Adakah elita loresca telah meninggalkan abc13?

Bagi kebanyakan orang di kawasan Houston, Elita Loresca telah menjadi ruji berita pagi selama bertahun-tahun. Ahli meteorologi telah bersama KTRK-TV (ABC13) sejak 2015. Bagaimanapun, pada akhir Januari 2021, penonton menyedari bahawa Elita tidak hadir pada skrin mereka dan hampir tiada penjelasan untuk perubahan itu.

Adakah Elita Loresca telah pergi?

Elita Loresca kembali menyiarkan berita pagi abc13 mulai hari ini. "Seronok dapat kembali bersama rakan anda semua," tulis Loresca di Facebook. ... KTRK ahli meteorologi telah tidak hadir dari gelombang udara Houston sejak pertengahan Januari.

Di mana Casey Curry bekerja sekarang?

Casey Curry kembali ke Houston TV pada Ogos 2021, kali ini di KPRC 2 sebagai ahli meteorologi.

Mana Mayra Moreno?

Mayra Moreno - ABC13 Houston. Mayra Moreno menyertai KTRK-TV Eyewitness News pada Oktober 2015. Seorang wartawan yang berpengalaman bertahun-tahun, Mayra telah melaporkan di seluruh negeri Texas. Dia kembali ke kampung halamannya di Houston dari KENS 5 di San Antonio, tempat dia bekerja sebagai sauh hujung minggu dan wartawan selama empat tahun.

Siapakah peneraju baharu ABC13?

ABC13 nama Houston Rita Garcia sebagai sauh pagi baharu - ABC13 Houston.

Hadapan sejuk terkuat musim ini sedang dalam perjalanan

Adakah Mayra Moreno sudah berkahwin?

Moreno dan Chapa, dijadualkan berkahwin pada April 2020, tetapi disebabkan wabak itu, tidak jelas sama ada destinasi perkahwinan di Arecibo, Puerto Rico berlaku ketika itu. Walau bagaimanapun, di media sosial, penasihat TV Houston menyenaraikannya dia "berkahwin bahagia" dalam bio Instagramnya.

Siapa suami BRHE Berry?

Brhe Berry Suami | Perkahwinan

Brhe kini berkahwin dengan suaminya Pemburu Boudreaux, warga Norfolk, Virginia. Pasangan itu berkahwin melalui perkahwinan pada 06 Oktober 2018, di Norfolk, Virginia. Pasangan itu adalah ibu bapa yang bangga dengan seorang anak perempuan yang dilahirkan pada Mei 2020.

Adakah Chauncy Glover dan Mayra Moreno berkahwin?

Chauncy Glover Mayra Moreno

Glover tidak berkahwin dengan Mayra Moreno seperti yang diduga oleh beberapa laman web dan penonton. Glover dan Moreno bekerjasama di ABC13 di Houston, Texas. Morena kini berkahwin dengan suaminya dengan nama Joe Chapa, seorang Realtor Houston. Moreno dan suaminya Joe bertunang pada 2016.

Berapakah umur Gina Gaston?

Gina Gaston (lahir pada 14 Januari 1966, di Oxnard, CA) ialah seorang wartawan televisyen dan kini merupakan peneraju utama untuk KTRK-TV di Houston, Texas.

Berapakah gaji Gina Gaston?

Gaji Gina ABC

Gaston yang bekerja sebagai wartawan dan wartawan Koresponden ABC yang berpangkalan di Houston Texas memperoleh anggaran gaji tahunan antara $56,500 – $120,000.

Apa yang berlaku kepada Anthony Yanez?

Pakar meteorologi Anthony Yanez kembali ke Houston NBC sekutu KPRC selepas bekerja di KNBC di Los Angeles selama lebih daripada enam tahun. Yanez adalah ahli meteorologi pagi di KPRC 2 selama lebih daripada 11 tahun sebelum meninggalkannya pada 2014. Dia akan kembali secara rasmi ke KPRC pada 1 September.

Apa yang berlaku kepada ABC13 Collin Myers?

Ahli meteorologi pagi hujung minggu KTRK abc13 Collin Myers telah dikeluarkan dari bahagian bios di stesen milik Walt Disney Television. Dia menyiarkan mesej selamat tinggal ini di halaman Facebooknya juga: Beberapa berita peribadi untuk dikongsi: Saya telah menamatkan pekerjaan saya di KTRK-TV (ABC13 Houston).

