Siapa t.s.p dalam piggy?

Paw Perak, juga dikenali sebagai T.S.P, ialah sekumpulan mangsa terselamat yang terletak di Lucella. Mereka adalah antagonis menyeluruh yang tidak kelihatan Piggy: Buku 1 dan puak antagonis utama separuh pertama Piggy: Buku 2 tetapi kemudian bertukar menjadi deuteragonist selepas itu.

Adakah Foxy dalam TSP Piggy?

Foxy adalah kulit dalam Piggy yang merupakan bekas ahli The Silver Paw. Dia juga bot sekunder dan antagonis Karnival - Bab 8.

Siapakah ketua TSP dalam Piggy?

Akhirnya, sebaik sahaja anda sampai ke penghujung peta, anda dan piggy doggy boleh menangkap willow the wolf dan rakan subahatnya ruam piggy racoon kedua-duanya bekerja bersama-sama dan terdapat petunjuk yang mungkin, buku piggy serigala willow 2 ialah ketua T.S.P piggy tsp.

Adakah Kitty dalam TSP Piggy?

Kitty ialah watak dan bekas antagonis kecil dalam Piggy: Buku 2. Dia adalah ahli T.S.P. dan mempunyai hubungan dengan Willow, Pandy, Tigry, Baren, Filip, Felix dan Katie.

Adakah ruam sebahagian daripada TSP Piggy?

Rash ialah watak dalam Piggy: Book 2. Dia bot dan antagonis Alleys - Bab 1.

T.S.P. RAHSIA TERBONGKAR.. (Roblox Piggy)

Siapa Katie dalam Piggy?

Katie ialah watak dalam Piggy. Dia muncul dalam Piggy: Book 2 sebagai NPC. Dia ahli The Silver Paw yang muncul di Kilang Penapisan sebagai bot musuh sekunder di tingkat atas di tepi katil.

Apa yang berlaku kepada ruam di Piggy?

Ruam dialih keluar secara rawak sejak kemas kini Raze ditambahkan kerana pepijat, mungkin berlaku kerana susunan abjad kulit, tetapi dia ditambah kembali kemudian dengan keluaran Felix.

Apakah senjata yang digunakan Kitty dalam Piggy?

Kitty ialah kucing jingga muda dengan pipi gangsa, muncung jingga muda, hidung segi tiga merah jambu, misai putih, mempunyai telinga bulat, anak mata kirinya berwarna putih dan anak mata merah di sebelah kanannya. Dia memakai gaun teal, dan memegang penyodok.

Apakah senjata Kitty piggy?

Kitty kelihatan seperti kucing oren dengan muka cerah, pipi sawo matang dan hidung merah jambu. Kitty ialah ahli Silver Paw, yang mempunyai enam misai putih, mata putih dan merah bercahaya, telinga segi tiga, dan memakai gaun biru. Kegunaan Kitty penyodok sebagai senjata utamanya. Kursor Roblox dan penunjuk permainan dengan Piggy Kitty dan Shovel!

Apakah rupa zirafah dalam Piggy?

Zirafah ialah zirafah dengan anak mata putih, muncung coklat muda, dan bintik coklat. Dia juga mempunyai leher kuning bersama dengan pipi merah jambu, dan hidung coklat muda. Dia memakai baju biru dan seluar biru kadet gelap. Akhirnya, dia menggunakan kayu kayu sebagai senjatanya.

Adakah Willow Wolf seorang perempuan?

MiniToon disahkan Willow sebenarnya, seorang gadis. Willow ialah watak pertama yang mempunyai bulu mata setakat ini, MiniToon mungkin melakukan ini supaya orang tidak menyangka dia lelaki. Dia juga merupakan satu-satunya watak wanita setakat ini yang tidak memakai pakaian, dengan seorang lagi adalah ibunya.

Adakah TSP teruk dalam Piggy?

