Adakah mereka menemui sophia dalam kematian berjalan?

Semasa Sophia cuba mencari jalan kembali ke kumpulan itu, dia diserang dan digigit pada bahu kiri oleh pejalan kaki dan sama ada mati akibat jangkitan atau kehilangan darah. Akhirnya, Sophia yang berzombi ditemui oleh Otis dan dimasukkan ke dalam bangsal Hershel.

Bilakah mereka menemui Sophia dalam The Walking Dead?

Dalam tayangan perdana, "Apa yang ada di hadapan", kumpulan itu berhenti di lebuh raya yang sesak kenderaan, di mana mereka berhenti untuk merompak kereta terbiar untuk bekalan dan pakaian baru. Dalam proses itu, sekumpulan besar pejalan kaki memaksa kumpulan itu berlindung di bawah kereta. Sophia dipisahkan daripada Carol, dan ditemui oleh dua pejalan kaki.

Siapa yang meletakkan Sophia di kandang?

Nampaknya terlalu mudah untuk mengatakannya Otis mengangkat Sophia dan memasukkannya ke dalam bangsal, kemudian ditembak oleh Shane sebelum dia boleh memberitahu sesiapa. Untuk ini menjadi kenyataan, Sophia perlu digigit hampir serta-merta selepas Rick meninggalkannya. Dia kemudian perlu bersiar-siar berhampiran Otis untuk ditemui, dan kemudian ditangkap dan dimasukkan ke dalam bangsal.

Berapa hari Sophia hilang dalam berjalan mati?

Hari ke 66+, dua hari selepas letupan CDC Sophia hilang.

Mengapa Sophia perlu mati dalam keadaan mati berjalan?

Hakikat bahawa mereka terpaksa meletakkan peluru di kepalanya untuk memberikannya rasa aman hampir terlalu banyak untuk dikendalikan. Kematian itu juga agak mengejutkan peminat kerana Sophia masih hidup dan sihat dalam komik pada ketika itu dalam siri itu.

The Walking Dead - Adegan Kematian/Kandang Sophia

Bagaimanakah Sophia mendapat sedikit?

Diperkenalkan awal sebagai anak perempuan Carol Peletier (Melissa McBride), watak Lintz Sophia meninggal dunia pada musim 2, telah hilang dan telah digigit oleh pejalan kaki sebelum kemudiannya maut ditembak oleh Rick Grimes (Andrew Lincoln).

Adakah Lori Grimes mengandung bayi Shane?

Lori mendapati dia mengandung bayi Shane tetapi dia berikrar bahawa Rick akan menjadi satu-satunya bapa sejati kepada anak-anaknya. Walaupun ketegangan yang timbul selepas kematian Shane, Rick mengetuai kumpulan yang terselamat ke penjara terbiar. ... Terdapat andaian bahawa pejalan kaki memakan Lori, dan itu kemudiannya disahkan.

Adakah Rick mengetahui tentang Lori dan Shane?

Kembali ke ladang, Maggie berhadapan dengan Lori tentang hampir dibunuh kerana permintaannya, dan memberitahu Glenn bahawa kumpulan lain menggunakan dia sebagai "umpan pejalan kaki". ... Rick melihat pil dan pergi mencari Lori, yang mengakui dia menjalin hubungan dengan Shane sebelum Rick menemui mereka. Rick mendedahkan dia sudah tahu tentang perkara ini.

Berapa lama mereka berada di ladang Hershel?

Jadi, ini bermakna kurang dari lapan bulan berlalu, bersama mereka di ladang Hershel dan berkeliaran di jalanan sepanjang musim sejuk. Ini masuk akal memandangkan kumpulan itu menghabiskan masa sekitar 2-3 minggu di ladang mencari Sophia sebelum kumpulan pejalan kaki memusnahkan segala-galanya dan meletakkan mereka di atas jalan selama 6 bulan lagi.

Siapakah bapa kepada bayi Lori Grimes?

Dalam kedua-dua bentuk media, dia berkahwin dengan Rick Grimes. Mereka mempunyai dua orang anak Carl dan Judith. Watak itu melarikan diri dari kiamat zombi dengan Carl, dan rakan kongsi Rick Shane Walsh.

Mengapakah Hershel mempunyai kandang yang penuh dengan pejalan kaki?

