Adakah keterutamaan menukar tulisan tangan kepada teks?

Untuk pengguna iPad, Notability kini menyokong Carian Tulisan Tangan. Ini bermakna apl itu mampu mencari nota tulisan tangan anda, menjadikannya lebih mudah untuk kembali dan mencari maklumat yang anda perlukan. Tambahan pula, bahawa tulisan tangan juga boleh ditukar kepada teks. ... Tulisan tangan juga boleh ditukar kepada teks.

Bagaimanakah anda menukar tulisan tangan kepada teks dalam ketertarikan?

Penukaran Tulisan Tangan

  1. Buka nota.
  2. Ketik/klik alat laso.
  3. Bulatkan tulisan tangan yang ingin anda tukar.
  4. Ketik/klik "Tukar kepada Teks".
  5. Ketik/klik di mana-mana dalam teks yang ditukar untuk mengeditnya.
  6. Ketik/klik "Tukar Pilihan" untuk menukar tulisan tangan menjadi kotak teks dengan teks yang ditukar.

Bagaimanakah cara menukar tulisan tangan kepada teks pada iPad?

Gunakan Apple Pencil untuk memasukkan teks dalam Nota

  1. Dalam Nota, ketik. untuk menunjukkan bar alat Penanda.
  2. Dalam bar alat Penanda, ketik alat Tulisan Tangan (di sebelah kiri pen).
  3. Tulis dengan Apple Pencil dan Scribble secara automatik menukar tulisan tangan anda kepada teks yang ditaip.

Bolehkah tulisan tangan ditukar kepada teks?

Google mempunyai beberapa alatan yang boleh menukar tulisan tangan menjadi teks, dan kemungkinan besar anda telah pun mendapatkannya. Yang pertama ialah Google Drive. Buka apl pada telefon anda, tekan ikon + di sudut bawah dan pilih Imbas. ... Ini membuka PDF sebagai fail teks dalam Dokumen dan anda boleh mengedit atau menyalin dan menampal teks ke dalam dokumen lain.

Adakah keterutamaan menyokong coretan?

Anda boleh memperibadikan alatan pada bar alat papan kekunci anda dalam Notability. Kedua-dua apl kini menyokong Scribble untuk input teks.

Tukar tulisan tangan kepada teks dalam Notability

Bolehkah anda menukar tulisan tangan pensel Apple kepada teks?

awak tulisan tangan akan menukar secara automatik kepada teks semasa anda menulis. Jika anda sudah mempunyai beberapa nota tulisan tangan, anda boleh memilih nota dan menukarnya kepada teks: Ketik dua kali atau sentuh dan tahan perkataan yang anda mahu pilih. ... Tampal teks di tempat lain dalam dokumen yang sama atau dalam apl lain.

Bolehkah anda menggunakan keterutamaan tanpa pensel Apple?

Bolehkah Anda Menggunakan Keternamaan Tanpa Pensel Apple? Keutamaan tidak membenarkan sebarang stylus Bluetooth lain selain pen epal. ... Jika anda tidak mahu membeli Pensil Apple, saya cadangkan menggunakan alat kotak teks. Anda boleh menaip nota biasa seperti yang anda lakukan pada Dokumen Google selagi halaman nota anda kosong.

Bolehkah OneNote menyalin tulisan tangan?

OneNote menyertakan alat penukaran yang berguna supaya anda boleh menukar teks tulisan tangan kepada teks yang ditaip. ... Untuk menukar tulisan tangan kepada teks, lakukan perkara berikut: Pada tab Draw, pilih Lasso Butang pilih. Pada halaman, seret pilihan ke atas tulisan tangan yang ingin anda tukar.

Adakah terdapat aplikasi yang mengimbas tulisan tangan kepada teks?

Input Tulisan Tangan Google (percuma)

Input Tulisan Tangan Google, apl Android sahaja, menterjemah coretan anda terus pada skrin semasa anda menulis. Selepas memasang apl, anda mendapat beberapa anak tetingkap persediaan di mana anda boleh memilih bahasa anda dan papan kekunci pilihan, yang membolehkan anda menggunakan utiliti dengan apl input teks lain.

Apakah aplikasi tulisan tangan ke teks yang terbaik untuk iPad?

Berikut ialah senarai tulisan tangan terbaik untuk aplikasi teks.

  • Pen untuk Mencetak. (iPhone, iPad) ...
  • Evernote. (Android, iPhone, iPad) ...
  • GoodNotes 5. (iPhone, iPad) ...
  • Notes Plus. (iPhone, iPad) ...
  • Pengimbas Teks (OCR) (iPhone, iPad) ...
  • Keterkenalan. (iPhone, iPad) ...
  • Microsoft OneNote untuk iPad. (iPhone, iPad) ...
  • WritePad untuk iPad. (Android, iPhone, iPad)

Apakah apl pengecaman tulisan tangan terbaik untuk iPad?

MyScript Nebo: Yang terbaik untuk pengecaman tulisan tangan

Ia adalah pilihan kegemaran semasa kami untuk pengecaman tulisan tangan, kerana ia memerlukan skrip tangan panjang yang ditulis dengan teliti dan —dengan hanya satu ketukan baris—menukarnya menjadi sesuatu yang boleh anda e-mel.

