Adakah berjaya atau melanggarnya dibatalkan?

Ia diumumkan melalui Twitter daripada Penerbit Eksekutif Holly Sorensen bahawa siri itu dibatalkan. Penamat siri ini disiarkan pada 14 Mei 2012. Sebanyak 48 episod Make It or Break It telah diterbitkan dan disiarkan selama tiga musim, antara 22 Jun 2009 dan 14 Mei 2012.

Mengapa mereka membatalkannya atau melanggar?

(Dalam sentuhan yang sangat ironis, Chelsea Hobbs, yang memainkan watak Emily dan yang berusia 24 tahun ketika pertunjukan itu ditayangkan, mengandung semasa penggambaran—cabaran khusus untuk rancangan yang menekankan badan pelakonnya, dan itu menyebabkan dia, akibatnya, meninggalkan Make It or Break It selepas musim kedua.)

Adakah mereka membatalkannya atau melanggar?

Chelsea Hobbs', yang menggambarkan Emily Kmetko, meninggalkan menunjukkan kerana kehamilan kedua. Pencipta rancangan itu masih meneruskan musim ketiga tetapi hanya mendapat lapan episod. Jumlah penonton turun serendah 1.23 juta. Pencipta mengumumkan penamatan rancangan dengan musim ketiga pada 14 Mei 2012.

Adakah terdapat musim 4 Make It or Break It?

Buat atau Patah: Dibatalkan, Tiada Musim Empat. Ia adalah penghujung pertandingan untuk Make It or Break It. Keluarga ABC telah membatalkan rancangan TV selepas tiga musim disiarkan. Make It or Break It berkisar tentang gimnas muda terkemuka yang sedang berlatih untuk Sukan Olimpik.

Adakah Make It or Break It akan kembali?

Siri televisyen dibatalkan untuk banyak sebab. ... Berita telah dibuat bahawa mereka akan menamatkan siri ini dengan musim 8 episod untuk musim ke-3. Rancangan itu diberi nama Make It Or Break It.

Siri Perbincangan Ayla Kell Akhir "Make It or Break It"

Adakah Damon dan Emily berakhir bersama?

Damon akhirnya mengambil keperawanan Emily. Sementara itu, Damon bekerja pada muziknya dengan Kaylie Cruz dan mereka akhirnya bercium di gerai rakaman ("Requiem for a Dream"). Dia kemudian mendapat tahu bahawa Emily berhenti gimnastik untuk bersamanya semasa dia bekerja pada muziknya. Mereka kemudiannya berkahwin dan hidup bahagia.

Dengan siapa Kaylie berakhir dengan membuat atau memecahkannya?

"Mereka adalah saudara perempuan, mereka adalah keluarga. Walaupun mereka saling membenci, mereka saling mencintai.” Dan walaupun Kaylie tidak berakhir Carter, pelakon Loren mendapatnya dengan bahagia - dia bertunang dua minggu lalu! Teruskan jari anda untuk pertemuan semula pelakon penuh di perkahwinannya.

Adakah Kaylie pergi ke Sukan Olimpik?

Semasa Percubaan Olimpik, Kaylie diberitahu dia tidak boleh bersaing kerana gagal dalam ujian dadahnya. ... Kaylie kemudiannya membuat pasukan Olimpik bersama Payson, Jordan, dan Lauren. Kaylie bertarikh dengan Austin tucker pada akhirnya dia memilihnya!

Apa yang berlaku kepada Wendy dalam membuat atau memecahkannya?

Akhirnya terbongkar juga Wendy ditendang dari pasukan Olimpik, memberikan Kaylie tempat dalam pasukan Gimnastik Wanita Olimpik A.S.

Adakah mereka pergi ke Sukan Olimpik untuk berjaya atau memecahkannya?

Lauren mendapati rahsia yang Wendy sembunyikan dan mendedahkannya, membuatkan Wendy ditendang keluar. Akhir musim ketiga berakhir dengan lima gadis, Payson, Lauren, Kaylie, ditambah Jordan, dan akhirnya Colleen, dipilih untuk mewakili A.S. dalam Sukan Olimpik.

Adakah Kaylie dan Austin kekal bersama?

Musim 3. Pada permulaan musim 3, Austin dan Kaylie masih berkencan. Austin berjanji kepada Encik Cruz bahawa dia akan menjaga gadisnya semasa dia berada di kem latihan bersamanya.

Adakah Sasha berakhir dengan musim panas?

Semasa membincangkan kesilapan, Sasha berkata dia menyesal kehilangan Summer dan mereka bercium dan Sasha berkata, "Jangan beritahu saya anda berhenti mempercayai keajaiban". Ini menunjukkan mereka meneruskan hubungan mereka, walaupun dengan tiada musim lagi.

