Bagaimana untuk harta karun benevento?

Untuk mendapatkan Benevento Treasure di Resident Evil Village, anda perlu untuk mencari papak yang pecah dari tanah perkuburan gereja di dalam Kampung. Adalah penting untuk ambil perhatian bahawa item papak yang pecah ini hanya tersedia semasa lawatan ketiga anda ke kampung, yang berlaku selepas misi 'House Beneviento'.

Apa yang ada dalam harta karun Benevento?

  • Harta Karun Gabungan.
  • Cincin Mata Azure.
  • Kalung Dimitrescu.
  • Cik Madalina.
  • Kambing Kayu.
  • Tukul Heisenberg.

Apa yang saya letakkan di kubur Benevento?

Bongkok di dalam salji dan dapatkan Papak Patah. Memeriksa barang itu mendedahkan bahawa nama di kubur adalah 'Claudia', jadi mari kita bawa semula ke tempat asalnya.

Bagaimanakah saya boleh mendapatkan harta karun maestro?

Untuk mengaksesnya, anda perlu mengalahkan bahagian Beneviento Mansion dalam permainan.

  1. Ia berada di rumah yang berhampiran dengan palang merah.
  2. Kunci yang anda perlukan.
  3. Koleksi Maestro ditandakan dengan simbol peti harta karun.

Bagaimanakah cara saya membuka kubur re8?

Pintu itu ditemui di belakang gereja di kampung tengah, dan membukanya memerlukan Kunci Insignia Besi. Anda akan mendapat ini semasa melengkapkan bahagian Dimitrescu Castle dalam permainan, bermakna anda boleh kembali ke kampung utama untuk membukanya sebaik sahaja anda bebas daripada genggaman Lady Dimitrescu.

Teka-teki Harta Karun Beneviento & Locaton | Panduan Perkampungan Resident Evil 8: Kubur Benevento

Bagaimanakah saya boleh mendapatkan kunci luthiers?

Mereka yang mencari Kunci Luthier pasti mahu pergi ke utara ke arah Taman. Terdapat ikon harta karun yang ditandakan pada peta untuk kawasan umum yang menjadi kuncinya. Kuncinya sebenarnya hanya di utara lokasi ini, di sebelah kanan laluan dan di dalam pondok yang mempunyai titik simpanan.

Sekiranya anda menjual Angie RE8?

Selepas menyelesaikan pergaduhan bos anda dengan Donna Beneviento dan Angie di House Beneviento, periksa mayat Donna untuk mengambil Angie Treasure. Jika anda memilih untuk menjualnya kepada The Duke, anda akan mendapat 28,000 Lei sebagai balasan.

Bagaimanakah anda membuka kunci harta karun Benevientos?

Dapatkan papak yang patah untuk batu nisan Beneviento

Yang pertama akan merangkak keluar dari bawah salji, tetapi yang kedua membuka makam kecil. Bunuh mereka berdua, kemudian masuk ke makam dan ambil 'Pak Patah'. Anda perlu mengembalikan ini ke kubur Claudia untuk mendapatkan Beneviento Treasure.

Apakah kod kepada koleksi maestro?

Kod Resident Evil Village Maestros Collection ialah 270917, jadi masukkannya ke dalam kunci dan anda akan mendapat mag berkapasiti tinggi F2 untuk masalah anda.

Bolehkah saya menjual Angie?

Selepas Donna runtuh, Angie boleh dikumpulkan sebagai harta karun yang boleh dijual kepada The Duke sebagai setara dengan sisa "Kristal" yang dikumpul daripada tiga Lord yang lain selepas kekalahan mereka.

Di manakah saya menggunakan kunci luthiers?

Kunci Luthier di Resident Evil Village digunakan untuk membuka rumah pintu biola di selatan kampung. Anda akan terjumpa rumah ini jika anda meneroka kampung dengan lebih terperinci.

Bagaimanakah saya boleh mendapatkan RE8 yang berair?

Juicy Game diperoleh daripada a burung biru yang jarang ditemui yang boleh didapati di bahagian tengah kampung. Burung ini muncul dalam Foto Burung Pelik, yang boleh ditemui di kawasan Taman berhampiran Rumah Beneviento. Burung ini terletak di Tanah Perkuburan di bahagian utama kampung betul-betul di luar Castle Dimitrescu.