Bolehkah saya menggunakan jari dan bukannya Apple Pencil?

Awak boleh menarik masuk dokumen dengan Apple Pencil (pada peranti yang disokong), atau dengan jari anda. ... Untuk menggunakan jari anda, atau jika anda telah menghidupkan Pilih dan Tatal, ketik butang Sisip , ketik butang Media , kemudian ketik Lukisan.

Bolehkah anda menukar Notability kepada Word?

Kepentingan boleh mengimport PDF, RTF, fail teks, Dokumen perkataan, pembentangan PowerPoint, hamparan Excel dan format fail Nota tersuai apl.

Adakah pengiktirafan tulisan tangan berbaloi?

Inilah sebabnya: Saya secara peribadi menyukai fungsi tulisan tangan dalam Kepentingan lebih baik daripada fungsi tulisan tangan dalam Notes Plus. Ia lebih cair dan saya sangat menyukai rasa itu. Di dalam Notability, anda juga boleh menambah GIF. Ia hanyalah ciri tambahan yang bagus yang memberikan anda lebih sedikit keupayaan.

Berapakah kos pengecaman tulisan tangan dalam Notability?

Harga & OS yang Disokong. Notability ialah aplikasi pengambilan nota tulisan tangan untuk iPad, iPhone dan Mac. Ia kos $8.99, pembelian sejagat, dan ia juga mempunyai pembelian dalam apl di kedai Notability mereka.

Mengapa dakwat ke teks tidak berfungsi?

Ciri Dakwat ke Teks tidak berfungsi dengan semua bahasa, jadi anda perlu memastikan bahawa anda menggunakan sama ada bahasa Inggeris (United Kingdom) atau Inggeris (Amerika Syarikat). Jika anda mendapat gesaan bahawa bahasa pilihan anda tidak menyokong Dakwat kepada Teks, anda perlu menukar bahasa itu terlebih dahulu.

Bolehkah saya menukar tulisan tangan kepada teks dalam OneNote untuk iPad?

Bolehkah OneNote untuk iPad menukar tulisan tangan kepada teks? Tiada bahagian "dakwat ke teks". di bawah tab Draw pada versi iPad. ... Walaupun terdapat beberapa penyelesaian seperti menukarnya dalam apl lain kemudian tampal dan salin ke OneNote.

Bagaimanakah cara menambah teks tulisan tangan pada imej?

Dalam paparan Semua Foto, ketik tiga titik di bahagian atas sebelah kanan dan pilih Pilih. Kemudian ketik pada imej latar belakang dan imej teks tulisan tangan untuk memilih kedua-duanya. Dalam pilihan yang muncul di bawah lakaran kecil, ketik Tambah Pada.

Mengapakah dakwat dilumpuhkan pada OneNote?

Butang Dakwat ke Teks juga mungkin berwarna kelabu kerana OneNote mengklasifikasikan tulisan tangan anda sebagai lukisan dan bukannya mengiktirafnya sebagai tulisan tangan. Untuk menyelesaikan masalah ini, cuba mana-mana yang berikut: Untuk membantu OneNote mengenali nota anda sebagai tulisan tangan, cuba gunakan kertas bergaris dan tulis di antara garisan.

Bolehkah anda menukar tulisan tangan kepada teks dalam Evernote?

Sebagai contoh, perkhidmatan mengambil nota Evernote (untuk Android dan iOS) boleh merakam foto halaman tulisan tangan dan mengubah nota menjadi teks digital yang boleh dicari.

Bolehkah anda menggunakan pensel Apple pada OneNote?

Jika anda menggunakan Office 365: OneNote

Aplikasi ini menawarkan Sokongan Apple Pencil, nota audio dan sokongan untuk perkara seperti video, tapak web dan penandaan. ... Nota disegerakkan, supaya anda boleh mengerjakannya pada semua peranti anda.

Mengapakah nota keterutamaan saya hilang?

Jika nota anda hilang apabila anda mendayakan penyegerakan iCloud, kemungkinan besar terdapat masalah kecil. ... Matikan ciri penyegerakan iCloud Notability. Ketik "Keep on my iPad" daripada gesaan yang muncul. Selepas nota anda muncul semula, anda boleh menghidupkan semula penyegerakan iCloud.

Adakah anda perlu membayar bulanan untuk keterbilangan?

Jika anda tidak memerlukan pek tema, Notability ialah pembelian sekali sahaja. Tiada langganan bulanan. Evernote menyebutnya dalam perihalannya ia mempunyai pilihan Langganan, serta senarai pembelian dalam apl di bawah dalam butirannya.

Bolehkah saya menggunakan GoodNotes 5 tanpa pensel Apple?

GoodNotes 5 berfungsi pada semua peranti iOS yang menjalankan iOS 12 atau lebih tinggi. Walau bagaimanapun, ia boleh berlaku bahawa model iPad anda boleh memasang GoodNotes 5 tetapi tidak menyokong Apple Pencil.