Siapakah ular pejal memberi hormat dalam mgs4?

Ular membantunya yang menderita ayah ke kubur The Boss, di mana dia memberi hormat kepadanya, seperti yang dia lakukan lima puluh tahun sebelumnya, dan dengan sedihnya menyatakan bahawa dia telah mati sejak hari dia membunuhnya.

Apa yang berlaku kepada Snake dalam MGS4?

Pada penghujung Metal Gear Solid 4, Solid Snake ialah seorang lelaki yang sangat tua. Dilemahkan oleh koridor gelombang mikro dan dengan kematian menghantui kepala watak itu kepada penuaan pesat yang disebabkan oleh virus FOXDIE, askar lagenda itu akhirnya bersara.

Kenapa Solid Snake berada di kubur bos?

"Ayah & Anak" Sementara itu, Solid Snake menziarahi kubur Big Boss sekali lagi. Rebah di hadapan kubur, dia berikrar bahawa perkara terakhir yang perlu dia lakukan - misi terakhirnya - adalah untuk mengambil nyawanya sendiri, dengan itu memadamkan gennya dari Bumi, dan menghapuskan ancaman strain FOXDIE yang bermutasi.

Adakah Solid Snake dalam MGS4?

Solid Snake ialah 23 dalam MG1, 27 dalam MG2, 33 dalam MGS, 35/7 dalam MGS2, dan 42 dalam MGS4. Sunting: Terlupa tahun lahir, itu mungkin membantu. Big Boss dilahirkan pada tahun 1935, Solid telah "lahir" pada tahun 1972. Les Enfantes Teribles berlaku pada tahun 1972.

Mengapa Ular Pepejal dipanggil Ular Telanjang dalam MGS4?

Ular Naked (Bos Besar), sekitar tahun 1970. Walaupun dia telah dilabelkan Bos Besar dan menjadi legenda dalam dunia operasi hitam kerana eksploitasinya, dia terus menggunakan nama kod Naked Snake kerana dia merasakan dirinya tidak layak untuk bergelar Bos.

Metal Gear Solid 4 - Snake Bertemu Bos Besar (Adegan Akhir Francais)

Adakah Raiden Ular?

Pada permulaan misi Big Shell, Jack dirujuk secara ringkas sebagai "Ular" sebelum nama kodnya ditukar kepada "Raiden" oleh Kolonel, sebagai ketua pengganas juga merujuk dirinya sebagai Solid Snake.

Bagaimanakah Solid Snake kehilangan matanya?

semasa Insiden Cangkang Besar pada tahun 2009, salah seorang kanak-kanak Les Enfants Terribles, Solidus Snake, kehilangan mata kirinya akibat bertempur dengan Solid Snake dan Raiden. ... Solid Snake memakai Solid Eye, peranti yang serupa dengan penutup mata, di mata kirinya, untuk membantu misinya untuk menghentikan Liquid Ocelot pada 2014.

Adakah Solid Snake seorang lelaki yang baik?

Jalan yang dia lalui adalah tragis, dan terima kasih kepada struktur naratif siri itu, ditakdirkan. Jadi sementara Solid Snake mungkin menjadi 'Lelaki baik' alam semesta Metal Gear dan watak utama selama bertahun-tahun, sejak Snake Eater, cerita itu bukan lagi tentang dia - dia hanya pelakon sokongan dalam naratif orang lain.

Adakah cecair benar-benar Ocelot?

Pada akhir MGS4 menerangkan Ocelot tidak pernah dimiliki oleh Liquid Ular. Dia menggunakan mesin nano untuk memindahkan personaliti Cecair daripada dirinya. Sebabnya adalah untuk menjauhkan diri dari mata Patriot. Jadi itu bermakna dia sebenarnya Ocelot.

Adakah Ocelot Anak Bos?

Ia juga membuat spekulasi dalam perbualan radio bahawa Mejar Ocelot mendapat layanan istimewa walaupun usianya masih muda kerana dia kononnya anak kepada "wira perang legenda". ... Dan sebelum pertempuran terakhir mereka, The Boss menunjukkan parutnya kepada Big Boss jadi ia benar-benar 100% mengesahkannya Ocelot ialah anak Boss.

Adakah Big Boss seorang penjahat?

Big Boss dalam Metal Gear Solid: Peace Walker. ... Dia adalah antagonis utama Metal Gear dan Metal Gear 2 asal: Solid Snake dan kemudiannya protagonis prekuel, daripada Metal Gear Solid 3: Snake Eater kepada Metal Gear Solid: Ground Zeroes.

Adakah Solid Snake masih hidup selepas MGS4?

