Siapa hush batman hush?

Diam (Dr.Thomas Elliot) ialah supervillain fiksyen yang muncul dalam buku komik yang diterbitkan oleh DC Comics, biasanya sebagai musuh superhero Batman. Hush pertama kali muncul dalam Batman #609 (Januari 2003) sebagai sebahagian daripada jalan cerita 12 isu "Batman: Hush". Dia dicipta oleh Jeph Loeb dan Jim Lee.

Adakah Hush Thomas Elliot atau Riddler?

Filem ini dikeluarkan pada 19 Julai 2019 pada DVD dan Blu-ray, dan menampilkan beberapa perbezaan daripada komik: Bane ialah orang yang menculik kanak-kanak itu dan bukannya Killer Croc; Clayfaces mengambil bentuk Riddler, dipenjarakan di Arkham Asylum, bukannya Jason Todd; dan Riddler didedahkan sebagai Hush dan bukannya Thomas ...

Adakah Hush dan Riddler adalah orang yang sama?

Hush ialah antagonis utama filem animasi DC Batman: Hush. Secara mengejut, dia watak tidak sama dengan rakan sejawatnya daripada DC Comics. Sebaliknya, Hush ialah persona baharu dalang jenayah Edward Nygma, atau dikenali sebagai The Riddler.

Mengapa mereka menukar Hush kepada Riddler?

Ini terasa seperti mereka sengaja mahu mencemburui Jim Lee dan Jeph Loeb yang mencipta Hush oleh mengurangkan ciptaan mereka kepada omong kosong dalam filem ini. Ia menjadikan Riddler lebih kepada karikatur yang tidak masuk akal tentang dirinya kerana cuba menjadikannya penjahat baru yang jahat dan misteri telah dipaksa dan ketawa.

Adakah Robin menjadi Joker?

Dalam Dark Knight Strikes Again, Frank Miller membayangkan semula Dick Grayson sebagai Robin yang kepahitannya terhadap Batman mengubahnya menjadi Joker yang menakutkan. Dalam The Dark Knight Strikes Again karya Frank Miller, Robin asal menjadi Joker baharu yang gelap.

Pendedahan Identiti Hush - Batman Hush

Siapa yang membunuh ibu bapa Batman?

Dalam kisah asal usul Batman, Joe Chill ialah perompak yang membunuh ibu bapa Bruce Wayne muda, Dr. Thomas Wayne dan Martha Wayne. Pembunuhan itu menyebabkan Bruce trauma, membangkitkan ikrarnya untuk membalas dendam kematian mereka dengan memerangi jenayah sebagai Batman yang berjaga-jaga.

Berapa umur Batman?

Sama seperti Batman: Year One berlaku dalam tempoh 12 bulan, boleh disimpulkan bahawa Bruce Wayne adalah berumur lebih kurang 26 tahun apabila dia menjadi Batman. Siri ini juga mendedahkan dia menunggu 18 tahun untuk menjadi Batman, meletakkannya pada usia sekitar lapan tahun apabila dia melihat ibu bapanya dibunuh.

Betapa kayanya Batman?

Nilai bersih: $80 Bilion

Menjadi yatim piatu pada usia muda, Bruce Wayne mewarisi harta pusaka keluarganya, yang merangkumi pelbagai perniagaan, hartanah, pelaburan dan saham. Dengan harta bernilai $80 bilion dolar di belakangnya, dia dapat memberi tumpuan untuk menjadi Batman dan menyelamatkan Kota Gotham.

Mengapa Hush membenci Bruce?

Diam mengulas pada dirinya sendiri bahawa ia adalah Batman meninggalkan dia semasa insiden perentak jantung yang mengilhamkan rancangan semasa ini. ... Dia kemudian mengaku kepada Bruce rancangannya: menggunakan persamaan barunya dengan Bruce, dia akan membunuh dan mencacatkan dia untuk mencuri identitinya, kemudian dia akan bersara dengan kekayaan Wayne.

Mengapa Thomas Elliot membenci Batman?

Semakin hari semakin marah dan marah, Tommy mula membenci Bruce apabila ibu bapanya dibunuh dan enggan mempercayai bahawa kehidupan kawan baiknya boleh menjadi lebih teruk tanpa orang dewasa menahannya.

Siapa kawan zaman kanak-kanak Batman?

Batman Begins (2005) Rachel ialah kawan rapat Bruce Wayne semasa kecil. Ibu Rachel bekerja sebagai pembantu rumah di Wayne Manor, dan kedua-duanya sering bermain bersama di padang.

Siapa kawan baik Bruce Wayne?

