Adakah marinette dan adrien berkumpul?

Dalam masa depan alternatif dalam "Cat Blanc" selepas diberi hadiah dan melihat Ladybug, Adrien mengetahui identiti rahsianya, memulakan hubungan romantis dengannya. Mereka gembira bersama. Apabila Marinette datang untuk berpisah dengannya, Adrien patah hati, enggan meninggalkannya dan menjadi sasaran akuma.

Adakah Adrien jatuh cinta dengan Marinette?

Adrien Agreste ialah protagonis lelaki utama siri ini serta Pasangan Marinette dan minat cinta utama. ... Dia sangat mengambil berat terhadap Cat Noir/Mister Bug dan akan melakukan apa sahaja untuknya walaupun ia bermakna mempertaruhkan nyawanya untuknya.

Adakah Marinette dan Adrien berkahwin?

MARINETTE dan ADRIEN akan berkahwin ? Episod Baharu 2017. MIRACULOUS LADYBUG MARINETTE dan ADRIEN akan berkahwin !

Dengan siapa Marinette dan Adrien berakhir?

Baiklah, jadi dalam Musim 3, ia telah mendedahkan bahawa Luka benar-benar jatuh cinta dengan Marinette, dan Kagami benar-benar jatuh cinta dengan Adrien, dan pada penghujung musim, Marinette berakhir dengan Luka, dan Adrien berakhir dengan Kagami.

Adakah Marinette dan Adrien berkumpul dalam Musim 4?

Adrien: Tidak, Marinette tidak mungkin jatuh cinta dengan saya, dia hanya kawan yang suka fesyen. ... Dalam musim 4 kagami dan adrien berpisah dan luka dan marinette juga berpisah. Maaf atas spoiler. Saya juga ingat membaca bahawa ia disahkan itu Adrien dan Marinette akan berakhir bersama.

Marinette & Adrien Menjadi Pasangan | Ladybug Ajaib - Chat Blanc (BAHASA INGGERIS)

Berapakah umur Marinette?

Marinette ialah protagonis wanita dalam siri Miraculous. Dia adalah 1.35m tinggi, budak perempuan 14 tahun digambarkan sebagai pelajar remaja Perancis-Cina dari Paris, yang ingin menjadi seorang pereka fesyen.

Adakah Alya mengetahui siapa kepik itu?

Sebabnya Alya belum mengetahui identiti sebenar kumbang adalah kerana keajaiban.

Adakah Marinette mencium Luka?

Dan hakikatnya Marinette mencium bibir Luka, tetapi dia mencium pipi Adrien, menakutkan saya! AMARAN: TIADA BENCI!!!

Mengapa Marinette berpisah dengan Luka?

Selepas dia berubah bentuk, Marinette bertemu dengan Luka dan mengatakan bahawa dia tidak mahu berbohong kepadanya dan berpisah dengannya, kerana sibuk dengan tugas Ladybugnya dan tidak dapat bertemu dengan seseorang melainkan Shadowmoth telah dikalahkan. ... Kwamis memeluk Marinette, menghiburkannya, menamatkan episod.

Adakah Marinette suka Luka?

Luka berkata dia seorang "gadis kelakar" dengan senyuman manis, dan jatuh cinta dengan Marinette pada pandangan pertama. Kedua-duanya bertukar pandangan manis antara satu sama lain apabila Alya Césaire menyedari minat Marinette terhadap Luka serta-merta dan mengusiknya mengenainya. Kemudian, dia membantu Marinette melarikan diri dari ibunya yang terkurung.

Siapa teman wanita Adrian?

Marinette Dupain-Cheng/Ladybug.

Dengan siapa Cat Noir berkahwin?

Miraculous Ladybug - Perkahwinan Cat Noir dan Ladybug! Marinette dan Adrian akhirnya berkahwin dan rakan serta keluarga mereka meraikan...

Siapa yang berkahwin dengan Marinette dupain-Cheng?

Untuk Marinette Dupain-Cheng dan Adrien Agreste, mereka paling baik menyatakan cinta mereka antara satu sama lain dalam pelbagai cara, setiap satu sama bermakna seperti yang terakhir.

Adakah Adrien dan Kagami akan berpisah?

