Siapa ester dalam diari vampire?

Esther adalah isteri Mikael dan bekas kekasih Ansel. Dia ialah ibu kepada Freya, Finn, Elijah, Niklaus, Kol, Rebekah dan Henrik.

Mengapa Klaus membunuh Esther?

Esther dibunuh oleh Klaus pada awal abad ke-11, kerana dia menggunakan kuasanya, dan kuasa beberapa ahli sihir lain, untuk menindas kebolehan serigala jadian dan mengikat mereka pada batu bulan melalui penggunaan sumpahan, dan kerana menjadikan dia sasaran kebencian Mikael melalui hubungan sulitnya.

Apa yang Esther buat dalam The Vampire Diaries?

Esther adalah ibu kepada Orang Asli dan dikenali sebagai ahli sihir asal, dan telah terbukti menjadi yang paling berkuasa dalam rancangan itu. Dia berpindah ke kawasan Mystic Falls dari Eropah Timur bersama suaminya, Mikael, selepas anak sulung mereka meninggal dunia akibat penyakit.

Bilakah Esther cuba membunuh Elena?

"Semua Anak Saya" ialah episod kelima belas musim ketiga siri televisyen The CW, The Vampire Diaries dan episod ke-59 keseluruhan siri ini. Ia pada asalnya disiarkan pada 16 Februari 2012.

Adakah Finn membunuh Esther?

Terdapat hubungan ibu-anak antara Esther dan Finn.

Walau bagaimanapun, kedua-duanya dibunuh dan rancangan mereka telah dihentikan.

3x13 - Keluarga Asal bersatu semula dan Esther menyokong (The Vampire Diaries)

Mengapa Finn mahu membunuh harapan?

Freya dilahirkan sebelum Finn, tetapi kerana mantra keabadian yang diberikan Dahlia kepada Freya, dia kelihatan lebih muda daripadanya. Finn dan Freya adalah sekutu dalam tugas mereka untuk membunuh Hope supaya Dahlia tak balik.

Mengapa belati tidak berfungsi pada Klaus?

Pada malam yang sama, yang lain cuba melumpuhkan Orang Asli, membunuh semua adik-beradik Rebekah. Walau bagaimanapun, disebabkan oleh sisi serigala jadian Klaus yang tidak aktif dan fakta bahawa keris itu diperbuat daripada perak, keris itu tidak berfungsi pada Klaus. Rancangan mereka menjadi bumerang apabila hibrid membunuh mereka semua sebagai tindakan balas.

Adakah Caroline mencintai Klaus?

Apabila semuanya dikatakan dan dilakukan, Caroline kekal sebagai cinta terakhir Stefan Salvatore dan Klaus Mikaelson. Namun, pada akhirnya, mereka berdua memilih orang lain daripada dia. ... Anak perempuan Klaus mengubah seluruh hidupnya, dan apabila semua pilihan habis, dia tidak mempunyai pilihan selain menyelamatkannya.

Adakah Elijah jatuh cinta dengan Elena?

Daniel Gillies telah berkata demikian Elijah jatuh cinta dengan Elena di The Vampire Diaries. Lelaki berusia 35 tahun itu mendedahkan bahawa dia berharap Vampire Asal akan meluahkan perasaannya terhadap Elena (Nina Dobrev) pada satu ketika dalam siri CW.

Mengapa Elena membunuh Rebekah?

Dia tahu bahawa Ribka akan cuba menghalangnya daripada membunuh abangnya jika Ribka mengetahui rancangannya. ... Elena cuba membunuh Rebekah sekali lagi apabila Ribka cuba berdepan Elena untuk peranannya dalam kematian abangnya. Rebekah dan Elena meneruskan persaingan mereka, tetapi Elena menawarkan dia gencatan senjata dengan memberinya belati.

Mengapa Damon mengubah Abby menjadi pontianak?

Abby adalah seorang ahli sihir, tetapi apabila dia meninggalkan Bonnie untuk berjaya memenjarakan Mikael, sihirnya menjadi lemah sehingga dia tidak dapat menggunakannya lagi. Dia kemudian bertukar menjadi pontianak, oleh Damon Salvatore, untuk menghalang Esther daripada membunuh Orang Asal untuk menyelamatkan Elena Gilbert.

Adakah Elijah lebih tua daripada Klaus?

Elijah Mikaelson: Elijah ialah anak ketiga Mikael dan Esther, adik kepada Freya dan Finn, abang kepada Kol, Rebekah, dan Henrik, dan abang kepada Niklaus.

Berapa umur Rebekah Mikaelson sebagai pontianak?

Ribka: 985 Masihi (16)

Kenapa Katherine takut dengan Klaus?

