Siapa abang megatron?

Perdana. Optimus Prime pernah menganggap Megatron sebagai abangnya.

Siapa abang Optimus Prime?

Optimus Prime dan saudaranya, Ultra Magnus, telah dicipta pada masa yang sama oleh Alpha Trion, tetapi apabila Perdana dipilih untuk membawa Matrix, Magnus berasa tidak diendahkan dan dibiarkan menyimpan dendam terhadap abangnya. Kemudian, Optimus mengejar Megatron ke Bumi untuk menghalangnya daripada menjarah sumber tenaga planet.

Siapa abang Bumblebee?

Batang besi yang panas menyertai Transformers The Last Knight sebagai 'saudara seperjuangan' Bumblebee Salah seorang Autobot yang paling dikenali dan disayangi akhirnya akan membuat penampilan sulungnya dalam Transformers The Last Knight. Seperti yang anda lihat dalam tweet di bawah dari akaun filem rasmi, Hot Rod sudah masuk.

Siapa bapa Megatron?

Bapa Megatron, Megazarak, (nama siapa yang saya pinjam daripada watak Transformers) adalah seorang pahlawan sehingga dia telah menjadi hamba dan dipaksa bekerja sebagai pelombong. Dia bertemu seorang lagi pelombong, bot femme bernama, Lunar Eclipse (OC saya), sebelum kedua-duanya bercinta dan melahirkan seorang anak lelaki.

Adakah anak Bumblebee Optimus Prime?

Tidak, Bumblebee bukan anak Optimus Prime.

Pada tahun 1984, Hasbro dan Takara Tomy mengeluarkan barisan mainan yang termasuk robot yang boleh berubah menjadi kenderaan.

Adegan Optimus vs Megatron "We Were Brothers Once" - Transformers: The Last Knight (2017) Movie HD

Apakah nama asal Megatron?

Semasa Zaman Keemasan di Cybertron, Megatron pada asalnya adalah bot perlombongan yang ditetapkan D-16 sebelum menamakan dirinya Megatronus, selepas Perdana dengan nama yang sama.

Siapakah 13 nombor perdana?

Yang asal (Perjanjian) Tiga Belas terdiri daripada Prima, Vector Prime, Alpha Trion, Solus Prime, Micronus Prime, Alchemist Prime, Nexus Prime, Onyx Prime, Amalgamous Prime, Quintus Prime, Liege Maximo, Fallen dan "Perdana Ketiga Belas" (biasanya dianggap sebagai Optimus Prime).

Siapa Guru Megatron?

The Fallen, dahulunya dikenali sebagai Megatronus, ialah salah seorang daripada Tujuh Perdana, pengasas Decepticons, dan tuan kepada perantisnya Megatron. Dia adalah musuh kedua Bumi yang diketahui dari Cybertron selepas Quintessa.

Adakah Hot Rod abang bumblebee?

Personaliti. Hot Rod ialah sebuah Autobot yang sombong dan adik ipar dan pasangan Bumblebee.

Siapa kawan baik Bumblebee?

Bilah angin ialah protagonis dalam Transformers: Cyberverse dan kawan baik Bumblebee.

Adakah Megatron Optimus Prime saudara?

Optimus Prime dan Megatron bukan dan tidak pernah bersaudara, tanpa mengira Generasi berkenaan. Mereka berdua adalah adik beradik seperjuangan dan kawan rapat, pada mulanya, tetapi mereka bukan adik beradik. Makna "saudara" adalah, dalam kes mereka, secara eksklusif simbolik dan tidak mempunyai makna lain.

Mengapa Mikaela Banes membuang Sam Witwicky?

Mikaela bersekolah dengan Sam Witwicky sejak darjah satu, tetapi tidak menyedarinya sama sekali sepanjang masa itu. Selepas bertengkar dengan teman lelakinya Trent, dia membuangnya, dan Sam memberinya tumpangan pulang dengan kereta baharunya.

Siapakah 7 nombor perdana?

Dinasti Perdana: Tujuh Perdana yang tidak dinamakan, Megatronus Prime/The Fallen, Optimus Prime, Sentinel Prime, Prima (ketua), Bendybus Prime. Tangan Pembimbing: Primus (ketua), Mortilus, Solomus, Epistemus dan Adaptus.

Siapa kawan lama Optimus Prime?

Besi sorok. Ironhide ialah kawan tertua Optimus Prime. Dia adalah pakar senjata Autobot dan sangat pemarah.

Siapakah pengubah yang paling kuat?

