Adakah alexander kirk elizabeth bapa keen?

Dalam "Dr. Adrian Shaw: Kesimpulan", manakala Red ditahan dan diancam oleh Alexander Kirk, Red mengakui bahawa dia sebenarnya adalah bapa Elizabeth Keen. Semasa Kirk pergi untuk membunuhnya, Red membisikkan sesuatu kepada Kirk yang mengubah fikirannya dan kedua-dua lelaki itu hilang apabila FBI tiba.

Siapakah bapa sebenar Elizabeth Keen?

Juga, Raymond Reddington yang sebenar ialah bapa Liz, yang ditembak dan dibunuhnya semasa kecil, mendorong Katarina untuk menghantarnya tinggal bersama bapa angkatnya. Kerana tiada siapa yang mengetahui kematian Reddington, Katarina mencipta "Red" (Spader) baharu untuk mengawasi Liz.

Adakah ayah Alexander Kirk Elizabeth Keen?

Laporan DNA dalam fail SVR Alexander Kirk mengesahkan itu dia ialah bapa Elizabeth Keen.

Adakah Kirk atau Reddington bapa Liz?

Dalam Musim 5, Episod 22 Senarai Hitam, kebenaran nampaknya telah terbongkar. ya, Liz dan Raymond adalah bapa dan anak perempuan, tetapi lelaki yang dia anggap sebagai Red bukanlah bapanya sama sekali.

Apakah yang dibisikkan Reddington kepada Kirk 2020?

Kirk akhirnya meninggalkan persembahan selepas Reddington berbisik sesuatu di udaranya — sesuatu yang kita masih tidak tahu sehingga hari ini. ... Salah satu teori terbesar di luar sana ialah Reddington memberitahunya bahawa Katarina Rostova masih hidup — memandangkan sejarah mereka bersama, ini boleh menjadi perkara yang menyebabkan dia pergi.

Salasilah Keluarga Elizabeth Keen

Siapa lelaki yang berpura-pura menjadi Raymond Reddington?

Latar belakang. Dalam "Sutton Ross", ia mendedahkan bahawa dia bukan Raymond Reddington tetapi seorang penipu yang telah menggunakan identitinya selama lebih daripada 30 tahun. Dalam "Rassvet", ia mendedahkan bahawa dia Ilya Koslov, kawan zaman kanak-kanak Katarina Rostova, cinta hidupnya dan kekasihnya sekali-sekala.

Apa yang dibisikkan Tom kepada Liz?

Apakah yang dibisikkan Tom di telinga Lizzie? Pergelutan berlaku: Tom menembak Red, Liz menembak Tom, Red melarikan diri dari tempat kejadian, dan sebelum Liz meninggalkan Tom untuk berdarah dan mati — yang kemudiannya kita ketahui dia tidak — Tom membisikkan sesuatu di telinga Liz: “Ayah kamu masih hidup.”

Adakah Reddington sebenarnya Katarina?

Walaupun asal usul hubungan Red dengan Liz tidak dijelaskan sepenuhnya pada penghujung akhir Musim 8 hari Rabu, petua yang dibentangkan dalam dua episod terakhir musim ini amat mencadangkan bahawa Raymond Reddington sebenarnya ibu kepada Liz, Katarina Rostova (dimainkan dalam kilas balik oleh Lotte Verbeek).

Adakah Liz benar-benar mati dalam senarai hitam?

Kematian Liz menandakan pengakhiran yang tragis kepada kisah yang bermula dengan ejen FBI yang berbakat dan berwajah segar. ... Keen meninggal dunia tanpa jawapan kepada soalan itu, dan juga meninggalkan anak perempuannya Agnes. Senarai Hitam telah diperbaharui untuk musim 9, tetapi rancangan itu tidak akan sama lagi.

Apakah Rahsia Raymond Reddington musim 8?

Pada musim kelapan, Red mendedahkan dia sebenarnya N-13, perisik yang dicari Liz sepanjang kerjaya FBInya. Dalam bahagian satu perlawanan akhir, bertajuk "Nachalo," Red membawa Liz ke pangkalan operasi pengintipnya di Latvia, berhasrat untuk memberi jawapan kepadanya tentang masa lalunya.

Adakah senarai hitam Dibatalkan untuk 2021?

Adakah akan ada lagi musim The Blacklist? The persembahan akan diteruskan tanpa pendahulu wanitanya. Pada Januari 2021, NBC mengumumkan rancangan itu akan kembali untuk musim kesembilannya pada musim luruh 2021.

Mengapa Liz memalsukan kematiannya dalam senarai hitam?

Encik Kaplan mendedahkan kepada Reddington bahawa Elizabeth Keen sebenarnya masih hidup. Dia berkata dia mengatur untuk memalsukan kematian Liz untuk melindungi Agnes daripada Reddington, dengan menyatakan bahawa Reddington akhirnya gagal melindungi Liz.

Apakah identiti sebenar Raymond Reddington?

