Siapa bapa minato?

Dalam bab 367, Namikaze Minato (Hokage Keempat) disahkan sebagai bapanya dan ibunya adalah seorang kunoichi dari Negara Whirlpool bernama Uzumaki Kushina.

Siapa ibu dan ayah Minato?

Minato berminat a Tsunade dan Dan Kato. Nama bapanya ialah Dan Kato dan nama ibunya ialah Tsunade. Tsunade mengandung semasa dia berkencan dengan Dan Kato.

Adakah Minato Tsunade anak?

Datuk dan nenek Tsunade ialah Hashirama Senju (Hokage pertama) dan Mito Uzumaki. Ibu bapa Naruto ialah Minato Namikaze (Hokage keempat) dan Kushina Uzumaki. Ibu Minato ialah watak yang tidak dinamakan dalam Naruto, tetapi dia mungkin anak perempuan Hashirama Senju.

Siapa ciuman pertama Naruto?

Ciuman sebenar pertamanya adalah dengan Hinata dan setakat ini itulah ciuman pertamanya juga.

Siapa abang Naruto?

Itachi Uchiha (Bahasa Jepun: うちは イタチ, Hepburn: Uchiha Itachi) ialah watak fiksyen dalam siri manga dan anime Naruto yang dicipta oleh Masashi Kishimoto.

Bapa Minato pernah Terlihat Mendaftarkan Minato sebagai Shinobi || 7 Kehidupan Bapa yang Anda Tidak Tahu

Jiraiya dari puak mana?

Dalam legenda, Jiraiya ialah seorang ninja yang menggunakan sihir perubahan bentuk untuk berubah menjadi katak raksasa. Sebagai pewaris puak Ogata yang perkasa di Kyūshū, Jiraiya jatuh cinta dengan Tsunade (綱手), seorang gadis muda yang cantik yang telah menguasai sihir siput.

Siapa anak Tsunade?

Pada masa krisis untuk melindungi orang yang tidak bersalah (sama ada warga Konoha atau orang lain), Tsunade mempunyai kepercayaan dan percaya kepada anaknya, Tsunaku kerana telah ditunjukkan bahawa dia tidak menghukum dia dan rakannya kerana melanggar peraturan meninggalkan kampung tanpa kebenaran, kerana ia menunjukkan bahawa dia telah mendapat kepercayaannya.

Siapakah yang paling kuat daripada 3 sannin?

Pada pandangan saya Jiraiya adalah yang paling kuat, Kerana dia mempunyai Mod Sage. dengan ini dia mengambil enam jalan kesakitan. dan juga Nagato menyatakan bahawa jika Jiraiya menjumpai rahsia mereka pada awal atau awal daripada mengalahkannya adalah lebih sukar. Daripada Orochimaru dia mempunyai mod bijak tetapi tidak pada skala Jiraiya yang sama.

Adakah Tsunade suka Jiraiya?

Padahal Jiraiya dan Tsunade tidak pernah menjadi romantis, mereka mempunyai ikatan yang kuat dan terdapat banyak perkara tentang mereka yang kebanyakan peminat tidak tahu. ... Tsunade mungkin tidak mencintai Jiraiya seperti dia mencintainya, tetapi ikatan mereka tidak dapat dinafikan.

Adakah Tsunade sudah mati?

Tsunade tidak mati dalam Naruto, mahupun dalam Naruto: Shippuden. Malah, kita tahu dia menghadiri majlis perkahwinan Naruto dan Hinata dan dia masih hidup dan sihat semasa naratif Boruto, walaupun lokasi sebenar dia masih belum didedahkan setakat ini.

Siapakah Uzumaki pertama?

2 Dia Berkemungkinan Ahli Pertama Klan Uzumaki Yang Tinggal Di Konohagakure. Madara Uchiha dan Hashirama Senju adalah pengasas asal Konoha, dengan Hashirama sebagai Hokage pertama. Oleh itu, adalah selamat untuk mengatakan bahawa Mito telah wujud sejak penubuhan kampung.

Siapa anak Jiraiya?