Itulah anda mempunyainya. Alfred Pennyworth: Rakan Terbaik Batman -- dan ayah terbaik serta pekerja terbaik.

Apakah yang perlu saya tonton selepas Batman Hush?

Francais itu juga termasuk empat filem Batman dan Justice League: Son of Batman pada 2014, Batman vs. Robin pada 2015, Batman: Bad Blood pada 2016, dan Batman: Hush pada 2019, Justice League: The Flashpoint Paradox, Justice League: War, Liga Keadilan: Takhta Atlantis dan Liga Keadilan lwn Titan Remaja, dua Liga Keadilan ...

Adakah Hush dalam Batman 2021?

Sementara itu akhirnya tidak mungkin Hush akan membuat kemunculan dalam filem itu, segala-galanya boleh dilakukan dengan The Batman, dan ia adalah jenis ketidakpastian yang akan membuatkan peminat meneka dan membuat spekulasi sehingga filem itu ditayangkan.

Siapa superhero yang paling miskin?

Ini adalah 12 wira-wira termiskin yang bergelut untuk bertahan dalam Marvel Universe.

  • Kemarahan.
  • Firestar. ...
  • Spider-Man. ...
  • Jessica Jones. ...
  • Gema. ...
  • Bertha Besar. ...
  • Lelaki Kuasa. ...
  • Hulk. Untuk masa yang lama, Hulk kekal sebagai salah satu Superhero termiskin. ...

Siapa DC terkaya?

12 Watak DC Terkaya – Kedudukan Nilai Bersih mereka

  • Emas Penggalak. ...
  • Maxwell Lord. Nilai Bersih: $3.8 Bilion. ...
  • Kumbang Biru. Nilai Bersih: $5 Billion. ...
  • Ozymandias (Watchmen) Nilai Bersih: $7 Billion. ...
  • Anak panah hijau. Nilai Bersih: $7 Billion. ...
  • Lex Luthor. Nilai Bersih: $75 Billion. ...
  • Batman. Nilai Bersih: $80 Bilion. ...
  • Aquaman. Nilai Bersih: $150 Trilion.

Siapa superhero terkaya?

10 Superhero Terkaya, Diperingkat Mengikut Kekayaan

  1. 1 Hulkling Adalah Penguasa Empayar Intergalaksi.
  2. 2 Aquaman Mempunyai Sumber Seluruh Lautan Di Belakangnya. ...
  3. 3 Namor Adalah Raja Kerajaan Terbesar Di Bumi. ...
  4. 4 Profesor X Merupakan Mutan Terkaya Di Planet. ...
  5. 5 Nightwing Kini Lebih Kaya Daripada Bruce Wayne. ...

Adakah Batman Mati?

Bruce Wayne sudah mati. Tetapi entah bagaimana, dalam Dark Detective, mereka masih hidup, walaupun Tim Fox - maaf, Jace Fox - adalah Batman Seterusnya. Pada asalnya, apabila ini adalah sifat berterusan DC Comics sebagai 5G.

Berapa umur pelawak itu sekarang?

Umur Joker berubah bergantung pada versi watak – contohnya, dalam Batman: The Animated Series, dia 44 tahun, tetapi dalam beberapa cerita dalam komik, dia telah digambarkan sebagai berusia lewat 50-an, jadi tidak menghairankan bahawa filem itu pergi untuk penggambaran yang lebih muda.

Berapa umur Bruce Wayne BVS?

Itu akan menjadikan Bruce Wayne Affleck cantik hampir 50 pada masa itu, dengan mengandaikan filem itu mengambil hampir masa sebenar selepas peristiwa Batman V Superman (dan mungkin Justice League setahun selepas itu, mengikut bunyinya).

Siapa ayah Joker?

Brett Cullen menggambarkan Thomas Wayne dalam filem Joker 2019.

Adakah Joker Batman abang?

Walaupun filem Joker membayangkan Arthur Fleck boleh menjadi abang Batman, abangnya yang sebenarnya Thomas Wayne Jr. adalah sama dipintal. Untuk masa yang paling lama, Batman percaya dia tidak mempunyai adik beradik dan dia adalah anak tunggal.

Adakah Joker lebih tua daripada Batman?

Joker pada mulanya digambarkan sebagai jauh lebih tua daripada Batman. Walau bagaimanapun, The Killing Joke mempersembahkan asalnya sebagai pelawak muda dengan seorang isteri yang hamil, dan dia berusia kira-kira 25 tahun. Ini adalah sembilan tahun sebelum kanun DC biasa, menjadikannya 34 sekarang, jadi mungkin Joker adalah umur yang sama dengan Batman.