Siapakah Claudia Beneviento RE8?

Claudia Beneviento (1987–1996) ialah seorang wanita bangsawan yang dilahirkan di House Beneviento. Dia adalah saudara terdekat Donna Beneviento. Dia telah dikebumikan di taman dengan Berengario's Chalice, sebuah pusaka keluarga.

Ke mana perginya bola matahari dan bulan?

Ia bertujuan untuk diletakkan di labirin di dalam bilik dengan Mesin Taip berhampiran Taman di The Village 1F. Memberi Tengkorak Onyx.

Bagaimanakah anda mendapatkan bola Beneviento?

Bola Matahari dan Bulan boleh ditemui di dalam peti di atas tanah berhampiran batu nisan di kawasan Taman semasa anda dalam perjalanan pulang dari House Beneviento. Ambil perhatian bahawa anda hanya boleh mengakses kawasan ini selepas mengalahkan Angie dan Donna.

Bagaimanakah anda mendapatkan harta karun di sungai Evil 8?

Untuk membuka kunci menyelesaikan teka-teki Riverbank Treasure House, mulakan dengan menyalakan dua obor di dalam bilik pertama. Walaupun anda boleh mencuba nasib anda untuk menolak, lebih mudah untuk membongkok di belakang brazier untuk menyudutkan tembakan pistol anda ke atas supaya brazier menghayun kuat ke dalam obor - kemudian lakukan perkara yang sama untuk sisi lain.

Bagaimana anda mendapatkan harta di bawah kubu kuat?

Pada peta, harta itu nampaknya berada di dalam tiang yang tidak tepat kerana ia hanya boleh dikumpulkan dari bawah tanah banyak kemudian dalam permainan. Untuk masuk ke bawah kubu kuat, pemain mesti terlebih dahulu bertarung melalui sekumpulan pertempuran skrip menentang lycans dan membuat laluan mereka di bawah tanah.

Bagaimanakah anda mendapatkan kunci belum lahir 4 sayap?

Kunci belum lahir bersayap empat diperolehi sebaik sahaja anda menyelesaikan teka-teki anak patung dan mengalahkan bos di rumah Beneviento. Sehingga anda menyelesaikan keseluruhan bahagian ini, anda tidak boleh maju dengan cerita utama pula. Sebaik sahaja anda mengalahkan bos, lihat jenazahnya. Anda sepatutnya boleh mengambil kunci.

Bagaimana anda mengalahkan Moreau?

Moreau - Petua & Cara Pukul

  1. Serang badan di dalam mulut Moreau.
  2. Battle Moreau sambil mengekalkan jarak.
  3. Gunakan bahan letupan di kawasan itu untuk menangani kerosakan yang besar.
  4. Elakkan serangan simbah asid oleh bos dengan bersembunyi di tempat berbumbung.

Bolehkah saya menjual kampung Angie Re?

Angie ialah barang khazanah di Resident Evil Village. Ia jatuh apabila Donna Beneviento dibunuh dan boleh dijual pada harga 28,000 Lei.

Bagaimana anda mendapatkan harta karun Donna?

Untuk membuka kunci khazanah ini anda perlu pertama mengalahkan Angie dan Donna dalam pergaduhan bos mereka. Ini bermakna anda telah melengkapkan Harta Beneviento, jadi jangan risau mengenainya semasa kali pertama anda melalui tanah perkuburan. Setelah anda mengalahkan musuh-musuh ini, kembali ke kampung.

Apa yang boleh saya jual di re Village?

Jadi, ya - secara ringkasnya, anda selamat untuk menjual apa-apa sahaja yang hanya digambarkan sebagai "Berharga" atau "Sangat Berharga". Yang paling adil menunjukkan bahawa ia adalah item yang lebih jarang yang bernilai lebih; tetapi apa-apa sahaja yang berharga anda boleh jual kepada Duke untuk mendapatkan sekumpulan Lei untuk menggunakan peningkatan dan sumber.

Apakah kod di rumah luthiers?

Di dinding, anda akan melihat poster yang dibuat yang menunjukkan tarikh hari lahirnya. Dekati almari dan masukkan kod 27-09-17 untuk membuka kunci bekas ini.