Adakah usps menghentikan penghantaran hari Sabtu?

Di bawah penghantaran lima hari, Perkhidmatan Pos tidak lagi akan menghantar mel ke alamat jalan - kediaman atau perniagaan - pada hari Sabtu. Pejabat Pos akan tetap dibuka pada hari Sabtu, walaupun, untuk menjual setem dan produk pos lain. Mel yang dialamatkan ke peti pejabat pos akan terus tersedia pada hari Sabtu.

Mengapa tiada surat pada hari Sabtu?

Untuk mel kelas pertama tradisional, USPS Retail Ground dan mel media melalui USPS, anda tidak perlu membayar apa-apa tambahan untuk dihantar pada hari Sabtu – dengan itu kerana tiada jaminan bahawa ia akan keluar pada hujung minggu dan bukan pada hari Isnin berikutnya.

Adakah mel dihantar pada hari Sabtu?

Majoriti daripada penghantaran akan berlaku pada hari Sabtu antara 9:00 pagi dan 1:00 tengah hari. Bungkusan boleh dihantar ke: • Alamat kediaman dan perniagaan • Loker Bungkusan 24/7# boleh diakses pada hari Sabtu • Pejabat Pos dan Hab Perniagaan dibuka pada hari Sabtu.

Pukul berapakah USPS berhenti menghantar pakej pada hari Sabtu?

Waktu Penghantaran Sabtu USPS

Mereka membuat pusingan antara 9 PG - 5 PTG untuk menghantar pakej, tanpa mengira perkhidmatan penghantaran.

Bilakah USPS menyampaikan hari Sabtu?

4 Satu-satunya perubahan yang dibuat di daerah perniagaan di 1950 ialah bilangan penghantaran hari Sabtu akan menjadi kurang satu daripada bilangan penghantaran hari biasa.

USPS Menghentikan Penghantaran Sabtu

Adakah USPS berjalan pada hari Ahad 2020?

ya. Perkhidmatan Pos pada masa ini menghantar Prioriti Mail Express dan pakej Amazon tertentu pada hari Ahad. Disebabkan oleh peningkatan jumlah pakej, kami memperluaskan jenis pakej yang akan dihantar pada hari Ahad. 3.

Adakah USPS menghantar pada hari Sabtu dan Ahad?

Tetapi ya, USPS menghantar pada hari Sabtu dan Ahad.

Mengapakah USPS sangat perlahan pada tahun 2020?

Piawaian penghantaran akan lebih perlahan untuk kira-kira 7% daripada terbitan berkala. ... Kapal terbang, tambah USPS, kurang dipercayai berbanding pengangkutan permukaan dan kos lebih tinggi kerana "kelewatan cuaca, kesesakan rangkaian dan perhentian darat kawalan trafik udara."

Mengapa pakej saya masih dalam transit USPS 2021?

Setiap kali pakej anda sampai ke pusat pengedaran seterusnya, label penghantaran diimbas dan maklumat penjejakan dikemas kini dengan lokasi baharunya. ... Pada asasnya, mesej "terperangkap dalam transit" bermaksud bahawa penghantaran anda tidak diimbas di mana-mana depoh pengedaran dalam tempoh 24 jam yang lalu.

Berapa lewat pakej USPS boleh sampai?

Berapa Lewat USPS Menghantar Mel dan Pakej Setiap Hari? Menurut maklumat yang tersedia terus daripada Perkhidmatan Pos Amerika Syarikat, tetingkap masa penghantaran "standard" untuk mel yang dibawa oleh pegawai USPS akan menjadi 8 pagi setiap pagi hingga 5 petang setiap petang.

Adakah penghantaran berlaku pada hari Ahad?

tetapi ia berlaku sekali-sekala. Surat tidak akan dihantar pada hari Ahad, tetapi sesetengah pakej akan, jika ia penting dan jenis pos tertentu telah dibayar. Tidak selamat untuk menganggap bungkusan akan dihantar pada hari Ahad jika anda memerlukannya pada masa tertentu.

Adakah Sendle menghantar pada hujung minggu?

Adakah Sendle mengambil dan menghantar pada hujung minggu dan cuti umum? Tidak, selalunya kurier kami sedang bercuti, juga, pada tarikh ini. Pada hari perniagaan biasa, kami mengambil dan menghantar pada bila-bila masa antara 8 pagi dan 6 petang.

Adakah Shippit menghantar pada hujung minggu?

Semasa waktu puncak, kurier akan membolehkan pemandu tambahan, melanjutkan waktu perkhidmatan dan kadang-kadang hantar pada hujung minggu, semuanya untuk memastikan pelanggan anda mendapat pakej mereka tepat pada masanya. ... Sekiranya ini berlaku, Shippit akan menghantar sms kepada pelanggan anda untuk memberitahu mereka.

