Siapa yang menyuarakan lendir dalam iklan mucinex?

Jason Mantzoukas adalah suara baru booger hijau besar Encik Mucus. En. Mucus kembali ke gelombang udara minggu ini dalam iklan berprofil tinggi pada penghujung Super Bowl — tetapi penonton mungkin menyedari perubahan suara pada maskot Mucinex.

Siapa suara dalam iklan Mucinex?

Jason Mantzoukas menggantikan TJ Miller dalam menyuarakan iklan Mucinex baharu selepas Miller dituduh melakukan serangan seksual terhadap bekas teman wanita.

Adakah Jason mantzoukas lelaki Mucinex?

lendir. Bill Rogers, Roger Jackson, TJ Miller, Jason Mantzoukas ialah suara Encik Mucus dalam Mucinex.

Apa yang berlaku kepada TJ Miller?

Miller telah ditangkap di Lapangan Terbang LaGuardia pada malam itu pada 9 April 2018 atas tuduhan persekutuan berkaitan dengan sengaja memanggil ancaman bom. Jabatan Kehakiman berkata beliau membuat panggilan kecemasan pada 18 Mac 2018, semasa menaiki kereta api Amtrak dari Washington, D.C. ke New York City.

Apakah maskot Mucinex?

Komersial LendirMukus ialah maskot jahat untuk ubat penyahsesak jenama Mucinex.

All The Best Mr Mucus Funny Mucinex Commercials

Adakah Mucinex membersihkan lendir?

Mucinex ialah dekongestan dada, atau ekspektoran, yang membantu melonggarkan kahak (lendir). Ia juga membantu menipiskan rembesan bronkial, membantu anda batuk dan menghilangkan lendir (kadang-kadang dipanggil batuk produktif).

Adakah booger Mucinex mempunyai nama?

Mucus kembali ke gelombang udara minggu ini dalam iklan berprofil tinggi di penghujung Super Bowl — tetapi penonton mungkin menyedari perubahan suara pada maskot Mucinex. T.J. Miller, yang telah menyuarakan watak kasar — ​​ya, dia seorang booger — telah digantikan dengan Jason Mantzoukas.

Mengapa TJ Miller tidak menyuarakan Tuffnut?

Pelakon T.J. Miller menyuarakan peranan Tuffnut dalam dua filem pertama "How to Train Your Dragon". Peranan itu ditayangkan semula untuk filem ketiga berikutan laporan dakwaan serangan seksual terhadap Miller dan penahanannya atas tuduhan memanggil ancaman bom palsu.

Adakah Jason Mantzouka orang India?

Kehidupan awal dan pendidikan. Mantzoukas dilahirkan di Nahant, Massachusetts, dan merupakan anak sulung Cynthia (née Mourousas) dan William Mantzoukas, generasi kedua Yunani-Amerika. Dia mempunyai seorang adik perempuan, Melissa. Dia telah menggambarkan dirinya sebagai "100 peratus Yunani."

Apakah ubat dalam mucinex?

Nama Generik: dextromethorphan-guaifenesin

Guaifenesin tergolong dalam kelas ubat yang dikenali sebagai ekspektoran. Ia berfungsi dengan menipis dan melonggarkan lendir di saluran pernafasan, membersihkan kesesakan, dan memudahkan pernafasan. Dextromethorphan tergolong dalam kelas ubat yang dikenali sebagai penahan batuk.

Apakah kegunaan mucinex kekuatan maksimum?

Ubat gabungan ini digunakan untuk merawat batuk dan hidung berair/tersumbat buat sementara waktu (hidung tersumbat) disebabkan oleh jangkitan (seperti selesema biasa), alahan (seperti demam hay), dan penyakit pernafasan lain.

Adakah terdapat mucinex D?

Mucinex D (guaifenesin / pseudoephedrine) ialah ubat gabungan yang mengandungi guaifenesin dan pseudoephedrine. Mereka bekerjasama untuk membantu melegakan hidung tersumbat dan batuk dengan lendir tanpa menyebabkan rasa mengantuk pada siang hari, tetapi ia boleh membuatkan anda terjaga pada waktu malam.

Siapakah suara TJ Miller?

TJ Miller ialah seorang pelakon suara yang terkenal dengan suara Fred, Robbie, dan Tuffnut.

Apakah nilai bersih Borat?

Apakah nilai bersih Sacha Baron Cohen? Nilai bersih Cohen dianggarkan $160 juta.

Berapakah nilai Will Ferrell 2020?

Nilai bersih Will Ferrell: Will Ferrell ialah seorang pelawak, pelakon dan penulis Amerika yang mempunyai nilai bersih $160 juta dolar. Will Ferrell terkenal dengan banyak filem komedi dan tahun-tahunnya sebagai artis komedi sketsa di Saturday Night Live.

Adakah TJ Miller mempunyai tumor otak?

Miller menerangkan pembelajaran tentang yang tidak didiagnosis arteriovenous serebrum kecacatan pada lobus hadapan kanannya pada podcast Pete Holmes You Made It Weird pada 28 Oktober 2011. ... Miller menganggap dirinya sebagai "nihilis positif".

Dengan siapakah Ruffnut berakhir?

Status Perhubungan Semasa:

Ruffnut Thorston ialah penerima dan pemberi minat romantis dengan beberapa watak lelaki dalam Francais DreamWorks Dragons. Dia akhirnya berpuas hati Fishlegs Ingerman pada penghujung filem ketiga dan dilihat masih terlibat dengannya sepuluh tahun kemudian.

Apakah contoh ekspektoran?

Ekspektoran: Ubat yang membantu mengeluarkan lendir dan bahan lain dari paru-paru, bronkus dan trakea. Contoh ekspektoran ialah guaifenesin, yang menggalakkan pengaliran lendir dari paru-paru dengan menipiskan lendir, dan juga melincirkan saluran pernafasan yang merengsa.

Di manakah mucinex dibuat?

Produk yang dikeluarkan oleh: Reckitt Benckiser, Parsippany, NJ 07054-0224 - Dibungkus semula dan diedarkan dengan kebenaran pengilang oleh: Lil' Drug Store Products, Inc., 1201 Continental ...

Apakah fungsi lendir untuk badan?

Pengeluaran lendir mempunyai banyak tujuan, walaupun semasa anda sihat. Ia melindungi tisu yang melapisi paru-paru, tekak, dan saluran hidung dan sinus anda dan mengelakkannya daripada kering. Lendir mengandungi antibodi dan enzim, direka untuk membunuh atau meneutralkan bakteria berbahaya di udara.

Siapa yang tidak boleh mengambil Mucinex?

Jangan gunakan dalam kanak-kanak berumur kurang daripada dua belas tahun. Mungkin tidak sesuai untuk orang yang mengalami batuk berterusan akibat asma, bronkitis, emfisema atau merokok, atau yang mengalami batuk yang mengeluarkan kahak yang berlebihan. Berbincang dengan doktor anda terlebih dahulu sebelum menggunakan Mucinex jika anda hamil atau menyusu.

Apakah cara terpantas untuk mengeluarkan lendir dari paru-paru anda?

Ubat rumah untuk lendir di dada

  1. Cecair suam. Minuman panas boleh memberikan kelegaan segera dan berterusan daripada pengumpulan lendir di dada. ...
  2. Kukus. Mengekalkan kelembapan udara boleh melonggarkan lendir dan mengurangkan kesesakan dan batuk. ...
  3. Air garam. ...
  4. Sayang. ...
  5. Makanan dan herba. ...
  6. Minyak pati. ...
  7. Tinggikan kepala. ...
  8. N-acetylcysteine ​​(NAC)