Tiras Shadowlands?

- Anda kini perlu mencapai tahap Terkenal 44. Setelah itu selesai, dari minggu kedua pelepasan tampalan, Bab 4 kempen, 'The Last Sigil' akan dibuka kuncinya. - Setelah ini selesai, anda akan diberi ganjaran 'Memories of Sunless Skies', item yang boleh digunakan yang kemudiannya akan membuka kunci terbang sepenuhnya di seluruh akaun.

Adakah terdapat portal mage ke Kul Tiras?

Sebaik sahaja anda telah membuka portal dari Kul Tiras ke Stormwind, melalui baris pencarian, portal baharu akan ditempatkan di menara Mage di Stormwind. ...

Bagaimanakah cara saya memulakan Kul Tiran Questline?

The Allied Races: Kul Tiran dibuka selepas melengkapkan pencapaian berikut: A Nation United; Tides of Dendam; dan mencapai Dimuliakan dengan Proudmoore Admiralty. Setelah ini selesai, pergi ke Kedutaan Stormwind (52.14 13.36) untuk bercakap dengan Jaina Proudmoore yang menyediakan pencarian permulaan: Dibuat dalam Kul Tiras.

Bagaimanakah saya boleh mendapatkan loremaster Kul Tiras?

Loremaster of Kul Tiras is awarded for melengkapkan ketiga-tiga pencapaian jalan cerita zon.

Bilakah saya boleh terbang di Zuldazar?

Pada setiap titik penting dalam perjalanan anda (tahap 110, 114, dan 118) anda akan dapat mewujudkan Foothold baharu di Nazmir, Zuldazar dan Vol'dun. Pada tahap 120, anda akan mula menumpukan lebih kepada mencapai pencapaian reputasi dengan 7th Legion.

Tahap apakah yang harus saya pergi ke Zandarar?

Watak daripada tahap 108 atau lebih tinggi sepatutnya boleh memasuki Zandalar, tetapi melainkan mereka sangat menjurus, mereka mungkin akan menghadapi masalah. Zandalar dipisahkan kepada tiga zon. Semua zon diskalakan ke tahap pemain.

Bagaimana saya boleh kembali kepada Zuldazar?

Sebaik sahaja anda telah memulakan atau menyelesaikan pencarian Zuldazar, anda boleh kembali ke Zandalar menggunakan portal dalam Bilik Portal dalam Orgrimmar atau naik bot dari Echo Isles di Durotar.

Berapa lamakah kempen perang mengambil masa Shadowlands?

Melengkapkan dua bahagian pertama Kempen Perang akan mengambil purata pemain 2-3 jam. Walaupun terdapat lebih banyak bahagian pada kempen, anda hanya perlu pergi sehingga anda mendapat Tides of Vengeance untuk membuka kunci Zandalari Trolls. Di samping itu, mendapatkan Sedia untuk Perang adalah keperluan untuk mendapatkan bangsa bersekutu Mag'har Orc.

Di manakah saya boleh memulakan kempen Shadowlands?

Pencarian pembukaan untuk Shadowlands bermula secara automatik pada pelepasan, membawa anda ke ibu kota puak anda. Anda akan melihat sedikit dialog, kemudian dibawa ke Mahkota ais, di mana anda akan memulakan proses yang membawa anda ke dalam Maw.

Bagaimana anda memulakan kematian Tidesage?

Bab 3: Kematian Air Pasang—Memerlukan sekurang-kurangnya 3,000 ke dalam reputasi Honored dengan The Honorbound untuk memulakan pencarian Kempen Perang yang berkaitan untuk memperoleh pencapaian ini.

Kenapa jaina dibenci?

Ketibaan di Kul Tiras

Jaina, Greymane, Legion ke-7 dan seorang pengembara belayar ke Kul Tiras untuk mencari armada legenda mereka. Apabila tiba di ibu kota Kul Tiran di Boralus, Jaina mengetahui bahawa warga Kul Tiran biasa membenci dan takut dia kerana peranannya dalam kematian Daelin Proudmoore.

Mengapa Jaina berubah menjadi jahat?

Jaina, sejurus selepas Pengeboman Theramore. ... Selepas serangan yang diketuai oleh Pemangku Warchief Garrosh Hellscream menyebabkan kemusnahan Theramore, Jaina telah didorong gila sementara oleh sisa mana dan kejutan.