Adakah terdapat musim 2 mata air sulfur?

Musim kedua Rahsia Mata Air Sulphur tayangan perdana pada Januari 2022 di Saluran Disney dan Disney+!

Adakah akan ada musim 2 Sulphur Springs?

Walaupun musim susulan "Secrets of Sulphur Springs" telah disahkan, Disney Channel masih belum mengumumkan secara rasmi tarikh tayangannya. ... Apabila Tarikh Akhir mengumumkan bahawa Saluran Disney telah memesan Musim 2 program itu, laporan itu menyatakan bahawa produksi dijadualkan berlangsung dalam Jun 2021.

Adakah Rahsia Mata Air Sulfur sebuah buku?

Sulfur Springs: Novel (16) (Siri Misteri Cork O'Connor) Kulit Keras – 22 Ogos 2017.

Apa yang berlaku kepada Savannah dalam Rahsia Mata Air Sulfur?

Dia menghadiri Camp Tremont ketika dia berumur 12 tahun. Selepas pagi Tarian Kem, dia hilang. Kehilangannya menyebabkan Tremont ditutup pada tahun itu juga. Ada yang berteori bahawa Savannah meninggal dunia di Hotel dan kini menghantuinya, tetapi Chris mengeluh untuk berbeza.

Adakah Griffin mencium Harper?

Harper akhirnya memberitahu mereka ia memalukan, tetapi mereka mahukan "Masa peribadi." Apabila ditekan lebih lanjut, dia mendedahkannya mereka mempunyai ciuman pertama mereka, Griffin kelihatan terkejut.

Rahsia Sulfur Springs Musim 2 Teaser 🤫| saluran Disney

Berapa umur Griffin dalam Rahsia Mata Air Sulfur?

Terletak di bandar fiksyen Sulphur Springs di Louisiana, siri ini mengikuti petualangan berumur 12 tahun Griffin Campbell dan rakannya Harper yang bermata cerah dan mencari keseronokan ketika mereka menemui portal rahsia yang membolehkan mereka mengembara ke masa lalu dan mendedahkan petunjuk berkaitan misteri bandar yang belum dapat diselesaikan.

Apa yang berlaku kepada ayah Harper dalam Secrets of Sulphur Springs?

Harper dilahirkan pada tahun 2007 atau 2006 di Sulphur Springs, Louisiana. Dia tinggal bersama ibunya, Jess, dan abangnya, Topher. Dia memberitahu Griffin bahawa dia ayah meninggal semasa dia masih kecil, kira-kira empat tahun.

Adakah mata air Sulfur tempat yang sebenar?

Sulphur Springs ialah sebuah bandar di, dan kerusi daerah, Kaunti Hopkins, Texas, Amerika Syarikat.

Adakah Rahsia Mata Air Sulfur Dibatalkan?

'Rahsia Mata Air Sulfur' Diperbaharui Untuk Musim 2 Oleh Saluran Disney.

Adakah Rahsia Mata Air Sulfur menakutkan?

Secrets of Sulphur Springs dinilai PG untuk ketakutan dan konsep ringan yang mungkin menakutkan penonton yang lebih muda. Dalam episod yang saya lihat (Episod 1-6) tidak ada sebarang bahasa atau keganasan yang tidak sesuai. Rancangan ini menyejukkan, misteri, mesra keluarga, dan sangat berbeza daripada kebanyakan rancangan Disney Channel.

Adakah Rahsia Mata Air Sulfur di Disney ditambah?

Secrets of Sulphur Springs, dibintangi oleh Preston Oliver, Kyleigh Curran, Madeleine McGraw, Landon Gordon, Elle Graham, Jack Melrose, Josh Braaten, Kelly Frye, Diandra Lyle dan Izabela Rose, adalah tersedia untuk distrim di Disney+.

Adakah Harper menyelamatkan ayahnya?

Griffin menemui Harper di dalam hutan pada tahun 2011 dan memberitahunya bahawa mereka tidak bergerak, tetapi juga memberitahunya bahawa dia menyedari tahun telah ditukar kepada 2011 di radio, tahun ayahnya meninggal dunia. Dia dalam perjalanan pulang ke palka dan memberitahunya dia menyelamatkan ayahnya dan bahawa dia merancang untuk membeli The Tremont.

Siapakah hantu dalam Rahsia Mata Air Sulfur?

Hanya ada satu masalah: Ia dikhabarkan dihantui oleh hantu seorang gadis bernama Savannah (Elle Graham) yang hilang berpuluh tahun lalu! Selepas Griffin berkawan dengan Harper (Kyliegh Curran), rakan sekelas yang bermata cerah, peramah dan ingin tahu, mereka menemui portal rahsia yang membolehkan mereka mengembara ke masa lalu.

Apakah yang berlaku dalam Episod 9 Rahsia Mata Air Sulfur?

masuk semula 1960, Griffin menolak menetas manakala Harper cuba menarik kord untuk membukanya. Harper menerima kekalahan, meyakinkan Griffin bahawa pokok itu mesti tumbang di atas palka dan mereka tidak akan dapat membukanya.

Apa yang berlaku dalam rahsia Mata Air Sulfur?

Seorang budak lelaki dan keluarganya berpindah ke hotel terbiar di Sulpher Springs, Louisiana di mana dia berkawan dengan seorang gadis yang ingin tahu bernama Harper. Bersama-sama mereka akan berusaha untuk menyelesaikan misteri berusia 30 tahun hotel itu membabitkan seorang remaja hilang bernama Savannah dipercayai menghantui hotel itu pada masa kini.

Mengapakah Sulphur Springs tiada di Disney plus?

Seorang pengarah telah diupah, dan Sulphur Springs memasuki pra-pengeluaran. Tetapi selepas carian cast selama berbulan-bulan tidak membuahkan hasil, Disney+ pada musim bunga 2019 memilih untuk tidak meneruskan siri selama satu jam itu. Pra-pengeluaran telah dijeda dan ia kembali ke Saluran Disney.

Bilakah saya boleh menonton Secrets of Sulphur Springs?

Tayangan perdana siri satu jam Rahsia Mata Air Sulfur disiarkan Saluran Disney malam ini, Jan.15, pada pukul 8 malam. ET/PT. Anda juga boleh menonton rancangan itu di FuboTV dan Sling. Griffin yang berusia dua belas tahun dan keluarganya baru sahaja berpindah ke bandar Louisiana baharu yang dipanggil Sulphur Springs.

Bolehkah kanak-kanak berumur 9 tahun menonton Secrets of Sulphur Springs?

Siri yang mencengkam ini menjemput tontonan keluarga dengan kandungan yang cukup menakutkan tetapi tidak terlalu banyak -- tetapi, walaupun begitu, ibu bapa harus mengukur kesesuaiannya untuk kanak-kanak yang sensitif terhadap perkara yang menyeramkan.

Di mana lagi saya boleh menonton Secrets of Sulphur Springs?

Sekarang anda boleh menonton Rahsia Mata Air Sulphur di Disney+. Anda boleh menstrim Rahsia Mata Air Sulfur dengan menyewa atau membeli di Amazon Instant Video atau Google Play.

Perkhidmatan penstriman apakah yang mempunyai Rahsia Mata Air Sulfur?

Tonton Rahsia Rancangan TV Sulphur Springs | Saluran Disney dihidupkan DisneyNOW.