Adakah kereta volvo bagus untuk dibeli?

Volvo menduduki tempat terakhir dengan purata skor kebolehpercayaan 22 daripada 100, dan Cadillac menduduki tempat kedua ke terakhir dengan skor kebolehpercayaan 32. ... Daripada tiga model Volvo yang dianalisisnya, Laporan Pengguna menilai XC60 sebagai kenderaan Volvo yang paling boleh dipercayai dan S90 sebagai kenderaan jenama yang paling tidak boleh dipercayai.

Adakah Volvo mahal untuk dibaiki?

Walaupun jenama Volvo disenaraikan dalam kos yang lebih tinggi pada senarai yang dibuat oleh Your Mechanic Inc., Volvos adalah lebih berpatutan untuk dikekalkan berbanding jenama mewah yang lain. Dalam tempoh sepuluh tahun pemilikan, model Volvo menelan belanja purata $100 lebih untuk diselenggara berbanding model Audi.

Adakah Volvo kereta yang bagus untuk dibeli terpakai?

Kereta yang anda patut beli terpakai: Volvo XC90

SUV Volvo yang memenangi anugerah, anggun dan selamat ialah pilihan utama untuk SUV terpakai. Selain itu, Volvo berada di kedudukan sebagai salah satu jenama kereta dengan bilangan panggil balik paling sedikit.

Mengapa Volvos tidak boleh dipercayai?

Salah satu sebab mereka dianggap tidak boleh dipercayai sebenarnya berkaitan dengan purata kos pembaikan. Apabila kos pembaikan kereta lebih tinggi, kebolehpercayaan kenderaan dikurangkan dengan sewajarnya. Kereta yang memerlukan pembaikan yang lebih sedikit, dan kos yang lebih murah bagi setiap lawatan garaj, adalah kereta yang dianggap jauh lebih dipercayai oleh pemandu.

Adakah kereta Volvo tahan lama?

Adakah kereta Volvo tahan lama? ... Nasib baik bagi pemilik, Volvo Cars adalah jenama yang dipandang baik apabila ia datang untuk mengeluarkan kenderaan yang akan bertahan selama bertahun-tahun. Selagi jadual penyelenggaraan tetap diikuti, kenderaan Volvo secara purata akan bertahan selama 20 tahun.

CAR WIZARD berkongsi VOLVOS teratas untuk Dibeli & BUKAN untuk Dibeli

Adakah Volvo memegang nilai mereka?

Jika anda belum sedar, Volvo bukan orang Jerman. ... Namun, ternyata, kereta mewah Sweden susut nilai lebih cepat daripada kereta Jerman. Kami tidak pasti sepenuhnya mengapa Nilai jualan semula Volvo adalah lebih rendah daripada walaupun Infiniti, tetapi bagaimanapun, menjangkakan kehilangan 66.4% daripada apa yang anda bayar pada asalnya jika anda menjual dalam tempoh lima tahun.

Enjin Volvo manakah yang paling boleh dipercayai?

"Enjin T6 S60 ialah enjin terbaik yang pernah dihasilkan Volvo," kata Doug Speck, Presiden dan Ketua Pegawai Eksekutif, Volvo Cars of North America, LLC. "Ia berkuasa, lancar dan mendapat penjimatan bahan api yang hebat. Kami berbesar hati kerana Ward's mengiktiraf enjin T6 sebagai salah satu daripada 10 Terbaiknya untuk 2011."

Manakah yang lebih dipercayai Volvo atau Volkswagen?

Kedua-dua kereta ini diketahui benar-benar boleh dipercayai dan direka untuk bertahan. Ini bermakna apabila anda membeli Volvo atau Volkswagen, anda akan mendapat kenderaan yang akan bertahan dalam ujian masa. Sesetengah pemandu mendakwa bahawa Volvo mempunyai sedikit kelebihan dalam kebolehpercayaan, tetapi Volkswagen dengan cepat menutup jurang itu.

