Siapa yang memenangi perlumbaan trak malam tadi?

LAS VEGAS - Christian Eckes mendahului empat pusingan terakhir untuk menjaringkan kemenangan pertamanya NASCAR Camping World Truck Series dalam kerjayanya pada malam Jumaat di Las Vegas Motor Speedway. Dia mendahului penamat 1-2-3-4 untuk ThorSport Racing. Ben Rhodes di tempat kedua, diikuti oleh rakan sepasukan Matt Crafton dan Johnny Sauter.

Siapa yang memenangi perlumbaan trak malam tadi di Nascar?

Dalam kekecewaan yang menakjubkan pada malam Khamis di Bristol Motor Speedway, rookie Chandler Smith mencuri kemenangan daripada juara NASCAR Camping World Truck Series, Sheldon Creed, meraih tempat di Pusingan 8 Playoffs dan menyingkirkan Todd Gilliland dari postseason.

Siapa yang memenangi perlumbaan trak hari ini?

Sheldon Creed sedang mara dalam playoff Siri Trak Dunia Perkhemahan NASCAR selepas kemenangannya pada perlawanan pembukaan selepas musim malam Jumaat di Litar Lumba Teknologi Seluruh Dunia. Creed mendahului perlumbaan tertinggi 142 daripada 163 pusingan dan bertahan dalam masa lebih masa untuk meraih kemenangan keduanya musim ini. Dia mara ke Pusingan 8 dengan kemenangan.

Adakah hari ini perlumbaan Nascar Dibatalkan?

tidak, tiada perlumbaan NASCAR hari ini, dan tidak akan ada sehingga hujung minggu kedua bulan Ogos. Ketiga-tiga siri kebangsaan (Piala, Xfinity dan Truck) mengambil cuti dua hujung minggu semasa Sukan Olimpik tahun ini.

Siapa yang menang trak hari Jumaat?

LAS VEGAS - Christian Eckes, menjalankan jadual separa musim ini, menjaringkan kerjaya pertamanya NASCAR Camping World Truck Series menang pada hari Jumaat, membawa ThorSport Racing ke penamat 1-2-3-4 pada malam ketika ramai pesaing playoff menghadapi masalah.

Siri Trak Dunia Perkhemahan NASCAR di Martinsville | SOROTAN | NASCAR ON FOX

Di manakah Hailie Deegan menamatkan perlumbaan trak hari ini?

Dia berlumba dalam Siri Trak pada malam Jumaat di Nashville Superspeedway, tamat ke-21.

Siapa yang memenangi perlumbaan trak malam ini di Bristol?

Chandler Smith memperoleh kemenangan Siri Trak Dunia Perkhemahan NASCAR pertamanya pada malam Khamis di Litar Lumba Motor Bristol untuk mara ke Pusingan 8 dalam playoff Trak.

Mengapa mereka meletakkan kotoran pada Bristol Motor Speedway?

5 kaki 9 inci. Pelbagai jenis kotoran dan bahan yang dibawa masuk dari lokasi berdekatan digunakan untuk menutup permukaan konkrit Bristol Motor Speedway. Steve Swift, naib presiden operasi dan pembangunan di Speedway Motorsports, berkata jumlah kotoran yang digunakan pada trek boleh membina padang bola setinggi 12.9 kaki.

Adakah Bristol akan kekal sebagai landasan kotor?

Bristol tidak boleh kekal sebagai laluan kotor. Ia bersedia untuk menjadi tuan rumah NASCAR untuk perlumbaan malam tahunannya pada bulan September di atas konkrit.

Adakah Nascar melakukan perlumbaan trek tanah?

Keluaran jadual Siri Piala NASCAR 2021: Lumba trek kotoran pemulangan, perlumbaan jalan raya ditetapkan di COTA dan Road America. ... NASCAR juga akan kembali ke Nashville untuk perlumbaan di Nashville Superspeedway.

Siapa yang akan dipandu oleh Hailie Deegan pada tahun 2021?

Dari situ, diumumkan bahawa Deegan akan bertanding sepenuh masa untuk Perlumbaan David Gilliland di belakang roda Ford #1 bermula pada 2021.

Apakah nilai bersih Brian deegans?

Nilai bersih Brian Deegan: Brian Deegan ialah pelumba Motocross Gaya Bebas profesional dan ahli pengasas Metal Mulisha yang mempunyai nilai bersih $10 juta.

Siapa pemandu NASCAR terkaya?

1. Dale Earnhardt Jr. Dale Earnhardt Jr. memperoleh ranking pemandu NASCAR terkaya, dengan anggaran nilai bersih $300 juta.

Adakah Kyle Busch memenangi perlumbaan Piala pada 2021?

NASCAR hanya membenarkan pemandu Siri Piala, termasuk Busch, bersaing dalam lima perlumbaan Xfinity dan lima Siri Lori setiap tahun. Atlanta ialah acara Xfinity kelima dan terakhir Busch—dan kemenangan kelima—pada tahun 2021.

Apakah pemacu NASCAR perkataan R yang digunakan?

Apa yang berlaku: Pada acara iRacing di Twitch pada hujung minggu, pemandu NASCAR berusia 19 tahun Hailie Deegan menggunakan perkataan R, penghinaan yang berkebolehan terhadap orang kurang upaya, apabila merujuk kepada pemandu yang semakin hampir di belakangnya, menurut CBS Sports. Deegan sejak itu memohon maaf atas penggunaan perkataan R di Twitter.

Apakah kereta lumba yang dipandu Hailie Deegan?

Hailie Deegan akan bertanding dalam musim rookienya dalam Siri Trak Dunia Perkhemahan NASCAR pada 2021, memacu Tidak.1 David Gilliland Racing Ford.

Adakah Hailie Deegan masih berlumba?

Deegan kini seorang Pemandu Ford Racing Development dan pernah menjadi pemandu Toyota Racing Development. Deegan dibesarkan berlumba di luar jalan dan di atas tanah, tetapi beralih kepada bersaing di atas asfalt pada 2016 untuk meneruskan kerjaya dalam perlumbaan kereta saham. Dia memulakan kerjayanya di NASCAR pada 2018 dalam NASCAR K&N Pro Series West.

Siapakah pemilik 17 Nascar Truck?

17 di Daytona dan sekali lagi di Martinsville Speedway pada bulan Mac. DGR-Crosley kembali kepada nama David Gilliland Racing pada 2021 sebagai Johnny Gray mengambil alih sebagai pemilik bersama. Pada 5 Februari 2021, telah diumumkan bahawa Gilliland akan kembali ke Siri Trak untuk memandu untuk pasukannya sendiri sekali lagi pada pembukaan musim di Daytona.

Adakah NASCAR akan berjalan di atas kotoran tahun ini?

Berkongsi ini:

Bristol Motor Speedway dan pegawai NASCAR mengumumkan semasa perlumbaan hari Isnin bahawa acara kotoran Siri Piala akan kembali di 2022 sebagai sebahagian daripada jadual musim bunga trek. Perlumbaan Isnin adalah perlumbaan kotor Piala pertama sejak 1970.

Adakah NASCAR menjalankan trek kotor tahun depan?

BELI TIKET: Acara 2021 tersedia

Tebing tinggi Bristol Motor Speedway akan berubah ke trek tanah untuk perlumbaan Siri Piala NASCAR pada 28 Mac, perlumbaan siri perdana pertama di tanah sejak 30 September 1970 (Tapak Pesta Negeri Carolina Utara di Raleigh, Carolina Utara).