Adakah neji benar-benar mati?

milik Neji luka malangnya terbukti membawa maut dan hero Hyuga mati dalam pelukan Naruto. Memandangkan Neji Hyuga adalah peminat kegemaran Naruto, membunuhnya bukanlah tindakan yang sangat popular dengan peminat anime itu. Bagaimanapun, kematian Neji dalam episod 364 Naruto: Shippuden bukanlah penampilan terakhirnya dalam francais itu.

Adakah Neji hidup semula?

Naruto lakukan yang terbaik untuk memastikan Neji hidup, tetapi yang terakhir telah menerima nasibnya dan meninggal dunia sementara Hinata menangisinya. ... Malah, Kishimoto menjelaskan bahawa dia telah memilih untuk menjadikan Hinata sebagai heroin terkemuka dalam Naruto beberapa ketika dahulu, dan kematian Neji membantu membawanya lebih dekat dengan Naruto.

Adakah Neji terselamat daripada lelaki labah-labah itu?

Dia tidak lama kemudian mendapati dirinya bersemuka dengan Neji, yang melompat dan menyerangnya dengan serangan penuh dari Eight Trigrams: Sixty-Four Palms, mematikan chakranya dan memberikan pukulan maut pada jantung Kidomaru. ... Batuk darah, Kidomaru mengutuk Neji kerana dia mati.

Tenten kahwin dengan siapa?

Sepanjang penampilannya di masa dewasa mereka dan semasa Tempoh Kosong, yang berlaku selepas siri Naruto berakhir, Tenten tidak pernah ditunjukkan mempunyai pasangan. Oleh itu, pendapat dibahagikan kepada dua: jika dia menjalin hubungan dengan seseorang, tetapi lebih tertutup dalam menunjukkannya, atau dia boleh menjadi bujang seperti Gaara.

Siapa yang membunuh Neji?

Kematian Neji adalah semasa arka perang shinobi keempat yang hebat. Dia meninggal dunia oleh sepuluh ekor menembak berbilang peluru pelepas kayu (seperti lembing) dan sepuluh ekor berada dalam kawalan Obito dan Madara Uchiha.

Kematian Neji, Naruto dan Shinobi Alliance vs Ten Tails, Madara dan Obito, Naruto English Dub

Siapa abang Naruto?

Itachi Uchiha (Bahasa Jepun: うちは イタチ, Hepburn: Uchiha Itachi) ialah watak fiksyen dalam siri manga dan anime Naruto yang dicipta oleh Masashi Kishimoto.

Tenten berakhir dengan siapa?

Ini, sebagai tambahan kepada petunjuk lain dalam jawapan '31 mata' serta petunjuk tentang Hanabi bukan ibu dari siri Boruto baru, tekaan terbaik saya, sehingga disahkan, bahawa Rock Lee dan TenTen bersama.

Adakah Neji jatuh cinta dengan Hinata?

Neji kelihatan terdesak apabila Hinata dicederakan dan dipukul semasa perang dan dia tidak dapat melindunginya; Mereka berperang di sebelah satu sama lain dalam peperangan terbesar dalam hidup mereka dan menjaga satu sama lain semasa peperangan itu; ... Ini boleh ditafsirkan sebagai Neji mempunyai perasaan romantik terhadap Hinata, atau menyayanginya sebagai keluarga.

Siapa yang membunuh Kakashi?

Kesimpulan. Apakah episod kematian Kakashi?, Kakashi Hatake mati dalam episod ke-159 musim 8 dalam siri animasi Naruto Shippuden Manga. Walaupun, dia hidup semula dengan sakit yang membunuhnya selepas membuat perjanjian dengan Naruto. Kakashi adalah penjejak naruto, hashirama, dan sasuke.

Dengan siapa Neji akan berkahwin?

8 Neji Boleh Menjadi Ketua Hyuga

Kecemerlangan Neji akan membuat pilihan yang baik untuk memimpin klan atau memainkan peranan penting dalam klan. Perkahwinan yang diatur dengan sepupunya, Hanabi, akan meletakkan dia dalam kedudukan yang sempurna untuk membantu memimpin klan ke Era Baharu.

Siapa isteri Neji?

Hinata Hyuga (日向 ヒナタ, Hyūga Hinata) ialah watak fiksyen dalam anime dan manga Naruto, yang dicipta oleh Masashi Kishimoto.

Adakah Rock Lee berkahwin dengan Tenten?