Bagaimanakah kebolehpercayaan Volvo?

Pecahan Penilaian Kebolehpercayaan Volvo. Penilaian Kebolehpercayaan Volvo ialah 3.5 daripada 5.0, yang meletakkannya di tempat ke-17 daripada 32 untuk semua jenama kereta. Penilaian ini berdasarkan purata merentas 345 model unik. Purata kos pembaikan tahunan untuk Volvo ialah $769, bermakna ia mempunyai kos pemilikan melebihi purata.

Adakah Volvo jenama mewah?

ya, Volvo ialah pengeluar kenderaan mewah. Kereta dan SUV Volvo dihargai kerana ciri premium, keselesaan dalaman dan standard keselamatan yang tinggi secara konsisten.

Apakah jenama kereta yang harus saya elakkan?

Gambaran Keseluruhan Kereta Paling Tidak Boleh Dipercayai:

  • RAM. Kini di bawah pemilikan Fiat, bekas trak Dodge mempunyai beberapa isu kebolehpercayaan utama. ...
  • Volkswagen. Tidak ramai yang terkejut bahawa Volkswagen muncul dalam senarai kereta yang paling tidak boleh dipercayai. ...
  • Hyundai. ...
  • Nissan. ...
  • Jeep. ...
  • mengelak. ...
  • Cadillac. ...
  • Ford.

Adakah kereta Volvo lama boleh dipercayai?

Volvos mungkin bukan kereta yang paling boleh dipercayai di pasaran, tetapi mereka juga tidak boleh dipercayai. Secara keseluruhan, purata skor Volvo dari segi kebolehpercayaan apabila mereka berumur 3-8 tahun. ... Masuk akal bahawa kereta yang lebih baru mempunyai masalah yang lebih sedikit daripada yang lebih lama.

Apakah kereta mewah yang paling boleh dipercayai?

  • Porsche 911. Porsche 911 yang dihormati ialah kereta sukan mewah yang popular, kerana sejarahnya menjangkau beberapa dekad dan memegang kemenangan perlumbaan seperti yang tidak dimiliki oleh kereta sukan mewah lain. ...
  • Lexus ES. Lexus ES ialah kajian kes yang menarik untuk senarai ini. ...
  • Cadillac XT5. ...
  • Kejadian G80. ...
  • Lincoln Corsair/MKC.

Volvo tahan berapa tahun?

Ia juga boleh berbeza-beza bergantung pada jenama dan tahun Volvo anda. Walaupun begitu, dengan penjagaan yang betul, jangka hayat purata Volvo biasanya 20 tahun dengan lebih 200,000 batu.

Adakah Volvo jenama kereta yang boleh dipercayai?

Penilaian Kebolehpercayaan

Pada tahun 2020, jenama Volvo adalah nombor 16 dalam ranking dan skor tinggi 93.8%.

Adakah Volvo lebih baik daripada Audi?

Kedua-dua SUV mendapat kuasa daripada 2.0 liter pengecas turbo I-4 yang dipasangkan dengan automatik lapan kelajuan, dan kedua-dua enjin menghasilkan tork 258 lb-ft. Volvo menghasilkan lebih banyak kuasa kuda, walaupun, dengan 248 pada ketuk pada Audi 228. ... Menambah penghinaan kepada kecederaan, kata EPA lebih pantas Volvo lebih cekap daripada Audi.

Adakah Volvo lebih selamat daripada Mercedes?

Volvo mencipta banyak ciri keselamatan yang kini ditemui standard dalam hampir setiap jenama, termasuk Mercedes-Benz. Ini termasuk tali pinggang keledar tiga mata, beg udara kesan sampingan, dan juga pemantauan titik buta. ... Secara keseluruhan, Volvo menjadikan keselamatan sebagai keutamaan yang lebih tinggi dengan menjadikan ciri standard sistem pengurangan kemalangan mereka.