Apabila Rick pertama kali bertemu Hershel, Hershel memegangnya kepercayaan bahawa pejalan kaki masih hidup orang yang sakit dan oleh itu, dia menyimpan yang dia boleh temui di kandang di ladangnya sehingga penawar boleh ditemui untuk mereka.

Adakah Hershel mendapat prostetik?

Ia Pada masa ini, Hershel memperoleh kaki palsunya. Menurut Talking Dead, kaki palsu Hershel "ditemui pada salah satu larian kumpulan itu." The Talking Dead juga mendedahkan fakta menarik tentang bagaimana adegan di mana Hershel dan Rick bercakap di taman telah difilemkan.

Adakah Lori mempunyai bayi?

Dia juga berkawan dengan kawan baik Rick, Shane Walsh. Akhirnya, Lori dan Rick jatuh cinta antara satu sama lain dan berkahwin. Bersama-sama, mereka mempunyai a anak lelaki bernama Carl.

Apa yang berlaku kepada Sophia Peletier?

Kematian. Semasa Sophia cuba mencari jalan kembali ke kumpulan itu, dia diserang dan digigit bahu kiri oleh pejalan kaki dan sama ada mati akibat jangkitan atau kehilangan darah. Akhirnya, Sophia yang berzombi telah ditemui oleh Otis dan dimasukkan ke dalam kandang Hershel.

Adakah Carol pernah menyebut Sophia?

Sophia telah lama meninggal dunia." Carol ialah ibu kepada Sophia dan dia amat menyayanginya. ... Seiring berjalannya waktu dan apabila Carol menjadi keras, dia jarang menyebut Sophia yang membayangkan bahawa dia telah pulih daripada anak perempuannya kematian.

Adakah anak Carl Shane?

Carl adalah satu-satunya anak lelaki timbalan syerif Rick Grimes dan isterinya, Lori Grimes. Apabila orang mati bangkit, Lori membawa Carl ke zon selamat yang dikatakan di Atlanta, Georgia, bersama rakan kongsi Rick, Shane Walsh. ... Di sana, mereka akhirnya bersatu semula dengan Rick.

Adakah Shane dan Andrea tidur bersama?

Dia menggesanya untuk membenarkan Rick membantunya membuat pilihan dan tidak membuat pilihan untuk mereka berdua selepas mengesahkan persahabatan mereka. Nanti, Andrea dan Shane melakukan hubungan seks manakala Lori mengambil pil pagi selepas. ... Selepas pulang, Andrea meminta maaf kepada Carol dan kedua-duanya pergi.

Adakah Lori masih mencintai Shane?

Lori pasti menghadapi masalah dengan fakta itu dia mempunyai perasaan terhadap Shane. Dia pasti menyayangi Rick dan mungkin mempunyai perasaan yang lebih kuat untuknya tetapi ini adalah lelaki yang sangat sebahagian daripada keluarga mereka sebelum kiamat dan hampir semua yang tinggal.

Adakah anak perempuan Judith Shane?

Robert Kirkman mendedahkan dalam AMA bahawa Judith memang anak Shane. Judith adalah satu-satunya bayi dalam Siri Komik yang dilahirkan selepas wabak itu, sehingga kelahiran Hershel beberapa ketika selepas All Out War: Bahagian Dua.

Adakah Carol dan tyreese meninggalkan Judith?

Carol dan Tyreese meninggalkan Judith dalam jagaan adik-beradik itu semasa mereka pergi memburu. Apabila mereka kembali, mereka mendapati bahawa Lizzie telah menikam Mika dengan pisau, membunuhnya. Lizzie, kelihatan gembira, meyakinkan Carol dan Tyreese bahawa tidak mengapa kerana "dia akan kembali".

Apa yang berlaku kepada mayat Lori selepas dia meninggal dunia?

Apa yang berlaku kepada badannya tidak dimakan oleh Walker Rick yang ditikam? Pejalan kaki tidak makan segala-galanya. Badannya masih panas begitu pejalan kaki memang makan dia.

Mengapa Sophia tidak kembali ke lebuh raya?

dia boleh'telah digigit di dalam hutan, berhampiran air, di padang rumput berumput, atau di mana-mana sahaja. Rick mengarahkannya untuk tinggal di tepi sungai dan menunggunya. Jika dia tidak kembali, dia akan lari ke lebuh raya. Memandangkan dia jelas tertekan, dia mungkin panik, cuba pergi ke lebuh raya, dan tersesat.