Siapa yang bermain luak dalam masa enam minit?

Badger ialah protagonis dalam Six Minutes. Badger disuarakan oleh Ryan Shanahan.

Siapa pelakon podcast enam minit?

"Enam Minit," podcast baharu untuk kanak-kanak dan remaja, ciri Shahadi Wright Joseph (Hairspray Live, School of Rock, The Lion King) dan Ava DeMary (Matilda, Evita, Billy Elliot)! Ia kini tersedia di iTunes.

Siapa yang memainkan Cyrus Anders 6minutes?

Dia disuarakan oleh Zeph Maffei.

Siapa Brynleigh 6 minit?

Brynleigh Pasternack ialah seorang sangat tsundere berusia 13 tahun apabila podcast tamat. Ayahnya seorang pemburu, dan memburu semua makanan mereka. Dia tahu cara menguliti babi juga, yang sudah tentu sangat penting. Dia adalah "kakak" Bruce untuk masa yang singkat.

Siapakah podcast empat dalam 6 minit?

Empat adalah 'bot', kerana mereka suka memanggil diri mereka sendiri. Mereka terdiri daripada Adam, yang merupakan ketua, Holiday, Camilla, dan Badger. Mereka dicipta oleh Dr. J.P. Whittier sendiri.

Enam Minit Patreon

Apakah episod terakhir enam minit?

Dalam siri akhir epik, hari cuti dan keluarganya menghadapi cabaran terbesar dalam hidup mereka dan Holiday mendapati apa yang sebenarnya bermakna menjadi manusia.

Apakah nama sebenar Holiday dalam enam minit?

Alum Lily Brooks O'Briant (Matilda) menyuarakan watak dalam siri podcast baharu untuk kanak-kanak dan remaja yang dipanggil "Enam Minit"! Dapatkan maklumat lanjut dalam siarannya di bawah! Siapa Holiday? Dari mana dia datang dan bagaimana dia akhirnya terapung di perairan berais di luar pantai Alaska tanpa ingatan?

Apakah nama sebenar Holiday Anders?

Holiday Anders disuarakan oleh Shahadi Wright Joseph.

Apakah tapak semaian dalam masa enam minit?

Taska itu ialah a tempat di WhittierCorp di mana mereka mengekalkan WhitKids selama dua tahun dalam hidup mereka tetapi kini ia berfungsi sebagai hukuman bagi mereka jika mereka melakukan salah laku. Hukumannya ialah mereka dikurung di Taska dan kemudian lampu ditutup.

Podcast apakah yang diberi nama seorang gadis bercuti?

Siapa Holiday? Dari mana dia datang dan bagaimana dia akhirnya terapung di perairan berais di luar pantai Alaska tanpa ingatan?

Apa podcast 6 minit?

Enam Minit Gen-Z Media

Daripada pencipta Peabody yang memenangi anugerah The Unexplainable Disappearance of Mars Patel dan Treasure Island 2020 yang dicalonkan anugerah Peabody datang Enam Minit, sebuah pengembaraan misteri untuk seisi keluarga. Episod enam minit, dua kali seminggu, sepanjang tahun…dan seterusnya.

Adakah enam minit podcast yang bagus?

Kami ibu bapa pun suka. Setiap episod berjalan kira-kira 6 minit, dua episod diterbitkan setiap minggu, dengan penyangkut tebing atau dua dilemparkan semasa cerita berkembang. IMHO, podcast seperti ini bagus untuk kanak-kanak. Ia menyeronokkan, menegangkan, bersih... dan format audio sahaja memerlukan pendengar muda menggunakan imaginasi mereka.

Siapakah kubur Angelica dalam masa enam minit?

Angelica Graves ialah bekas ketua dan CEO di WhittierCorp.

Adakah Whittier Corp Real?

M. H. Whittier Corporation beroperasi sebagai firma pengurusan pelaburan.

Apakah yang ditemui oleh birdie selepas dia diselamatkan?

Sebaik sahaja dia diselamatkan dari lautan Birdie berkata dia melihat seorang gadis terapung di dalamnya Cyrus pergi mendapatkan gadis yang Birdie lihat. Sebaik sahaja Cyrus mendapatkan gadis itu dari air, mereka mendapati bahawa dia masih hidup kemudian mula bertanya soalan dan mendapati bahawa nama gadis itu adalah Holiday.

Siapa Monica Anders?

Monica A. Anders, ahli Perkhidmatan Eksekutif Kanan, ialah Pengarah Sumber, Pemasangan Tentera Udara dan Pusat Sokongan Misi, Pangkalan Bersama San Antonio-Lackland, Texas. ... Beliau baru-baru ini berkhidmat sebagai Timbalan Pengarah Pengurusan Kewangan, Komando Bahan Tentera Udara Markas, Wright-Patterson AFB, Ohio.

Adakah podcast 6 minit menakutkan?

Cerita rancangan ini menarik dan mesra kanak-kanak pada masa yang sama dengan banyak watak dan aksi untuk memastikan anda berada di tepi tempat duduk anda dan setiap episod boleh dihadam dan menghiburkan dalam masa enam minit sahaja. Satu-satunya masalah ialah muzik, ia muncul secara rawak entah dari mana dan menakutkan anda.

Podcast 6 minit untuk umur berapa?

Rakan kongsi baharu kami Gen-Z Media, sebuah syarikat podcast kanak-kanak dan keluarga, melancarkan tiga rancangan baharu berkonsep tinggi hari ini: Pants on Fire, The Mayan Crystal dan Six Minutes. Ditujukan untuk kanak-kanak antara umur 6 dan 12 tahun dan ibu bapa mereka, rancangan itu membawa pendengar ke dalam pengembaraan yang mendebarkan, misteri yang bercita-cita tinggi dan keseronokan yang ketagihan.

Berapa umur Remy dari kehidupan Remy terganggu?

Kehidupan Remy Terganggu: EP180

Hai, saya Remy, an berumur 11 tahun Six Minutes superfan dari New Jersey.

Berapa lama podcast sepatutnya?

A Podcast 15 hingga 30 minit sesuai untuk podcaster yang menghasilkan kandungan sekitar cerita pendek, berita harian dan topik sohor kini. Panjang podcast ini adalah biasa di kalangan rancangan dengan hos solo. Podcast popular yang biasanya kekal dalam masa 15-30 minit termasuk The Daily dan Blackout.

Adakah enam minit di Spotify?

Enam Minit | Podcast di Spotify.

Bagaimanakah podcast menjana wang?

Tajaan ialah cara paling biasa podcaster menjana wang. Pada masa inilah podcast mempromosikan penaja semasa persembahan. Anda mungkin mendengar rancangan kegemaran anda memasangkan pengiklannya beberapa kali dalam setiap episod. ... Kadar antara $18 hingga $50 CPM, walaupun podcast yang sangat popular boleh menarik lebih banyak lagi.