Siapa yang dicedok dalam fnaf?

Pada Malam 5, dalam pengakhiran yang Nyata, Michael dipancing ke dalam Bilik Scooping oleh Baby/Ennard Ennard Ennard (kini dikenali sebagai Molten Freddy) adalah animasi daripada Five Nights at Freddy's Sister Location. Ia adalah gabungan semua animatronik dari hiburan dan sewaan Circus Baby. //five-nights-at-freddys-sister-location.fandom.com › wiki

Ennard | Five Nights at Freddys:Sister Location Wikia

, yang kemudiannya mendedahkan niat sebenar mereka sebelum mengaktifkan Scooper dan mengeluarkan Michael, dan kemudian memakai kulitnya untuk melarikan diri dari Hiburan dan Penyewaan Circus Baby.

Adakah Michael Afton dicedok?

Pada Malam 5, hari terakhir untuk syifnya untuk minggu itu, Michael dibimbing oleh Ennard/Circus Baby ke bilik scooper. Bilik scooper memecahkan animatronik. ... Apabila Ennard (animatronik) selesai bercakap, Michael mendapat scoop.

Siapa yang mati akibat penyedut FNAF?

Lima Malam di Freddy's: Lokasi Kakak

Baby hanya menyimpan kanak-kanak malang itu ke dalam tangki simpanannya. Selepas Afton mendengar tentang "kerosakan fungsi" Baby, dia menyuruh endoskeletonnya dicedok, tetapi pekerja tidak pernah memeriksa tangki simpanan, yang menyebabkan Anak perempuan Afton untuk mati oleh scooper.

Siapa yang dicedok oleh Michael Afton?

Pada malam 4, Michael bangun dengan sut springlock. Baby mula bercakap dengannya, menjelaskan dia menculiknya. Kemudian, dua orang juruteknik memasuki bangunan, dan menghantar Ballora ke Bilik Scooping, di mana Michael berada. Dia kemudian dapat menyaksikan Ballora dicedok.

Bagaimanakah Ennard mencedok Michael?

Lokasi Kakak

Bercakap melalui Ennard, dia memperdaya Michael Afton untuk memasuki Bilik Scooping, dan selepas menjelaskan kebenaran dan niat mereka menggunakan The Scooper pada Mike, mengosongkan bahagian dalam Mike, menambah saki-baki, dan menggunakan dagingnya sebagai saman.

Five Nights at Freddy's Sister Location Scooping Room Cutscene

Bagaimana Afton meninggal dunia?

Michael Afton ialah anak sulung dan dia meninggal dunia terakhir dari Ennard (Dikawal oleh Funtime fox). dia mula bekerja di Circus Baby's Pizza World. Nama beliau yang diberikan oleh HandUnit ialah Eggs Benedict. Pada malam kelima dia pergi ke Bilik Scooping untuk animatronik, tempat Ennard mencedok organ Mike.

Adakah Ennard seorang kanak-kanak mati?

Penampilan. Ennard ialah seorang kacukan Bayi, Ballora, Funtime Foxy dan Funtime Freddy. Badannya cacat dengan wayar yang menonjol.

Adakah Michael Afton mimpi ngeri Foxy?

Nightmare Foxy berteori untuk mewakilinya. Ia adalah sangat berspekulasi bahawa dia ialah Michael Afton, protagonis utama beberapa permainan sehingga kematiannya dalam Simulator Pizzeria Freddy Fazbear.

Siapa teman wanita Michael Afton?

Michael Afton berkahwin Mary Estelle Grogan.

Adakah Chris Afton Michael Afton?

Christopher Afton ialah protagonis utama Five Nights at Freddy's 4. Dia adik kepada Michael Afton dan anak bongsu William Afton.

Afton mana yang mati dulu?

Kematian pertama mungkin anak bongsu yang tidak dinamakan. Di Fredbear's Family Diner, anak lelaki sulung (mungkin Michael) dan rakan-rakannya memasukkannya ke mulut Fredbear sebagai gurauan. Bagaimanapun, animatronik itu meremukkan kepala kanak-kanak itu, dan kanak-kanak itu meninggal dunia di hospital manakala anak sulung meminta maaf.

Mengapa Ballora dicedok?