Walaupun terdapat beberapa bukti yang meyakinkan, terdapat beberapa kedutan dalam teori itu Kashin Koji adalah anak Jiraiya, terutamanya, bahawa watak Boruto tidak pernah disebut sebelum ini. Jika Koji menggunakan langkah bapanya dan mempunyai sejarah dengan Konoha, maka Jiraiya pasti tahu tentang anaknya dan melatihnya secara peribadi.

Siapakah isteri Orochimaru?

Mitsuki (Naruto) Mitsuki (Bahasa Jepun: ミツキ, Hepburn: Mitsuki) ialah watak fiksyen yang dicipta oleh artis manga Masashi Kishimoto.

Siapa ayah Kakashi?

Sakumo adalah seorang ninja terkenal dan berkuasa di Konohagakure yang, semasa hayatnya, memegang kemasyhuran yang dikatakan membayangi walaupun Sannin. Anak lelakinya, Kakashi, membuktikan dirinya seorang genius seperti Sakumo dan mengidolakannya, ingin menjadi seorang ninja yang hebat seperti bapanya. Isterinya meninggal dunia ketika Kakashi masih sangat muda.

Adakah Gaara berkaitan dengan puak Uzumaki?

Dengan mengandaikan bahawa kenyataan ini adalah benar: dikatakan bahawa kebanyakan berambut merah adalah tergolong dalam puak Uzumaki. Ia menyatakan 'sebahagian besar yang berambut merah' bukan 'semua yang berambut merah'. Perhatikan perbezaan itu. Setelah membaca manga itu, tidak pernah ada sebutan atau petunjuk tentang Gaara sebagai ahli klan Uzumaki.

Boruto kahwin dengan siapa?

Pasangan

BoruSara (ボルサラ BoruSara) ialah istilah yang digunakan untuk merujuk kepada hubungan percintaan antara Boruto Uzumaki dan Sarada Uchiha. BoruSara ialah pasangan paling popular Generasi Seterusnya.

Bolehkah Boruto menggunakan sembilan ekor?

Jelas sekali, jawapan kepada soalan ini adalah tidak: Boruto tidak mewarisi mana-mana chakra Ekor Sembilan. Misai yang muncul di muka Naruto adalah tanda Sembilan Ekor. ... Melihat dengan baik sistem laluan chakra dalam Naruto, Boruto telah melihat sendiri binatang berekor yang terbaring tidak aktif di dalam ayahnya.

Siapa Hokage ke-8?

Pilihan yang paling mungkin untuk menjadi Hokage Kelapan ialah Konohamaru Sarutobi. Seperti Boruto, Konohamaru adalah seorang ninja dengan darah Hokage dalam nadinya, terima kasih kepada datuknya, Yang Ketiga. ... Sarada menjadi Hokage juga akan mewakili mercu tanda yang sangat penting untuk Uchiha.

Adakah Naruto mempunyai Kekkei Genkai?

Naruto Mempunyai Akses Kepada Tiga Kekkei Genkai. Naruto Uzumaki dilahirkan tanpa sebarang Kekkei Genkai, tetapi dia mendapat akses kepada mereka melalui cara lain. Semasa Perang Ninja Hebat Keempat, Naruto mendapat akses kepada chakra kesemua sembilan Ekor Binatang, tiga daripadanya adalah pengguna Kekkei Genkai.

Siapakah ibu bapa Ryuto Uzumaki?

Anak kepada Hokage Keempat dan Kushina Uzumaki, dia telah dijadikan jinchūriki Rubah Syaitan Ekor Sembilan, Kurama selepas seorang lelaki bertopeng misteri menyerang kampung itu pada hari kelahiran Naruto. Ryuto juga merupakan "Dark Sage", boleh menggunakan chakra gelap sebagai mod bijak.

Siapakah Uchiha yang paling kuat?

1 PALING KUAT: Sasuke Uchiha

Tidak dinafikan, Uchiha terkuat sepanjang zaman, Sasuke memperoleh Mangekyo Sharingan selepas kematian Itachi Uchiha. Matanya memberikannya kuasa Amaterasu dan Kawalan Api. Seiring dengan itu, Sasuke juga mendapat kebolehan untuk menggunakan Susanoo Badan Penuh, menjadikannya sangat berkuasa.