Adakah ben azelart menang?

Ben Azelart. Seperti yang kami jangkakan, ia tidak mengambil banyak masa sebelum Landon McBroom akhirnya memenangi pertarungan ini. Dia benar-benar mendominasi pertarungan ini menentang Ben Azelart, dan pengadil menghentikan pertarungan 30 saat ke Pusingan 2, mengkreditkannya dengan kalah mati. ... Landon McBroom jelas merupakan peninju yang lebih baik dalam pertarungan ini.

Siapa yang menang dalam pertarungan Ben Azelart?

Ben Azelart. Seperti yang kami jangkakan, ia tidak mengambil banyak masa sebelum ini Landon McBroom akhirnya memenangi pertarungan ini. Dia benar-benar mendominasi pertarungan ini menentang Ben Azelart, dan pengadil menghentikan pertarungan 30 saat ke Pusingan 2, mengkreditkannya dengan kalah mati. Mengikut siaran, McBroom mendaratkan 28 tumbukan kepada 3 pukulan Azelart.

Siapa yang memenangi YouTubers vs Tiktokers?

Dalam acara utama, Austin McBroom menewaskan Bryce Hall dalam tiga pusingan dengan kalah mati teknikal. Dalam acara kedua terakhir, AnEsonGib mengalahkan Tayler Holder dalam keputusan sebulat suara. secara keseluruhan, Pasukan YouTube mengalahkan Team TikTok 6-1. Acara itu dinaikkan pangkat sebagai Battle of the Platforms oleh Social Gloves.

Siapa yang memenangi pertempuran platform?

Austin McBroom Menumbangkan Bryce Hall dalam Perlawanan Tinju Pertempuran Platform. Secara keseluruhan, YouTuber mendominasi malam itu—menang lima daripada tujuh perlawanan.

Siapa yang memenangi FaZe atau Michael?

YouTuber FaZe Jarvis mengejutkan peminat apabila dia menjaringkan kemenangan kalah mati ke atas TikToker Michael Le, berkongsi kegembiraannya tentang kemenangan itu di media sosial.

TERAKHIR BERHENTI BERCium MENANG $10,000!

Siapa yang melatih FaZe Jarvis?

Saya sangat yakin kerana kedua-dua jurulatih saya (Otis Pimpleton Jr) dan saya telah melakukan kerja yang diperlukan.

Adakah TikTok atau YouTube menang?

Pencipta kandungan YouTube memenangi pertarungan TikTok vs YouTube. ... Ini adalah kemenangan pertama untuk pasukan YouTube. Berikutan itu, pencipta kandungan YouTube nampaknya menumpukan pada kemenangan apabila Landon McBroom, FaZe Jarvis dan DDG memenangi pertarungan mereka. Ini menyebabkan Ben Azelart, Michael Le, dan Nate Wyatt kehilangan gelaran.

Berapakah pendapatan Austin daripada pertarungan itu?

Menurut Complex, bintang TikTok itu menandatangani kontrak $5 juta untuk perjuangan, serta 4 peratus daripada hasil daripada jualan bayar setiap tontonan. Harga untuk pakej bayar setiap tontonan bermula pada $49.99 untuk akses kepada perjuangan, dengan pakej eksklusif untuk $60.

Siapa yang memenangi Deji lwn Jake Paul?

Jake mengambil alih YouTuber British Deji Olatunji, manakala Logan bertekuk lutut menentang rakan infulencer KSI. Selepas enam pusingan, pertarungan itu diputuskan seri majoriti. Dua hakim mencatat keputusan seri 57-57, manakala satu lagi berpihak kepada KSI 58-57.

Siapa yang memiliki sarung tangan sosial?

Terdapat beberapa pertikaian mengenai siapa yang memiliki Sarung Tangan Sosial. Ketua Pegawai Eksekutif LiveXLive Robert Ellin berkata, “Jika anda membaca tuntutan mahkamah kami, termasuk caj penipuan dan sebagainya, Austin memiliki Sarung Tangan Sosial.

Siapa yang memenangi Ben atau McBroom?

Landon McBroom mengambil kemenangan ke atas Ben Azelart dalam hanya 2 pusingan.