Apa yang berlaku Sharon Melton?

menyertai KPRC-TV pada tahun 2012 sebagai wartawan hari bekerja dan sauh hujung minggu pagi. ... Sebelum ini, Melton adalah penasihat hujung minggu untuk WSVN-TV Miami. Pada 6 Mei 2015, dia mengumumkan dia akan meninggalkan Saluran 13 selepas 8 tahun bekerja. Dia sedang membuat segmen pelaporan, "Berkongsi Gula," di saluran YouTubenya.

Apakah bangsa Elita Loresca?

Loresca (lahir 28 Jun 1977), ialah seorang Filipina-Amerika penyampai berita. Dia telah bekerja untuk KGET-TV, sekutu NBC di Bakersfield, California, WSVN 7 di Miami, Florida, dan KNBC di Los Angeles, California.

Di manakah Bob Slovak sekarang?

Bob Slovak - Profesor Adjung Universiti Houston - Universiti dari Houston | LinkedIn.

Adakah Chita craft mempunyai bayinya?

KHOU 11 Ahli Meteorologi Chita Craft dan suaminya Lane menyambut seorang bayi perempuan ke dalam keluarga mereka pada hari Isnin! Bayi baru mereka -- seorang kanak-kanak perempuan yang juga bernama Chita -- dilahirkan pada petang Isnin dan ibu berkata dia sangat baik. "Sangat bersyukur," tulis Chita. "Segala-galanya adalah baik."

Apakah gaji Dominique Sachse?

Berapakah pendapatan Dominique Sachse setahun? Penyampai dan pengacara TV British Dominique Sachse mempunyai anggaran nilai bersih $5 juta. Mulai tahun 2018, berkat kerjayanya yang cemerlang sebagai wartawan di KPRCH2, wartawan itu akan menerima gaji tahunan sebanyak $ 500,000.

Siapakah Chauncy Glover berkahwin juga?

ABC13-Chauncy Glover - BERITA TERBARU!! Isteri kerja saya Mayra Moreno sedang menjadi isteri sejati! #HePutAringOnIt | Facebook.

Mengapa Ilona Carson pergi?

Ilona menjelaskan bahawa dengan anak sulungnya memulakan sekolah menengah dan bongsunya memulakan tadika pada musim gugur, dia merasakan inilah masanya untuk memberi tumpuan sepenuhnya kepada anak-anaknya. "Saya juga terasa masa berlalu begitu pantas, dan secara mementingkan diri saya tidak mahu terlepas masa bersama mereka," katanya.

Siapa Sharron Melton?

Sharron Melton ialah seorang Emmy dicalonkan dan Wartawan Pemenang Anugerah dengan pengalaman Berlabuh, Melapor, dan Menghasilkan bertahun-tahun. Beliau ialah bekas Morning Anchor untuk KTRK-TV di Houston, Weekend Anchor/Reporter di WSVN-TV di Miami, Florida, 5pm Anchor dan Education Reporter di WPMI-TV di Mobile, Alabama.

Siapa yang digantikan oleh Kevin Roth?

Mengenai biodata lamanya CW33 KDAF (stesen kakak kepada CW39 KIAH Houston), ketua ahli meteorologi Kevin Roth berkata nombor 13 adalah nombor bertuah. Perkara itu ternyata benar kerana Roth telah menyertai abc13 KTRK Houston untuk membantu sebagai ahli meteorologi Rachel Briers menuju ke cuti bersalin. "Semua orang mengalu-alukan Kevin!

Adakah Anthony Yanez akan kembali ke KPRC?

“Kami teruja untuk mempunyai Anthony kembali Berita KPRC 2 Hari Ini, di mana dia berada!” Yanez pertama kali datang ke KPRC 2 pada tahun 2003 dari KRQE di Albuquerque, New Mexico. Dia kembali ke Texas sekarang selepas lebih enam tahun di KNBC, sebahagian daripada rangkaian NBC Universal di Los Angeles, bersama isterinya Rebecca dan empat anak kelahiran Houston.

Adakah Britta meninggalkan Saluran 2?

Britta Merwin meninggalkan Saluran 2 di Houston pada 4 Jun selepas tujuh "tahun yang indah." Dia menjelaskan keputusannya dalam catatan Facebook yang panjang dan penuh emosi. "Adalah pahit untuk mengucapkan selamat tinggal kepada Houston tetapi saya menerima pekerjaan (nantikan perincian) yang akan membolehkan kami kembali ke timur untuk bersama keluarga kami," tulisnya.