Adakah hbo max mempunyai percubaan percuma?

HBO Max tidak mempunyai percubaan percuma secara langsung melaluinya, tetapi jika anda ingin mengekalkan perkhidmatan penstriman anda di satu tempat, ini adalah cara terbaik untuk melakukannya. ... Apabila percubaan HBO Max tamat selepas 7 hari, anda akan dicaj $15/bulan jika anda memilih untuk mengekalkan langganan.

Adakah HBO Max mempunyai percubaan percuma selama 30 hari?

Percubaan Percuma HBO Max

Pelanggan yang mempunyai langganan HBO Now boleh meningkatkan kepada HBO Max secara percuma. The tempoh percubaan untuk HBO Max adalah sah selama 30 hari.

Adakah HBO Max mempunyai percubaan percuma 2021?

Adakah HBO Max Menawarkan Percubaan Percuma? Tidak seperti beberapa perkhidmatan penstriman seperti Paramount+ atau Amazon Prime, yang kedua-duanya menawarkan percubaan percuma untuk mencuba tawaran mereka, HBO Max tidak menawarkan percubaan percuma pada masa ini. Walau bagaimanapun, anda boleh mendapatkan tawaran percubaan HBO Max dengan mendaftar untuk percubaan Hulu 7 hari, yang termasuk HBO Max secara percuma.

Adakah HBO Max mengenakan bayaran untuk percubaan percuma?

Jika langganan atau tawaran promosi anda tidak termasuk percubaan percuma, anda akan dicaj untuk HBO Max apabila anda mendaftar. Percubaan percuma tidak disertakan pada masa ini apabila anda melanggan HBO Max melalui gedung aplikasi atau di HBOMax.com.

Adakah anda mendapat sebulan percuma HBO Max?

manakala HBO Max tidak mempunyai percubaan percuma, pelanggan masih boleh mencuba perkhidmatan secara percuma melalui percubaan percuma HBO Max Hulu. Perkhidmatan ini membolehkan pengguna mencuba kedua-dua Hulu dan HBO Max secara percuma selama tujuh hari, yang merupakan masa yang cukup untuk menguji tapak sebelum melanggan.

7 Perkara yang Perlu Tahu Sebelum Anda Mendaftar untuk HBO Max pada 2021 | Kajian HBO Max

Mengapa HBO Max mengenakan saya bayaran untuk percubaan percuma?

Berikut ialah beberapa sebab anda boleh melihat caj selepas memulakan langganan: Tawaran tidak termasuk percubaan percuma. Jika langganan atau tawaran promosi anda tidak termasuk percubaan percuma, anda akan dicaj untuk HBO Max apabila anda mendaftar. Tidak layak untuk percubaan percuma.

Adakah HBO Max percuma selama 7 hari?

Hanya tambah HBO Max sebagai saluran premium dan anda akan mendapat keuntungan akses secara percuma untuk tujuh hari pertama. Selepas masa itu, langganan Bebas Iklan akan diperbaharui pada harga biasa $14.99 setiap bulan melainkan anda membatalkan keahlian anda.

Bagaimanakah saya boleh mendapatkan akaun HBO Max percuma?

Jika anda sudah mempunyai langganan kabel untuk HBO, anda boleh mendapatkan HBO Max secara percuma. Apa yang anda perlu lakukan ialah log masuk dengan kelayakan pembekal kabel anda. Kemudian anda boleh memuat turun aplikasi pada peranti anda atau mula menonton dalam talian. Muat turun Apl HBO Max pada peranti anda.

Bagaimanakah saya boleh mendapatkan langganan HBO Max percuma saya?

Anda boleh mendapatkan HBO Max secara percuma apabila anda mendaftar untuk pelan internet kelajuan Fiber 1000 MPS melalui AT&T. Jika internet Fiber tersedia di alamat anda, anda juga boleh mendapatkan pakej TV dan internet yang termasuk HBO Max percuma.

Bolehkah saya membatalkan HBO Max selepas sebulan?

Langganan HBO Max anda akan diperbaharui secara automatik sehingga anda membatalkannya. Batal 1-2 hari sebelum kitaran pengebilan anda yang seterusnya bermula (ini berbeza mengikut pembekal). Apabila anda membatalkan langganan anda, anda boleh meneruskan penstriman sehingga akhir tempoh pengebilan anda. Memadamkan apl HBO Max tidak membatalkan langganan anda.

Bolehkah anda membatalkan percubaan percuma HBO Max?

Batalkan Percubaan Percuma HBO Anda Dalam Talian

Log masuk ke akaun HBO Max anda dan klik pada Profil (kanan atas) Pilih Maklumat Pengebilan dan kemudian Urus Langganan. Klik pada Batal Langganan. Sahkan pilihan anda untuk memuktamadkan pembatalan.

Bagaimanakah saya boleh mendapatkan percubaan percuma HBO Max di Amazon Prime?

Muat turun apl HBO Max melalui Roku Channel Store, kemudian daftar melalui Hulu atau Amazon Prime Channels untuk mendapatkan percubaan 7 hari percuma. Anda boleh mengaktifkan apl HBO Max di Roku sebaik sahaja anda mendaftar untuk langganan.

Adakah saya perlu membayar tambahan untuk HBO Max?

ya - Anda berkemungkinan mempunyai akses kepada HBO Max tanpa caj tambahan!