15 Autobot Terkuat Dalam Francais Filem Transformers

  1. 1 Optimus Prime. Ia sepatutnya tidak mengejutkan apabila seseorang menamakan Optimus sebagai Autobot terkuat.
  2. 2 Sentinel Perdana. Sentinel Prime pernah menjadi ketua Autobots sebelum pengkhianatannya yang mengejutkan. ...
  3. 3 Bumblebee. ...
  4. 4 Sembunyi Besi. ...
  5. 5 Anjing. ...
  6. 6 Crosshair. ...
  7. 7 Hanyut. ...
  8. 8 Batang Panas. ...

Mengapa jatuh membenci manusia?

Sama seperti mereka telah menyelesaikan pembinaan Star Harvester, The Fallen menemui kaum pemburu primitif. The Primes menggunakan peraturan mereka tentang kesucian kehidupan dan menolak untuk mengaktifkan Penuai, tetapi The Fallen menghina manusia sebagai serangga mudah dan cuba mengaktifkan Penuai.

Siapa Megatron atau Galvatron yang lebih kuat?

Perihalan anda tentang Galvatron mengatakan dia Megatron dibuat lebih berkuasa daripada sebelumnya. Tuan mempunyai tiga mod alt, bukan lima. Sixshot ialah yang mempunyai lima mod alt. G1 Galvatron lebih berkuasa daripada Megatron dan tidak siuman.

Siapa yang membunuh Optimus Prime?

Contoh yang paling terkenal ialah dari The Transformers: The Movie, di mana Optimus Prime mati selepas ditembak beberapa kali oleh Megatron. [In]Terkenal, badannya menjadi kelabu apabila dia meninggal dunia. (Lagenda bandar mengatakan badannya juga hancur, tetapi tiada rakaman sedemikian diketahui wujud.)

Siapakah perdana Amalgamous?

Amalgamous Prime ialah salah satu daripada Tiga Belas yang diperkenalkan melalui kesinambungan Perdana. Amalgamous Prime adalah salah satu daripada Tiga Belas Perdana Asal. Dia adalah penipu Primes, juga mempunyai fius yang agak pendek dan mudah kecewa. Artifaknya ialah Transformation Cog, dari mana semua T-Cog kemudiannya akan dimodelkan.

Siapakah pengubah termuda?

Dia adalah pengakap Autobots yang paling muda, paling berani, paling kuning, paling hebat, paling bertenaga dan epik dalam barisan... atau, sekurang-kurangnya, dia fikir dia begitu. Pemecah bijak hiperaktif, Bumblebee agak yakin dia adalah yang terpantas-dan paling hebat-benda pada empat roda.

Bilangan perdana manakah yang masih hidup?

Menjelang 2007, Optimus Prime adalah satu-satunya Perdana yang diketahui masih hidup (tiada siapa yang tahu bahawa Sentinel masih hidup dalam runtuhan Tabut di Bulan Bumi) dan satu-satunya yang boleh mengalahkan Yang Jatuh sebagai "hanya seorang Perdana yang boleh mengalahkan Yang Jatuh." The Fallen telah membunuhnya oleh Megatron dan mencuba rancangan asalnya untuk menuai ...

Siapakah Autobot tertua?

Dari Transformers Wiki

Alpha Trion ialah Autobot daripada keluarga kesinambungan Animasi Transformers. "Saya Alpha Trion!" Berbilion-bilion kitaran bintang sebelum pergerakan Decepticon telah pun dibayangkan, Alpha Trion bertempur dalam pertempuran Cybertronian yang tidak terkira banyaknya. Dia, mungkin, Transformer tertua yang sesiapa tahu.

Siapa yang membina Unicron?

Asal pertama yang diberikan untuk Unicron diberikan dalam Musim 3 kartun The Transformers, beberapa tahun sebelum Simon Furman muncul dengan Primus. Dalam kartun itu, Unicron dicipta oleh Primacron, seorang saintis gila purba yang mempunyai saiz dan bentuk yang serupa dengan seekor monyet, yang membinanya untuk menghapuskan alam semesta daripada kehidupan baginya.

Adakah Megatron lebih tua daripada Optimus?

Mengambil itu, Megatron adalah dengan mudah seribu tahun atau lebih tua daripada itu. Pendek kata, dia bukan ayam musim bunga. Dan walaupun Optimus Prime lebih muda dalam beberapa tahun, ia tidak banyak. Animasi mungkin mempunyai Megatron termuda, tetapi dia masih lebih tua daripada perang dan masalah semasa.