Ini, sebagai tambahan kepada petunjuk lain dalam jawapan '31 mata' serta petunjuk tentang Hanabi bukan ibu dari siri Boruto baru, tekaan terbaik saya, sehingga disahkan, bahawa Rock Lee dan TenTen bersama.

Siapa Tenten crush?

NejiTen adalah pasangan yang agak popular dalam fandom. Ia adalah salah satu gandingan paling popular melibatkan Neji dan gandingan paling popular melibatkan Tenten. Ia mungkin disokong kerana persahabatan mereka yang kuat dan kepercayaan mereka antara satu sama lain. Walaupun selepas kematian Neji, fandom masih berdiri teguh hingga ke hari ini.

Adakah Tenten suka Rock Lee?

Bukti Tidak Rasmi. Dalam bab Naruto SD, Tenten jatuh cinta dengan Lee.

Adakah Tenten bujang?

Di Boruto, Temari dan Shikamaru berkahwin dan mempunyai seorang anak lelaki, Shikadai, manakala Tenten nampaknya masih bujang dan tidak mempunyai keluarga sendiri. ... Tetapi kekurangan keluarga diketepikan, Tenten ialah seorang pengumpul senjata yang gemar malah mempunyai Alat Berharga di kedainya selepas dia menutupnya.

Siapa watak Naruto yang paling lemah?

kenapa Iruka Umino adalah watak Naruto yang paling lemah.

Siapa yang dikahwini oleh Rock Lee di Boruto?

Rock Lee kahwin dengan siapa? Satu jawapan, Azami. Azami adalah salah seorang anak perempuan Tsubaki (Ahli Majlis) dan Iyashi, dia mempunyai dua adik perempuan bernama Hibari dan En.

Siapakah ibu bapa Ryuto Uzumaki?

Anak kepada Hokage Keempat dan Kushina Uzumaki, dia telah dijadikan jinchūriki Rubah Syaitan Ekor Sembilan, Kurama selepas seorang lelaki bertopeng misteri menyerang kampung itu pada hari kelahiran Naruto. Ryuto juga merupakan "Dark Sage", boleh menggunakan chakra gelap sebagai mod bijak.

Siapa ciuman pertama Naruto?

Ciuman sebenar pertamanya adalah dengan Hinata dan setakat ini itulah ciuman pertamanya juga.

Adakah Naruto mempunyai Kekkei Genkai?

Naruto Mempunyai Akses Kepada Tiga Kekkei Genkai. Naruto Uzumaki dilahirkan tanpa sebarang Kekkei Genkai, tetapi dia mendapat akses kepada mereka melalui cara lain. Semasa Perang Ninja Hebat Keempat, Naruto mendapat akses kepada chakra kesemua sembilan Ekor Binatang, tiga daripadanya adalah pengguna Kekkei Genkai.

Siapa yang membunuh Tsunade?

Walaupun epik pertarungan itu, Madara berjaya melenyapkan lawannya dengan mudah, seolah-olah membunuh mereka semua, walaupun – ternyata – Tsunade terselamat. Ini adalah dua situasi apabila Tsunade seolah-olah mati, tetapi seperti yang kita dapat lihat, dia terselamat daripada kedua-duanya.

Apakah kata-kata terakhir Neji?

Jika anda ingin tahu apa kata-kata terakhir Neji Hyuga, berikut adalah: "Ayah, akhirnya saya faham perasaan awak…Kebebasan yang anda rasai apabila anda memilih untuk mati untuk melindungi rakan-rakan anda…"

Siapa yang telah Orochimaru bunuh?

Tidak mahu menyertai tiga jiwa Hokage terperangkap dalam perut Reaper, Orochimaru menikam Hiruzen melalui bahagian belakang dadanya dengan Pedang Kusanaginya sebelum Hiruzen yang lemah memutuskan untuk hanya menutup bahagian jiwa Orochimaru dalam pelukannya.

Adakah ayah Guy Lee?

Might Guy, Binatang Pemangsa Hijau yang Maha Agung, telah menjadi sebahagian besar daripada keseluruhan cerita Naruto sejak awalnya. Dia adalah ketua Pasukan Guy, yang juga termasuk kuasa besar Rock Lee, Neji Hyuga, dan Tenten. Dia kebanyakannya dilihat sebagai pengganti ayah daripada Rock Lee dan saingan seumur hidup Kakashi.