Adakah GIB memenangi pertarungan vs Taylor?

Apabila Holder dan Gib bertembung pada acara tinju Battle of the Platforms, ia telah diisytiharkan seri pada malam itu. Dengan peminat yang marah dengan keputusan itu, ia segera dibatalkan dan Gib diumumkan sebagai pemenang rasmi. ... “Saya seorang peninju yang lebih baik daripada dia, turun tangan.

Adakah Ben Azelart bergaduh dalam YouTube vs TikTok?

Ben Azelart (TT) Austin McBroom berlawan dalam acara utama, dan abangnya Landon berada pada kad awal. ... Azelart hanya boleh mendaratkan tiga tumbukan manakala McBroom menamatkan pertarungan melalui kalah mati pada pusingan kedua. Skor kini 2-0 untuk YouTube.

Siapa Addison Rae dating 2020?

Addison dan Bintang TikTok Bryce Hall, yang mempunyai lebih 20 juta pengikut dan 1.4 bilion suka di TikTok, mula berkencan pada musim gugur 2019 dan mengesahkan hubungan mereka pada Tahun Baharu 2020 dengan foto bercium di Instagramnya.

Siapa ibu Bryce Hall?

Kehidupan awal. Hall dilahirkan pada 14 Ogos 1999, dan dia dibesarkan olehnya ibu Lisa di Ellicott City, Maryland.

Berapa harga pertarungan TikTok vs YouTube?

Berapakah harga tiket? Tiket yang telah mula dijual di Fevo bermula dari $105. Sementara itu, pada Ticketmaster, tiket bermula pada $77 dan naik kepada $1000. Sebaliknya, untuk PPV, peminat perlu membayar $58.49.

Bagaimanakah anda menonton pertarungan YouTube vs TikTok secara percuma?

Anda akan dapat menstrim langsung acara tinju YouTube lwn. TikTok melalui perkhidmatan yang dipanggil LiveXLive. Daripada penerangan mereka sendiri, LiveXLive ialah perkhidmatan penstriman yang "membolehkan anda mendengar muzik kegemaran anda dan menonton persembahan penstriman langsung." Walau bagaimanapun, kerana ia adalah acara PPV, ia tidak tersedia sebagai strim langsung.

Siapakah yang memenangi AnEsonGib vs Taylor?

AnEsonGib secara rasmi menang lwn Tayler Holder sebagai ISKA membatalkan undian kontroversi. YouTuber AnEsonGib telah diberikan kemenangan sebulat suara ke atas Tayler Holder selepas organisasi perasmi Battle of the Platforms, ISKA, menyemak markah dan memutuskan untuk membatalkan "cabutan majoriti" yang kontroversi.

Dengan siapa FaZe Jarvis dating pada 2021?

Hannah Ridgeway adalah bintang media sosial

Walaupun dia menggunakan pelbagai jenis rupa yang merakamkan sisi yang berbeza dari dirinya, namun satu perkara yang kekal konsisten untuk sementara waktu ialah rambut merah jambu khasnya.

Apakah nama sebenar FaZe Kay?

Frazier Khattri "Kay" (lahir: 10 Februari 1996 (1996-02-10) [umur 25]), dahulunya dikenali dalam talian sebagai FaZe Kay atau Khattrisha, ialah YouTuber Inggeris, Twitch streamer, salah seorang pengarah saluran YouTube Call of Duty, dan bekas ahli organisasi permainan, FaZe Clan.

Adakah Jarvis seorang peninju profesional?

Jarvis Williams ialah seorang peninju Amerika, yang bersaing dalam bahagian middleweight. Sebagai seorang atlet profesional, Williams telah beraksi selama 7 tahun. Jarvis dilahirkan di Saint Louis, Missouri, Amerika Syarikat, pada 8 Julai 1989.

Siapa ahli FaZe terkaya?

Sehingga 2021, Jaringan FaZe Banks nilai dianggarkan $13 juta. FaZe Banks ialah Youtuber Amerika yang merupakan salah seorang pengasas dan pemilik organisasi e-sukan FaZe Clan. Organisasi ini diasaskan oleh pemain yang dikenali sebagai ClipZ, Housecat, dan Resistance pada tahun 2010.