Adakah HBO Max di Hulu sama dengan HBO Max?

awak boleh menambah HBO Max pada pelan asas Hulu anda dan menstrim semua penggunaan HBO Max apl HBO Max. ... Untuk menambahkan HBO Max pada pelan asas Hulu anda, pergi ke hulu.com/HBOMax. Sebaik sahaja anda menambah HBO Max, anda boleh menstrim semua HBO Max menggunakan apl HBO Max dan menstrim semua HBO menggunakan apl Hulu.

Bagaimanakah cara saya membayar untuk HBO Max?

Masih Ada Soalan?Kami Ada Jawapan

  1. Bergantung pada pembekal anda, anda mungkin boleh memilih pelan langganan (Dengan Iklan atau Tanpa Iklan) dan sama ada pengebilan bulanan atau tahunan. Berikut adalah rancangannya:
  2. Dengan Iklan - $9.99/bulan atau $99.99/tahun (16% penjimatan)
  3. Tanpa Iklan - $14.99/bulan atau $149.99/tahun (16% penjimatan)

Bagaimanakah saya tahu jika saya mempunyai HBO Max?

Jika awak dapatkan HBO dengan pakej TV kabel atau satelit anda, maka anda mungkin mempunyai akses kepada HBO Max. Untuk mengetahui sama ada pembekal TV anda menyokong HBO Max, lihat Saya mempunyai HBO (HBO GO). ... Jika anda mendapat HBO tanpa pakej TV kabel atau satelit, maka anda mungkin mempunyai akses kepada HBO Max.

Adakah HBO Max percuma dengan AT&T?

HBO Max - Strim Filem, Rancangan Asal & Banyak Lagi - AT&T. Kami telah menambahkan HBO Max TM pada pelan dan pakej terbaik kami—tanpa caj tambahan. Dengan AT&T Unlimited Elite® dapatkan HBO Max disertakan tanpa caj tambahan.

Bolehkah saya mendapatkan HBO Max selama sebulan?

Apabila anda melanggan HBO Max, anda boleh segera menstrim siri HBO, Max Originals eksklusif dan filem hit semuanya di satu tempat. Bergantung pada pembekal anda, anda boleh memilih daripada dua pelan langganan: Dengan Iklan - $9.99/bulan atau $99.99/tahun (16% penjimatan) Bebas Iklan - $14.99/bulan atau $149.99/tahun (16% penjimatan)

Adakah HBO Max bulan ke bulan?

Bagi harga biasa: HBO Max menawarkan dua pelan: versi $9.99 sebulan dengan iklan dan versi $14.99 sebulan tanpa iklan. HBO Max juga menawarkan langganan setahun, yang berharga 16 peratus kurang daripada rancangan bulanan mereka.

Adakah HBO Max di Hulu tiada kandungan?

Tajuk HBO Max tiada di Hulu – Aduan Pengguna

Anda hanya akan mendapat kandungan HBO biasa di Hulu. Untuk melihat kandungan yang tiada, pilih Hulu sebagai pembekal anda dalam apl atau tapak web HBO Max dan kemudian log masuk menggunakan bukti kelayakan sedia ada anda.

Adakah HBO Max berbaloi untuk diperoleh?

HBO Max sangat berbaloi dengan harga jika anda bertanya kami. Terdapat begitu banyak kandungan baharu, asli dan eksklusif sehingga tiada kemungkinan anda dan keluarga anda akan bosan. Jadi, $10–$15 untuk keluaran baharu filem Warner Bros., semua kandungan HBO yang lebih lama dan kandungan HBO Max baharu?

Mengapa HBO Max mengecaj saya?

Jika anda menemui lebih daripada satu alamat e-mel, maka anda mempunyai berbilang akaun HBO Max. Untuk membetulkannya, untuk setiap akaun pergi ke Langganan untuk mengetahui siapa yang mengebilkan anda (lihat Siapa yang mengebil saya?).

Adakah HBO percuma dengan Amazon Prime?

Pada masa ini, HBO Max tidak percuma dengan Amazon Prime. Walau bagaimanapun, terdapat percubaan percuma selama 7 hari untuk semua ahli yang layak yang tidak pernah mengikuti percubaan percuma Amazon HBO sebelum ini. Selepas percubaan percuma tamat, ahli dikenakan bayaran $14.99 sebulan untuk langganan saluran HBO Max.

Adakah saya memerlukan HBO jika saya mempunyai HBO Max?

Pada masa lalu, jika anda mempunyai langganan TV kabel untuk HBO, anda boleh menggunakan apl HBO Go, pilihan penstriman percuma yang datang sebagai bonus. ... Di tempatnya, kebanyakan pelanggan kabel HBO kini boleh mengakses HBO Max sebaliknya. Jika anda melanggan HBO melalui mana-mana pembekal kabel di bawah, anda boleh mendapatkan strim HBO Max tanpa kos tambahan.

Bolehkah saya mendapatkan HBO Max di Amazon?

Telefon dan tablet berikut menyokong HBO Max: Apple iPhone, iPad dan iPod Touch (iOS 12.2 atau lebih baru) Telefon dan tablet Android (Android OS 5 atau lebih baru) Tablet Amazon Fire (generasi ke-4 dan lebih baru)