Musuh, Bekas Saingan, Dahulu mesra sesama sendiri; Mereka saling membenci, Klaus membunuh seluruh keluarga Katherine (dia menyangka bahawa dia membunuh anak perempuannya ketika itu), Katherine merosakkan rancangan Klaus tentang percubaan pertamanya pada pengorbanan untuk menjadi kacukan, Klaus mahu membunuh Katherine kerana bertukar menjadi vampire ...

Kenapa Klaus takut dengan Kol?

Kenapa Klaus takut dengan Kol? Mereka semua marah dan mungkin mahu membalas dendam, ini mungkin membimbangkannya kerana sudah tentu mereka tidak boleh membunuhnya tetapi mereka boleh mengacaukan rancangannya. Dan dengan Kol menjadi Mikaelson yang paling melulu, dan kedua pendendam.

Siapa yang Klaus takutkan?

Ester adalah, bersama-sama dengan Mikael, salah satu daripada dua makhluk yang Klaus benar-benar takuti; Klaus hanya takut kepada Esther, kerana dia tahu Mantra yang mengubah dia dan adik-beradik separuhnya menjadi pontianak, atau dalam kes Klaus menjadi hibrid, dan boleh mengubah mereka kembali menjadi manusia semula, atau dalam kes Klaus menjadi serigala jadian semula ; namun,...

Mengapa Elia menyelamatkan Elena?

Elia menunjukkan Elena elixir yang akan membawanya kembali sebagai manusia selepas itu dia dibunuh. Dia berkata ia dimaksudkan untuk Katherine 500 tahun lalu sebelum dia melarikan diri. Dia telah merancang dan bersedia untuk kelangsungan hidupnya selepas dia bertemu dengannya dan menyedari bahawa dia mencintainya. ... Elijah membantu Klaus melarikan diri, mengkhianati Elena dan janjinya kepadanya.

Adakah Katherine tidur dengan Klaus?

Mereka semua menghabiskan Krismas 2013 bersama di The Abattoir. Katherine telah tidur dengan mereka berdua. Darah Klaus yang pada asalnya menjadi bapa Katherine pada kali pertama dia menjadi vampire. Walaupun apabila dia bertukar menjadi kacukan, ia adalah daripada darah anak perempuannya.

Dengan siapa Elijah Mikaelson berkahwin?

Dan apabila dia melakukannya, ia seperti tiada masa berlalu. Sebelum Elijah digigit oleh Marcel, peminat akan ingat bahawa dia dan Hayley akhirnya dapat bersama. Dan peminat Haylijah pasti gembira mendengar bahawa lima tahun terpisah tidak mengubah perasaan mereka.

Siapa yang Klaus sangat sayang?

Walaupun begitu, Klaus nampaknya benar-benar mempunyai perasaan yang kuat Aurora... sehingga dia menculik kakaknya dan menyembunyikannya di dasar lautan. Sebenarnya, pegangan Aurora pada Rebekah adalah satu-satunya yang menghalang Klaus daripada mematahkan hatinya.

Adakah Caroline hamil?

Tetapi pada musim ketujuhnya, pertunjukan itu menyampaikan perubahan terbesarnya daripada mitologinya apabila, tiba-tiba, Caroline (Candice King) hamil melalui pemindahan ajaib. Walaupun dia seorang puntianak, dia entah bagaimana membawa anak kembar Alaric (Matthew Davis) dan Jo (Jodi Lyn O'Keefe).

Siapa yang benar-benar cintai Caroline?

Caroline dan Mat berada dalam hubungan semasa musim pertama dan kedua siri ini. Caroline dan Tyler adalah pasangan melalui musim ketiga hingga musim kelima siri ini. Caroline sangat tidak bersetuju dengan cinta Elena dan Damon sehingga dia akhirnya menerima hubungan mereka menjelang akhir siri ini.

Siapa Caroline kepada Klaus?

Hubungan antara Niklaus Mikaelson dan Caroline Forbes. Klaus dan Caroline pertama kali bertemu apabila dia bertukar teman lelaki serigala jadiannya, Tyler Lockwood, menjadi Hibrid. Semuanya bermula apabila Caroline menerima gigitan hibrid daripada Tyler. Klaus segera bergegas ke sisinya untuk menyelamatkannya daripada kematian yang tragis.

SIAPA yang mengeluarkan belati daripada Elia?

Elena mengeluarkan belati daripada Elia untuk menghidupkannya. Kemudian dia memberikan belati kepadanya untuk membuktikan bahawa dia tidak akan mengkhianatinya lagi dan dia meminta Elia untuk membantunya membunuh Klaus. Stefan dan Damon menemui apa yang Elena lakukan dan Stefan memanggilnya, tetapi dia meminta untuk bersendirian dengan Elijah.

Adakah Klaus pernah terkena Daggered?

Elijah dan Klaus bergaduh, dan Klaus ditikam dengan keris, berjaya meneutralkan dia buat kali pertama dalam sejarah oleh White Oak Ash Dagger. Di City Beneath The Sea, ketika Klaus masih belati.