Bagaimanakah cara untuk membuatnya atau memecahkannya sepatutnya berakhir?

Penamat siri ini memuncak dengan Payson, Kaylie, Lauren, dan Jordan adalah empat daripada lima gadis yang dipilih untuk mewakili Amerika Syarikat dalam Sukan Olimpik.

Apa yang salah dengan Lauren Tanner?

Dr Lim menjelaskan bahawa keadaan Lauren sangat serius dan agak jarang berlaku, memerlukan pembedahan jantung terbuka. Lauren bertanya sama ada terdapat apa-apa cara dia akan dapat kembali ke latihan, dan Jurulatih Mac mengatakan bahawa dia tidak akan dapat meneruskan latihan untuk Sukan Olimpik 2012. Dr.

Kenapa abang Emily berkerusi roda?

Brian Kmetko (dilakonkan oleh Wyatt Smith) ialah adik kepada Emily, dan salah seorang penyokong terbesarnya. Dia menggunakan kerusi roda dan mengalami gangguan sawan yang mana dia mengambil ubat.

Adakah Emily Kmetko mempunyai bayinya?

Slate: Chelsea Hobbs, yang memainkan watak Emily Kmetko, meninggalkan anak keduanya pada pertengahan Musim 2.

Adakah Sasha ditendang keluar dari batu?

Akibat kejadian ini, Sasha berhenti melatih, dan akibatnya The Rock ialah kerja kejurulatihan pertamanya dalam tempoh lima tahun. Dia berkencan dengan pengurus Rock, Summer untuk seketika, walaupun kepercayaan mereka berbeza. Dia meninggalkan The Rock dalam "At the End of the World" kerana dia merasakan kehadirannya menyakiti gadis-gadis itu.

Adakah Payson dan Max berakhir bersama?

Pada akhir musim 2 Max memberitahu Payson bahawa dia mencintainya dan kemudian akan memberitahunya bahawa dia dua. Payson menyampuknya terlebih dahulu dan memberitahunya apa sahaja yang akan dia katakan tidak penting. Dalam tayangan perdana musim 3 Max dan Payson masih berpacaran.

Mengapa Lauren Tanner pening?

Ternyata begitu Lauren mempunyai degupan jantung yang tidak teratur, yang dibohongi oleh Lauren kepada Payson, memberitahunya itu hanya kekurangan kalium. Payson memanggil doktor untuk mendapatkan kebenaran dan kemudian terkejut dengan Lauren kerana berbohong kepadanya.

Mengapa Carter meninggalkan batu itu?

Dia membela Kaylie- enggan menamakan gadis yang terlibat dengannya kepada Sasha Belov- dan kemudiannya digantung daripada Rock dan diharamkan daripada Nationals. Dia nanti mendedahkan hubungan sulitnya dengan Lauren, menyebabkan Kaylie memutuskan hubungan dengannya.

Apakah episod yang Kaylie keluar daripada pemulihan?

Adakah anda pasti mahu membaca ini? Tidak boleh berpatah balik... Emily, Lauren dan Payson, semuanya sedang bersiap untuk pergi ke pameran gimnastik di Denver sementara Kaylie menjalani pemulihan gangguan makan jauh dari rakan sepasukan dan keluarganya.

Adakah Emily memberitahu Damon dia hamil?

Pada penghujung episod ketika Emily ditahan kerana terlepas tarikh mahkamah, dia memberitahunya bahawa dia mencintainya dan akan sentiasa menyayanginya. ... Damon dan Emily akhirnya melakukan hubungan seks pada suatu malam, mengikrarkan cinta mereka antara satu sama lain. Walau bagaimanapun, Emily tidak lama kemudian mendapat tahu bahawa dia mengandung bayi Damon.

Siapa yang memenangi dunia dalam membuat atau memecahkannya?

Kaylie rebah semasa rutin pancarannya & dibawa ke hospital. Akhirnya, Lauren, Emily, dan, dengan undian mengejut, Payson semua jadi Pasukan Dunia. Payson sangat teruja tetapi kecewa melihat Sasha pergi sebelum mendengar keputusannya.

Adakah Steve Tanner berkahwin dengan Summer?

Steve Tanner (dilakonkan oleh Anthony Starke) ialah bapa Lauren dan bekas pengurus The Rock. Steve adalah seorang peguam kaya yang sentiasa berusaha untuk mendapatkan yang terbaik untuk anak perempuannya. Dia telah bertunang dengan Summer Van Horne, tetapi Summer putus dengan Steve selepas mendapati bahawa Steve telah mengancam ibu Lauren untuk tidak datang ke Nationals.