Di mana platinum batu berkilat?

Kini, Batu Berkilat bukanlah item yang benar-benar unik tetapi ia juga bukan sesuatu yang boleh anda temui di setiap laluan dalam permainan. Dalam permainan Pokémon Platinum bertajuk, ia boleh didapati di tiga lokasi berbeza: di Laluan 228, di Pulau Besi, dan di Laluan 210.

Di manakah saya boleh mendapatkan batu berkilat?

Shiny Stone terletak di Tasik Kemarahan (Kawasan Liar). Ia terletak di barat laut Kawasan Liar. Terdapat bulatan batu besar di sana. Di sebalik setiap batu anda dapati jenis Batu Evolusi yang berbeza, salah satunya ialah Batu Berkilat.

Apakah batu berkilat berkembang dalam platinum?

Batu Berkilat digunakan untuk berkembang Togetic dan Roselia.

Berapa banyak batu berkilat yang anda boleh dapat dalam platinum?

Berdasarkan data yang kami kumpulkan di atas, pemain boleh memperoleh a sekurang-kurangnya tiga Batu Berkilat dalam Platinum menggunakan kaedah terhingga dengan kemungkinan peningkatan melalui kaedah berulang (Keupayaan Pickup Pokémon pemain).

Bilakah saya perlu mengembangkan Togetic platinum?

1 Jawapan. Memandangkan Togekiss tidak mempelajari sebarang pergerakan mengikut tahap naik, anda boleh menunggu sehingga Tahap 99 jika anda mahu. Memandangkan realistik, langkah terakhir Togetic naik tahap ialah pada 53 (Selepas Anda), dan bagi saya, saya akan menunggu sehingga 41 apabila ia mempelajari Baton Pass.

Lokasi Batu Berkilat | Pokemon Platinum

Tahap apakah yang harus saya kembangkan Togetic?

Togakiss tidak belajar bergerak, jadi sebaiknya tunggu sehingga 50-53 sebelum berkembang.

Bolehkah anda mendapatkan batu berkilat di bawah tanah dalam Pokemon Platinum?

Anda tidak boleh menemui sebarang batu fajar di bawah tanah. Yang pertama anda boleh dapat ialah di Pulau Besi.

Apakah Pokemon yang berkembang dengan pedang batu berkilat?

Bentuk pertama ialah Togepi, dan ia hanya boleh berkembang melalui persahabatan. Kemudian pemain akan mempunyai evolusi peringkat kedua, Togetic, yang hanya boleh berkembang dengan Batu Berkilat untuk menjadi Togekiss.

Bagaimana anda mendapatkan pedang berkilat?

Pada asasnya, anda perlu terus bertarung dengan Pokemon pilihan anda dan sama ada menangkapnya atau mengetuknya. Semakin tinggi jumlah anda untuk spesies tertentu yang telah anda lawan, semakin besar kemungkinan ia berkilat. Anda boleh menyemak jumlah yang anda telah bertarung di bawah entri Pokedex yang berkaitan.

Apakah perkembangan batu bulan?

The Moon Stone mengembangkan sekumpulan Pokemon yang berbeza - terutamanya jenis dongeng - ke dalam versi mereka yang lebih baik. Ia akan berkembang Nidorino menjadi Nidoking atau Nidoqueen, Clefairy ke Clefable, Jigglypuff ke Wigglytuff, Skitty ke Delcatty dan Munna ke Musharna.

Apa yang dilakukan oleh telur bertuah dalam platinum?

Ia adalah telur yang dipenuhi dengan kebahagiaan yang memperoleh Exp tambahan.Mata dalam pertempuran. Item yang akan dipegang oleh Pokémon. Ia adalah telur yang dipenuhi dengan kebahagiaan yang memperoleh Exp tambahan.

Berapa lama masa yang diambil untuk mendapatkan telur dalam Pokemon Platinum?

Setiap 256 langkah, permainan akan menentukan sama ada telur dihasilkan. Apabila lelaki itu mengatakan bahawa mereka kelihatan serasi, terdapat 50% kemungkinan telur akan muncul. Jadi telur boleh muncul selepas 256 langkah, atau 512 atau seterusnya. Anda hampir pasti mendapat telur selepas 1024 langkah.

Apakah keupayaan tersembunyi Gligar?

Tudung Pasir. Kekebalan (keupayaan tersembunyi)

Bilakah saya perlu mengembangkan Roselia?

Saya akan menunggu sehingga kira-kira tingkatan 50 Rosearade tidak mempelajari sebarang pergerakan dan pada tahap 46 ialah apabila Roselia belajar sintesis.

Apakah Pokémon yang berkembang dengan batu senja dalam platinum?

Batu Senja menyebabkan Pokémon berikut berkembang: Murkrow ke Honchkrow. Misdreavus ke dalam Mismagius. Lampent ke Chandelure.

Adakah Togekiss bagus?

Togekiss mempunyai statistik 120 Serangan Khas dan satu Statistik 80 kelajuan, menjadikannya pilihan yang kukuh sebagai penyerang. Ia mempunyai kumpulan pergerakan yang besar yang memberikannya banyak liputan, serta serangan jenis STAB Flying yang menjadikannya calon yang hebat untuk Dynamaxing.

Adakah Togetic legenda?

Bukan Legenda tetapi tidak jauh darinya.

Pada tahap apakah saya harus mengembangkan Togepi?

Saya juga mengesyorkan agar Togepi dan Togetic berkembang sepantas mungkin melainkan jika ada langkah yang anda ingin perolehi dari semasa Togetic naikkan tahap kerana Togekiss tidak boleh belajar apa-apa pergerakan dengan meratakan. Anda boleh melihat pergerakan dengan mengklik Pautan Ini.

Di mana saya boleh mendapatkan pedang batu berkilat?

Bagaimana untuk mendapatkan Batu Berkilat dalam Pedang dan Perisai Pokemon. Cara terbaik untuk merebut Batu Berkilat adalah pergi ke Tasik Kemarahan di Kawasan Liar Pedang dan Perisai Pokemon. Anda boleh sampai ke sini sebaik sahaja anda memperoleh peningkatan Rotom Bike di Laluan 9 yang membolehkan anda menyeberangi perairan.

Bagaimanakah anda mengembangkan Togetic dalam Pokemon Platinum?

Togetic (Bahasa Jepun: トゲチック Togechick) ialah Pokémon Fairy/Flying dwi-jenis yang diperkenalkan pada Generasi II. Sebelum Generasi VI, ia adalah Pokémon Normal/Flying dwi-jenis. Ia berkembang daripada Togepi apabila ditingkatkan dengan persahabatan yang tinggi dan berubah menjadi Togekiss apabila terdedah kepada Batu Berkilat.

Adakah Lucky Egg berfungsi pada evolusi?

Rancang untuk mengembangkan banyak Pokemon dan teroka kawasan baharu yang tepu dengan PokeStops sebelum mengaktifkan Telur Bertuah untuk memastikan anda memanfaatkannya sepenuhnya! ... Mengembangkan Pokemon sudah menjaringkan anda paling banyak XP, jadi Pokemon berkembang dengan Telur Bertuah memberi anda 1,000 XP pop!