Adakah mereka masih berkawan dengan zoo?

Zoo Pals dihentikan pada awal 2010-an dan mereka sedang dibawa balik pada Ogos 2019. Zoo Pals asal ialah plat kertas tetapi yang baharu boleh diguna semula.

Adakah anda masih boleh membeli rakan zoo?

Pinggan Zoo Pal, pinggan haiwan yang menyeronokkan zaman kanak-kanak kita, telah dihentikan sejak 2006. Kami telah mengambil tindakan untuk menghubungi Hefty, bekas pengeluar, untuk membawa balik produk ini. Zoo Pals adalah pembawa kegembiraan, dan dengan bantuan anda kami boleh mengembalikan kegembiraan itu.

Mengapa rakan zoo dihentikan?

ZooPals sangat nostalgia dalam kehidupan kanak-kanak Amerika yang membesar pada tahun 90-an/awal 2000-an. Disebabkan kekurangan permintaan pada tahun 2006, Hefty terpaksa menghentikan produk tersebut. ... Bukan sahaja ZooPals merupakan medium makan serba boleh, mereka menjadikan setiap hidangan menarik dengan pelbagai jenis haiwan eksotik secara rawak.

Bilakah ZooPals dibuat?

ZooPals ialah iklan daripada 2006 yang mempunyai garpu dan sudu bercakap. 50 Pinggan Zoo Pals yang Besar menjadikan makan menyeronokkan. Kemudian anda melihat wajah mereka! lagu.

Apakah rakan zoo?

Plat Zoo Pals yang besar adalah berbentuk seperti muka binatang dengan dua telinga, kaki, ekor atau sayap bulat. Petak utama memuatkan sebahagian besar makanan kegemaran anak anda. Dua telinga yang lebih kecil sesuai untuk menyimpan sos tomato, sirap...dsb., atau untuk hidangan yang lebih kecil. Plat Zoo Pals yang besar menjadikan makan menyeronokkan.

Plat Kertas Zoo Pals - Dari Fad to Forgotten (2003 - 2007)

Bilakah plat zoo pals keluar?

ZooPals ialah iklan daripada 2006 yang mempunyai garpu dan sudu bercakap. Ia kali terakhir disiarkan pada 2007 atau 2008. Ia juga menampilkan Plat ZooPals.