Adakah hari Sabtu hari perniagaan untuk UPS?

UPS dan FedEx kedua-duanya bekerja pada hari perniagaan standard (Isnin-Jumaat), dan jangan hantar pada hari Sabtu (kecuali penghantaran Sabtu dinyatakan) atau Ahad. Sila jangan sertakan hari pakej anda dihantar semasa mengira hari penghantaran dalam transit.

Mengapa bungkusan saya masih dalam perjalanan?

Pakej kekal dalam transit sehingga pemandu/posmen menghantarnya. Apabila bungkusan tersekat dalam transit ia bermakna begitu pakej tidak lagi maju ke destinasinya dan ia sama ada disimpan di salah satu depoh syarikat kurier untuk pemeriksaan lanjut atau terperangkap dalam kastam.

Berapa lama pakej USPS kekal dalam transit?

Ia bergantung pada perkhidmatan penghantaran yang anda beli. Sebagai contoh, penghantaran Ground Runcit USPS dijangka mengambil masa 2 hingga 8 hari, jadi melihat status dalam transit selama lebih daripada seminggu adalah perkara biasa, terutamanya jika anda tinggal di lokasi terpencil atau pakej anda dalam transit semasa musim penghantaran percutian yang sibuk.

Mengapa pakej USPS mengambil masa yang lama?

Perkhidmatan Pos A.S. berkata terdapat dua sebab utama untuk semua kelewatan ini. Satu, lebih ramai orang telah menghantar lebih banyak pakej semasa pandemik. Dan dua, terdapat masalah kakitangan, dengan beribu-ribu pekerja pos keluar dalam kuarantin pada hari tertentu.

Mengapakah USPS begitu teruk?

Pada Disember 2020, gabungan langkah penjimatan kos yang dimulakan oleh Ketua Pos Jeneral Louis Dejoy dan peningkatan volum penghantaran musim cuti mengakibatkan meluasnya kelewatan penghantaran pakej dan "buckling" sistem Pos.

Adakah kadar pos akan meningkat pada 2021?

Ringkasan perubahan kadar pos pertengahan tahun USPS® 2021. USPS telah meluluskan kenaikan kadar pertengahan tahun untuk surat surat, poskad dan rumah pangsa yang akan berkuat kuasa pada 29 Ogos 2021. Dengan kadar baharu, diskaun untuk Surat Bermeter Kelas Pertama (kadar SendPro) meningkat kepada 5¢ untuk setiap Surat Kelas Pertama yang anda hantar.

Adakah pakej USPS bergerak pada hari Ahad?

ya, USPS menghantar pada hari Ahad juga. Tetapi masalahnya ialah ia hanya menghantar Pakej Amazon dan Pakej Mel Keutamaan pada hari ini. Mereka akan menggunakan perkhidmatan Parcel untuk menghantar semuanya walaupun pada hari Ahad. ...

Adakah pakej kelas pertama dihantar pada hari Ahad?

Pada hari Ahad, Perkhidmatan Pos A.S. menghantar beberapa pakej Mel Express Keutamaan dan Amazon di kawasan terpilih. Walau bagaimanapun, Keutamaan Mel dan Mel Kelas Pertama tidak akan dihantar pada hari Ahad. Dan, tiada pengambilan dijadualkan pada hari Ahad.

Bolehkah anda mengambil pakej anda dari USPS sebelum penghantaran?

Bolehkah Anda Mengambil Pakej daripada USPS Sebelum Ia Dihantar? ... Dan itulah sebabnya USPS telah memulakan dua pilihan berbeza apabila anda ingin mendapatkan pakej sebelum USPS menghantarnya kepada anda. Anda boleh sama ada pergi dengan pintasan pakej atau anda boleh pergi dengan penahanan pakej.

Adakah UPS berjalan pada hari Ahad 2020?

Mulai tahun 2020, UPS akan menghantar pakej pada hari Ahad. Gergasi penghantaran itu membuat pengumuman pada 23 Julai menjelang laporan pendapatan terbaharunya. FedEx mengumumkan penghantaran tujuh hari pada bulan Mei, perkhidmatan yang juga akan bermula pada Januari 2020.

Adakah USPS menghantar pada waktu malam?

Adakah USPS Menghantar pada Waktu Malam? USPS menyatakan bahawa masa penghantaran untuk surat dan bungkusan ialah 8:00 pagi-5:00 petang Isnin hingga Sabtu. Akibatnya, USPS tidak menjamin sebarang penghantaran pada waktu malam.