Bagaimana devin bond mati?

Cara kematian remaja Murfreesboro Devin Bond yang hilang telah ditentukan oleh bedah siasat. Pemeriksa perubatan memutuskan bahawa Bond, yang berusia 16 tahun ketika dia hilang, meninggal dunia daripada disyaki membunuh diri, tetapi mengklasifikasikan kematian sebagai "tidak ditentukan." ... Dia dikenal pasti melalui rekod pergigian, kata bedah siasat.

Adakah Devin Bond pernah ditemui?

MURFREESBORO, #Tennessee — Kekal ditemui minggu lepas di kawasan hutan berhampiran Barfield Crescent Road telah dikenal pasti sebagai Devin Bond remaja berusia 16 tahun yang hilang. Pejabat Syerif Daerah Rutherford berkata tiada sebarang perbuatan keji terlibat dalam kematian remaja itu.

Di manakah Devin Bond tinggal?

Bond berusia 16 tahun ketika dia menghilangkan diri Murfreesboro pada Mac 2017. Ibunya sebelum ini memberitahu The Daily News Journal bahawa malam dia menghilangkan diri adalah perkara biasa. Bond sedang bermain permainan video apabila dia menjenguk kepalanya di dalam biliknya untuk mengucapkan selamat malam kepadanya.

Apa yang berlaku kepada Devin Bond yang hilang?

Cara kematian remaja Murfreesboro Devin Bond yang hilang telah ditentukan oleh bedah siasat. Pemeriksa perubatan memutuskan bahawa Bond, yang berusia 16 tahun ketika dia hilang, meninggal dunia kerana disyaki membunuh diri, tetapi mengklasifikasikan kematian sebagai "tidak ditentukan." ... Dia dikenal pasti melalui rekod pergigian, kata bedah siasat.

Ibu Devin Bond 'hancur' selepas mayat ditemui