Apakah kereta nombor 1 yang paling boleh dipercayai?

1: Lexus - 98.7%

Lexus mendakwa tempat teratas sebagai jenama yang paling boleh dipercayai; keretanya mengalami sedikit kerosakan dan hampir semua kerja dilakukan secara percuma. SUV NXnya ialah hibrid dengan penilaian tertinggi (gambar), manakala UX yang lebih kecil berada di tempat keempat dalam kategori yang sama.

Apakah jenama kereta yang paling tidak boleh dipercayai?

Ini Adalah 10 Jenama Kereta Yang Paling Tidak Boleh Dipercayai Pada 2021 (Dan Kereta yang Mendapatkannya Di Sana)

  • 3 VW. Melalui VW Media.
  • 4 Mini. Melalui: Kumpulan BMW. ...
  • 5 Ford. melalui Ford. ...
  • 6 Cadillac. Melalui: Media.cadillac.com. ...
  • 7 Mercedes-Benz. Melalui: Mercedes. ...
  • 8 Jip. melalui WaterfrontJeepBlog.com. ...
  • 9 Volvo. Melalui fleetnews.co.uk. ...
  • 10 Chevrolet. Kereta pameran Chevrolet Aveo RS 2011. ...

Adakah Volvo lebih baik daripada Lexus?

Apabila bercakap tentang kereta mewah yang berbaloi dengan harganya, kenderaan Lexus sering mendahului senarai. Ini kerana pembuat kereta itu, seperti syarikat induknya, Toyota, menghasilkan kereta yang boleh dipercayai dan selamat. Tetapi yang menghairankan, Volvo XC90 2021 baru-baru ini mengalahkan Lexus RX 2021 dalam pertandingan untuk SUV mewah yang menawarkan nilai terbaik.

Kereta Jerman manakah yang paling boleh dipercayai?

Jenama Kereta Jerman Paling Boleh Dipercayai

  • Volkswagen. Volkswagen ialah jenama utama Kumpulan Volkswagen dan secara meluas dianggap sebagai salah satu jenama kereta Jerman yang paling boleh dipercayai di pasaran. ...
  • Mercedes-Benz. ...
  • Audi. ...
  • BMW. ...
  • Porsche. ...
  • Mercedes-Benz. ...
  • Porsche. ...
  • Audi A8.

Adakah Volkswagen sama dengan Volvo?

Volkswagen AG memiliki Audi, Bentley, Bugatti, Lamborghini, Porsche dan Volkswagen. Zhejiang Geely Holding Group (ZGH) memiliki Lotus, Polestar dan Volvo.

Apakah masalah biasa dengan Volvos?

Masalah yang paling teruk ialah penggunaan minyak yang berlebihan, kegagalan enjin secara tiba-tiba, dan kegagalan penghantaran. Ini setiap satu berlaku dengan 74,000 hingga 93,000 pada odometer. Isu terburuk untuk sedan Volvo S60 berharga antara 4,000 dan 7,000.

Siapa yang membuat enjin untuk Volvo?

Volvo menggunakan campuran enjin Ford, dan unit turbo lima silindernya sendiri, sehingga 2014, apabila semua enjin mula digantikan oleh keluarga Volvo yang baharu (dan masih semasa). bahasa Sweden-enjin turbo empat silinder direka dan dibina. Enjin terbaik ialah diesel D4 2.0 liter Volvo sendiri, dengan 190hp.

Apakah Volvo terbaik pernah dibuat?

Ulasan Volvo V90 Cross Country: Kereta terbaik yang pernah dibuat Volvo

  • Volvo V90 Cross Country tidak seperti Volvo lama yang kikuk.
  • Ia mewah, menawarkan dan pemanduan yang sangat baik, serta harga yang berpatutan.
  • CNBC berpendapat ia adalah kereta terbaik yang pernah dibuat Volvo setakat ini.