Di dalam sangkar, nota yang ditulis oleh Foxy boleh ditemui, tertanya-tanya mengapa "kawan"nya mengurungnya dalam sangkar. Ia kemudiannya disahkan dalam Buku 2 bahawa T.S.P sebenarnya adalah antagonis utama permainan.

Apakah haiwan Mimi dalam Piggy?

Mimi adalah satu jerawat dengan anak mata ungu, cermin mata cyan, pipi sawo matang, gaun lavender cerah, bingkap lavender, muncung kelabu keputihan, hidung merah jambu dan misai putih. Dia juga mempunyai telinga yang sangat kecil. Dia menggunakan senjatanya sebagai beliung.

Adakah Piggy Ghosty seorang perempuan?

Centcrisped juga telah mengesahkannya Jantina Ghosty ialah perempuan, MiniToon tidak mengetahui jantina Ghosty apabila meletakkan kulit ke dalam permainan, itulah sebabnya ia kelihatan dan berbunyi lelaki.

Berapakah kos Foxy di Piggy?

Foxy ialah watak yang boleh dibuka kunci dalam permainan Piggy. Ia kos 300 Token Piggy untuk dibuka kuncinya.

Berapa umur Penny Pig?

Penny Pig ialah salah seorang adik perempuan Peppa. Penny adalah 15.

Apakah rupa Elly dalam Piggy?

Elly adalah gajah dengan pipi merah jambu, dan telinga kelabu dengan merah jambu di dalamnya. Dia memakai gaun emas tuaian, dan mempunyai 2 murid oren neon. Dia juga menghunus lembing dengan 2 tangan.

Bagaimanakah rupa mousy dalam Piggy?

Mousy memakai pakaian berwarna salmon dengan kaki robot yang disertai dengan pancang di bawahnya. Dia juga mempunyai telinga besar, pipi merah jambu, hidung berwarna magenta, dan anak mata kirinya yang bercahaya ungu.

Adakah Budgie budak Piggy?

Trivia. Budgey adalah perempuan, yang diberitahu kepada MiniToon oleh Midnight, pencipta kulit, dan disahkan melalui sembang pelayan Mod Binaan. Cangkuk dan lengan kanannya boleh didapati di sini dalam Katalog Roblox.

Bagaimana anda mendapat kulit ruam di Piggy?

Tidak boleh dikelirukan dengan NPC dengan nama yang sama. Rash adalah kulit dalam Piggy Book 2. Dia boleh dibeli dengan harga 300 Piggy Token.

Apakah rupa askar dalam Piggy?

Askar adalah seekor babi dengan separuh mukanya melecur, anak mata kuning bercahaya, dan satu pipi merah. Dia memakai topi askar dan pakaian askar dan mempunyai pisau tentera untuk senjata.

Apakah rupa Daisy dalam Piggy?

Daisy memakai gaun merah jambu dengan bingkap merah jambu merah jambu. dia mempunyai anak mata merah muda. Dia juga mempunyai pipi merah jambu muda, muncung putih, telinga kelabu, dan hidung merah jambu. Kulitnya kelabu, dan dia nampaknya mempunyai jenis badan yang sama dengan Bunny.

Adakah torcher dari Piggy babi?

Jika anda mengezum ke dalam orang pertama semasa menggunakan Torcher, anda boleh melihat bahawa mereka mempunyai kepala babi biasa dan badan merah jambu. Telinga mereka hampir tidak kelihatan melalui topi jika anda mengezum masuk, tetapi ini mungkin bukan kerana mereka Seekor Khinzir, tetapi kerana mereka adalah reskin.

Apakah haiwan Katie?

Katie ialah seorang yak kuning abnormal.

Siapa Zee dan ZUZY?

Zee ialah watak dan watak sokongan dalam Piggy. Dia mempunyai adik kembar bernama Zuzy, dan mereka berdua adalah adik perempuan Zizzy. Dia pertama kali disebut pada penghujung City - Bab 9 dan pertama kali muncul secara fizikal di penghujung Mall - Bab 10, pada asalnya adalah kembar yang bercakap.