Hideo Kojima nampaknya telah dirakam dan mengesahkan bahawa bukan sahaja Metal Gear Solid 5 sedang berlaku, siri hero Solid Snake juga masih hidup dan menendang... walaupun dia sepatutnya mati pada penghujung MGS4. Jeda untuk bernafas.

Apa yang berlaku kepada Snake dan Meryl selepas mgs1?

Kedua-duanya menemui kereta salji yang ditinggalkan, dan melarikan diri dari Shadow Moses. Selepas Campbell memalsukan kematian Snake dan Meryl dengan mengatakan bahawa jip mereka terhempas ke dalam lautan, Snake dan Meryl berundur bersama-sama, mengharapkan kehidupan yang normal.

Bagaimanakah Solid Snake cepat tua?

Selepas Insiden Cangkang Besar, Snake's Gejala seperti sindrom Werner beransur-ansur bertambah teruk. Tubuhnya mula menua dengan cepat, tanpa doktor dapat mendiagnosis puncanya.

Adakah Solid Snake tertekan?

Dia menjadi tertekan enam bulan selepas pulang dari Chechnya dan mengambil nyawanya sendiri. Dia terpaksa melawan orang yang bercakap bahasanya sendiri.. orang yang mempunyai budaya sendiri. Dia tidak boleh hidup dengan rasa bersalah itu... // Ular: Bunyinya seperti PTSD, gangguan tekanan selepas trauma.

Apakah jenis personaliti Solid Snake?

Ular Pepejal - ISTP. Sentiasa menyesuaikan diri dan bergantung pada logik untuk membantunya melalui masa sukar, Solid Snake pastinya mempunyai jenis personaliti yang sama seperti Indiana Jones dan James Bond. ISTP juga dikenali sebagai personaliti "The Virtuoso".

Adakah akan ada Metal Gear Solid 6?

Metal Gear Solid 6 sayangnya tidak pernah berlaku kerana kepada perselisihan antara Konami dan Hideo Kojima, dan kekurangan cerita yang mencukupi untuk diceritakan. ... Pertelingkahan antara Hideo Kojima dan Konami, bersama-sama dengan sifat cerita Metal Gear Solid yang agak tertutup, menjadikan penyertaan keenam kelihatan sangat tidak mungkin.

Mengapa d anjing hilang mata?

Sebagai anak anjing, DD kehilangan mata kanannya dan mungkin anak yatim piatu. Anak anjing itu ditemui bersendirian oleh Venom Snake semasa misi pada tahun 1984. ... Ocelot menjelaskan bahawa anak anjing itu telah menjadi pengacau selepas ia tiba, dan dia tidak pasti baka spesifiknya.

Bagaimanakah Solid Snake kehilangan lengannya?

Dapatkan cerita sains terkini daripada CNET setiap minggu. Watak fiksyen Venom Snake dalam Metal Gear Solid V: The Phantom Pain, dikeluarkan pada 2015, kehilangan lengannya dalam satu letupan dan mempunyai lengan bionik merah dan hitam, lengkap dengan fungsi peluru berpandu boleh tanggal dan gajet untuk mengejutkan musuh.

Adakah Ular Pepejal dan Ular Cecair Bersaudara?

Dalam tajuk seminal PSone Metal Gear Solid, Solid Snake menentang saudara kembarnya, Liquid Snake. mereka kedua-dua klon atau anak Bos Besar. Kojima mencipta watak itu kerana "penampilan musuh terkuat adalah satu kemestian dalam MGS". “Ularlah yang boleh mengatasi Ular.

Kenapa Raiden dibenci?

"Raiden adalah salah satu watak yang paling dibenci dalam permainan, kebanyakannya kerana dia secara tiba-tiba menggantikan Snake sebagai peneraju dalam Metal Gear Solid 2, walaupun ia tidak membantu bahawa dia terdedah kepada sawan merengek. Walaupun dia menunjukkan kilatan ilmu pedang seperti Cyborg Ninja yang dikasihi, peminat menolaknya dengan penuh semangat.

Kenapa Raiden dipanggil Raiden?

Malah, inspirasi untuk nama kod Raiden datang dari pesawat serangan Mitsubishi J2M, yang terbang untuk Jepun dalam Perang Dunia II. Walaupun nama sebenarnya Jack, Raiden jarang dipanggil dengan nama itu dalam banyak penampilan Metal Gearnya.

Bolehkah Raiden dibunuh?

Raiden adalah tuhan, oleh itu, dia abadi. Dalam kes Shinnok, dinyatakan bahawa dia tidak boleh dibunuh kerana dia tuhan. Dia boleh dipenggal kepalanya dan dijatuhkan di Netherrealm, tetapi dia tidak akan mati.