Pengakhiran yang pahit: Adrien dan Kagami berpisah dan persahabatan mereka sangat tegang. Satu-satunya titik terang ialah mereka berdua sanggup mencuba dan menyelamatkannya. Dan sementara Ladybug dan Cat Noir terluka dengan peristiwa hari itu dan perpisahan mereka dengan pasangan masing-masing, mereka mengesahkan kepercayaan mereka antara satu sama lain.

Siapakah Agreste crush?

Episod 15 bukti yang Adrien naksir Marinette | Anime kumbang ajaib, meme kumbang ajaib, seni peminat kumbang ajaib.

Adakah Marinette mengaku kepada Adrien?

Jadi dia nak cuba jadi kawan baik. -Semua ini membawa kepada adegan dengan Adrien sebagai "patung", di mana Marinette mengaku perasaannya dan mencium Adrien.

Adakah Luka putus dengan Marinette?

Okay, jadi dalam Musim 3, ia telah mendedahkan bahawa Luka benar-benar jatuh cinta dengan Marinette, dan Kagami benar-benar jatuh cinta dengan Adrien, dan itu pada penghujung musim, Marinette berakhir dengan Luka, dan Adrien berakhir dengan Kagami. Walau bagaimanapun!

Adakah Marinette dan Luka berpisah dalam Musim 4?

Ia adalah kelakar. Nooroo dan Duusu. ... Ladybug mengatakan bahawa keberanian, kesetiaan dan jenaka Chat adalah perkara kegemarannya tentang dia semasa di bawah mantra kebenaran. Luca dan Marinette berpisah, tetapi dia berkata "apabila anda sudah bersedia saya akan berada di sana untuk anda marinette".

Adakah Marinette mempunyai abang?

Abang Marinette adalah segala-galanya yang tidak dimiliki oleh Marinette. Dia agak sarkastik dan betul-betul cerewet. Namun begitu Marinette dan dia abang Tyler bergaul dengan agak baik.

Siapakah ciuman pertama Marinette?

Marinette dan Adrien berkongsi ciuman pertama mereka sebagai kepik dan Cat Noir, walaupun Adrien tidak mengingatinya selepas itu. Bagaimanapun Adrien, sebagai Cat Noir, mendapati tentang ciuman itu dalam "Permaisuri Perdana". Episod ini menunjukkan bahawa kesan bukan ajaib serangan Akuma tidak boleh diperbaiki oleh Miraculous Ladybug.

Berapa umur Luka daripada Marinette?

current-fixation berkata: Memandangkan Luka adalah sekurang-kurangnya sembilan bulan lebih tua kemudian Juleka - mungkin pada tahun di atasnya dan semua rakan sekelasnya tolak Marinette (Alix, Nathaniel, dan Adrien) telah mempunyai Hari Lahir ke-15 mereka sebelum Befana (iaitu selepas Ladybug) ulang tahun ke-14 Marinette, Luka berusia 16-17 tahun berpacaran dengan 13-14 tahun...

Juleka dating dengan siapa?

Julerose ialah kapal femslash popular yang terus berkembang dalam fandom Miraculous Ladybug, disebabkan petunjuk yang menunjukkan bahawa Juleka dan Mawar adalah teman wanita. Oleh itu baru-baru ini telah disahkan benar oleh dalam tweet oleh Thomas Astruc, pencipta Miraculous.

Apakah episod yang Adrien mendedahkan identitinya?

Keseluruhan "Pembeku" mendedahkan perkara | Fandom.

Apa yang berlaku kepada ibu Adrian?

Emilie Agreste hilang secara misteri sebelum kejadian Musim 1. Dalam "Style Queen" dan "Queen Wasp", telah mendedahkan bahawa dia berada di bawah Agreste Mansion di dalam bilik yang sama yang dilihat dalam "Gorizilla", di dalam sesuatu yang menyerupai keranda, di mana dia kelihatan koma negeri.

Adakah Alya bakal Kumbang?

Jadi siapa Ladybug masa depan? ... Ya, Alya ialah Rena Rouge, tetapi kita tahu bahawa watak-watak tidak perlu kekal dengan satu Ajaib (Adrien dan Marinette menukar satu kali dan Adrien menggunakan Ular Ajaib sekali, sebagai contoh), tetapi juga, ia akan menjadi yang paling masuk akal untuk Alya menjadi Ladybug seterusnya .