Scooper, seperti namanya, ialah a mesin yang direka oleh William Afton untuk mengeluarkan endoskeleton animatronik Funtime sebagai bantuan untuk penyelenggaraan. ... Dinyatakan juga bahawa jika mesin terlalu panas kesannya akan dinetralkan secara kekal.

Adakah Ballora Clara Afton?

Juga, Circus Baby paling banyak bercakap tentang Ballora dalam F.N.A.F. ... Kami tidak mendengar Ballora mengatakan apa-apa yang boleh dikaitkan dengan dia menjadi sebahagian daripada keluarga, atau sebarang kaitan dengan William Afton, atau anak-anaknya. Jadi tidak, Ballora bukanlah ibu kepada Keluarga Afton.

Adakah keluarga Afton sebenar?

Nama itu untuk isteri William, yang tidak disebut sekali pun. Charlie mempunyai banyak persamaan dengan Michael Afton dari siri permainan. keluarga afton adalah nyata.

Adakah Michael Afton robot?

Secara ringkasnya: Michael BUKAN robot. Matthew, saya sedang menonton video anda dan perasan bahawa Michael Afton dalam simulator piza Fnaf berkata dia sepatutnya sudah mati. Ini masuk akal kerana ia dibayangkan bahawa mike adalah robot.

Berapa umur Chris Afton sekarang?

Penampilan. Chris ialah seorang kanak-kanak berumur 9 tahun yang mempunyai baju hitam dengan jalur putih, kasut hitam, rambut coklat, dan mata hazel.

Adakah Elizabeth Afton masih hidup?

Elizabeth ditunjukkan sebagai tidak taat apabila dinafikan kerana dia tidak mengendahkan arahan bapanya dan pergi dekat dengan Baby, tanpa pengetahuan bapanya, yang mengakibatkan kematian tragisnya dan penutupan restoran pizza.

Berapa kali Michael Afton meninggal dunia?

Michael afton meninggal dunia 3 kali.

Adakah CC Afton anak tengah?

Afton, yang nama sebenarnya [DISEDURKAN], ialah watak utama dalam BlueyCapsules. Dia adalah anak bongsu William Afton, dan adik kepada Michael dan Elizabeth Afton.

Adakah Glitchtrap seorang perempuan?

Glitchtrap mengambil bentuk seorang lelaki yang memakai Spring Bonnie kostum - yang menyeringai, dwipedal, arnab kuning keemasan. Dia memakai rompi berbintik bintang ungu, tali leher ungu dan dua butang hitam berhampiran bahagian atas dadanya. Dia juga mempunyai jahitan yang terbentang di tangannya yang melambai.

Siapa yang mati dalam gigitan 83?

Anak Menangis adalah mangsa The Bite of '83, satu peristiwa di mana abang kanak-kanak itu dan rakan-rakannya memasukkan kepalanya ke dalam mulut Fredbear, Fredbear kemudian menggigit kepala Crying Child, menyebabkan kanak-kanak itu mati.

Apakah nama sebenar kanak-kanak yang menangis itu?

Ramai orang percaya bahawa nama sebenarnya adalah Norman, kerana nama fail untuk bilik tidur dalam Help Wanted ialah NormanBedroom. Walau bagaimanapun, ini bukanlah kesimpulan yang jelas. Ia mungkin merujuk kepada model saham yang boleh didapati dalam talian.

Adakah dunia Pizza bayi sarkas sebenar?

Circus Baby's Pizza World, sering disingkatkan hanya kepada "CBPW" atau "Circus Baby's," ialah nama lokasi fiksyen dalam Five Nights at Freddy's: Sister Location.

Mengapa Ennard Dibatalkan?

cerita. Circus Ennard ialah rangka tindakan untuk Funtime Animatronic pertama yang didedahkan di Circus Baby's Pizza World. Walau bagaimanapun, disebabkan masalah penjadualan dan penyelenggaraan, Ennard telah dibatalkan dan ditukar kepada Alat Ganti dan Servis.

Mengapa animatronik dicedok?

Ia adalah digunakan untuk membuka animatronik, menanggalkan endoskeleton dari dalam pakaian luar untuk dibaiki. Dalam Pengakhiran Nyata, scooper digunakan untuk mengeluarkan isi perut Michael Afton untuk menggantikan isi perutnya dengan Ennard.