Raymond Reddington yang sebenar ialah Ayah Liz dan dibunuh oleh tangan anak perempuannya semasa kanak-kanak apabila dia menembaknya. Katarina bersembunyi pada ketika ini dan Liz telah dihantar untuk tinggal bersama bapa angkatnya, Sam.

Siapa yang membunuh Elizabeth Keen?

Semasa Liz teragak-agak untuk membunuh mentornya, bagaimanapun, dia ditembak di dada oleh Vandyke bekas kaki tangan Townsend (Lukas Hassel).

Mengapa Megan meninggalkan senarai hitam?

Mengapa Megan Boone meninggalkan Senarai Hitam? Pelakon itu telah meninggalkan rancangan itu untuk mengerjakan projek lain, dan biarkan pembuat tahu dia melakukannya meninggalkan jalan sebelum pertunjukan diperbaharui untuk Musim 9, memberi masa yang cukup kepada pasukan untuk menulis keluar untuk wataknya.

Adakah Red Reddington sedang mati?

Kemudian dia menuju ke Pejabat Pos untuk memberitahu Cooper apa yang telah dibayangkan sepanjang musim: Raymond Reddington sedang nazak. ... Reddington mengatakan bahawa Liz telah lama mengetahui bahawa dia sakit, dan membunuhnya serta mengambil alih empayarnya adalah satu-satunya perkara yang benar-benar dapat melindunginya.

Adakah Liz berkahwin dengan Tom lagi?

Tom dan Liz memutuskan untuk berkahwin sekali lagi, dan majlis perkahwinan berlangsung di sebuah gereja kecil di D. C. Dalam “Mr. Solomon: Kesimpulan”, bagaimanapun, Tom dan Liz perlu melarikan diri dari serangan hendapnya di gereja, dan, semasa mereka melakukannya, kereta itu terhempas dan mereka pergi ke hospital, di mana Liz bersalin.

Siapakah penyamar Raymond Reddington Musim 8?

Tetapi episod terakhir Musim 8 mengusik lebih daripada sebelumnya bahawa Red sebenarnya Katarina, walaupun syak wasangka itu tidak pernah disahkan secara langsung.

Apa yang salah dengan Reddington?

Peminat rasa mereka tahu apa yang membuatkan Red sakit

"Penjelasan yang paling mungkin ialah Red mempunyai kesan sisa racun yang Kate masukkan ke dalam scotchnya di The Apothecary. Jika anda ingat, dia mempunyai a banyak masalah pernafasan dan masalah paru-paru.

Adakah Elizabeth Keen mendapat kembali lencana?

Liz Keen akhirnya bebas! Selepas setengah musim dalam pelarian, bekas Ejen FBI The Blacklist, Liz Keen (Megan Boone) telah dibebaskan terima kasih kepada penjenayah kuat Raymond Reddington (James Spader). ... "Dia bukan lagi ejen FBI," penerbit eksekutif Jon Bokenkamp memberitahu EW. “Lencananya telah diambil.

Apakah rancangan yang telah Dibatalkan untuk 2020 2021?

113 Rancangan TV Berakhir atau Dibatalkan untuk Musim 2020-21

  • Bintang Absentia (Video Perdana Amazon) Stana Katic mendedahkan bahawa siri thriller jenayah telah berakhir dengan musim ketiga.
  • Kilat Hitam (CW) ...
  • Legasi Musytari (Netflix) ...
  • A little Late with Lilly Singh (NBC) ...
  • Lucifer (Netflix)

Adakah senarai hitam itu diperbaharui untuk 2022?

Buat masa ini, inilah yang kita tahu tentang musim 2021-2022, yang telah ditayangkan diperbaharui, dan yang mana yang dibatalkan. “All American” (The CW): Drama ini akan kembali untuk musim keempat. ... "Senarai Hitam" (NBC): Apabila anda mula tertanya-tanya sama ada drama ini masih ditayangkan, NBC memperbaharuinya. Pertunjukan itu akan kembali untuk Musim 9.

Apakah rancangan yang telah Dibatalkan 2020?

Rancangan TV Dibatalkan 2020: Manakah Antara Siri Kegemaran Anda Akan Tamat?

  • ABC. The Baker and the Beauty, 1 musim. ...
  • Renang Dewasa. The Venture Bros., 7 musim.
  • Amazon. Bosch, 7 musim. ...
  • AMC. NOS4A2, 2 musim. ...
  • CBS. Fikiran Jenayah, 15 musim. ...
  • Akses Semua CBS. Soal siasat, 1 musim.
  • Pusat Komedi. Sejarah Mabuk, 6 musim. ...
  • CW.

Adakah suami Liz seorang pengintip?

Subplot utama untuk musim ini ialah penemuan Elizabeth Keen bahawa dia suami Tom Keen (Ryan Eggold), seorang guru sekolah untuk semua penampilan, sebenarnya adalah seorang pekerja rahsia dengan agenda yang tidak diketahui dan usaha Liz untuk mengetahui siapa dia sebenarnya dan siapa yang menghantarnya.