Siapa yang membunuh naruto sakit?

Selepas cukup dekat dengan Nagato, Laluan Deva melakukan Chibaku Tensei, hampir menangkap Naruto dalam sfera bumi yang besar dan terapung. Ini mendorongnya ke dalam transformasi lapan ekor yang akhirnya keluar dari perangkap. Kesakitan dikalahkan oleh Naruto.

Siapa yang mengalahkan kesakitan dalam Naruto?

Naruto menewaskan Pain dengan Rasengan terakhirnya, mengeluarkan Penerima Chakranya sebelum menuju ke lokasi Nagato, meminta Katsuya memberitahu yang lain supaya tidak mengikut kerana Sakura selesai menyembuhkan Hinata. Naruto bertemu dengan Inoichi dan Shikaku dalam perjalanan, yang terakhir menghormati permintaan Naruto untuk berputus asa dengan kekecewaan Inoichi.

Siapa sakit palsu Naruto?

Nagato (Bahasa Jepun: 長門), dikenali terutamanya di bawah alias Pain (ペイン, Pein), ialah watak fiksyen dalam siri manga dan anime Naruto yang dicipta oleh Masashi Kishimoto.

Siapa abang Naruto?

Itachi Uchiha (Bahasa Jepun: うちは イタチ, Hepburn: Uchiha Itachi) ialah watak fiksyen dalam siri manga dan anime Naruto yang dicipta oleh Masashi Kishimoto.

Siapa yang membunuh Kakashi?

Kesimpulan. Apakah episod kematian Kakashi?, Kakashi Hatake mati dalam episod ke-159 musim 8 dalam siri animasi Naruto Shippuden Manga. Walaupun, dia hidup semula dengan sakit yang membunuhnya selepas membuat perjanjian dengan Naruto. Kakashi adalah penjejak naruto, hashirama, dan sasuke.

Hinata Hampir Mati & Naruto Menjadi Enam Ekor Melawan Sakit & Naruto Bertemu Minato Eng Sub

Siapa yang membunuh Tsunade?

Walaupun epik pertarungan itu, Madara berjaya melenyapkan lawannya dengan mudah, seolah-olah membunuh mereka semua, walaupun – ternyata – Tsunade terselamat. Ini adalah dua situasi apabila Tsunade seolah-olah mati, tetapi seperti yang kita dapat lihat, dia terselamat daripada kedua-duanya.

Bolehkah Naruto mengalahkan Itachi?

Naruto cukup kuat untuk melawan Obito Uchiha, Madara Uchiha, Kaguya Otsutsuki, dan kemudian Sasuke Uchiha semuanya dalam satu hari. Seperti, tiada cara untuk Itachi menjadi lebih kuat daripadanya. ... Sehingga kini, dia kekal sebagai ninja terhebat dalam siri ini, dan oleh itu, dia sudah pasti lebih kuat daripada Itachi.

Siapakah Uchiha yang paling kuat?

1 PALING KUAT: Sasuke Uchiha

Tidak dinafikan, Uchiha terkuat sepanjang zaman, Sasuke memperoleh Mangekyo Sharingan selepas kematian Itachi Uchiha. Matanya memberikannya kuasa Amaterasu dan Kawalan Api. Seiring dengan itu, Sasuke juga mendapat kebolehan untuk menggunakan Susanoo Badan Penuh, menjadikannya sangat berkuasa.

Siapa Uchiha yang paling lemah?

10.Tajima Uchiha

  • Tajima Uchiha adalah ahli puak Uchiha semasa era perang, sebelum zaman perkampungan tersembunyi, dan merupakan bapa Madara dan Izuna.
  • Tajima Uchiha adalah Uchiha yang paling lemah kerana dia berada di zaman yang lebih tua, dia terus dikalahkan oleh orang-orang masa kini.

Siapakah top 3 Uchiha terkuat?

Dengan semua ini dalam fikiran dan beberapa kajian lanjut tentang Uchiha, senarai ini telah dikemas kini dengan lima penyertaan Uchiha tambahan.

  1. 1 Sasuke Uchiha. Penamat di bahagian atas senarai ialah Sasuke Uchiha.
  2. 2 Madara Uchiha. ...
  3. 3 Obito Uchiha. ...
  4. 4 Indra Otsutsuki. ...
  5. 5 Itachi Uchiha. ...
  6. 6 Shin Uchiha. ...
  7. 7 Shisui Uchiha. ...
  8. 8 Sakura Uchiha. ...

Siapa Uzumaki yang paling lemah?

2 Klan Uzumaki: Karin

Jadi, jika dibandingkan dengan watak-watak ini, jelas bahawa Karin Uzumaki adalah yang paling lemah dalam klan.

Bolehkah Naruto mengalahkan Goku?

Mereka hampir boleh dianggap sebagai individu, melihat bagaimana mereka boleh melakukan serangan dan teknik mereka sendiri. Selain Uchiha, tiada siapa yang mempunyai keupayaan untuk membezakan klon daripada pengguna asal. Ini bermakna bahawa jika Naruto tidak dapat mengalahkan Goku dalam kekuatan, dia boleh dengan mudah mengalahkannya dalam jumlah.

Bolehkah Naruto mengalahkan Saitama?

Kepantasan Naruto telah melepasi kelajuan cahaya dan tidak ada cara yang mungkin untuk Saitama mengalahkannya. Ketahanan Naruto dipamerkan apabila dia terselamat daripada letupan planet pada jarak kosong. ... Naruto menang berdasarkan stamina dan kepantasannya. Jika anda lebih pantas daripada musuh anda, ia akan memihak kepada anda.

Siapa isteri Neji?

Hinata Hyuga (日向 ヒナタ, Hyūga Hinata) ialah watak fiksyen dalam anime dan manga Naruto, yang dicipta oleh Masashi Kishimoto.

Siapa Hokage ke-8?

Pada masa ini, kerusi Hokage tidak lain adalah milik Naruto Uzumaki, yang juga orang ketujuh menuntut gelaran ini. Naruto mungkin yang paling kuat, namun, dia tidak akan menjadi Hokage selama-lamanya. Orang lain perlu meningkatkan dan mengambil alih sebagai Hokage ke-8 pada satu ketika.

Siapa yang membunuh Neji?

Kematian Neji adalah semasa arka perang shinobi keempat yang hebat. Dia meninggal dunia oleh sepuluh ekor menembak berbilang peluru pelepas kayu (seperti lembing) dan sepuluh ekor berada dalam kawalan Obito dan Madara Uchiha.

Siapa yang boleh mengalahkan Saitama?

Luffy - One Piece. Pada mulanya Monkey D. Luffy bukanlah watak yang boleh berbuat banyak dengan hanya meregangkan sebagai kuasa besarnya tetapi seiring berjalannya waktu dia telah berkembang dalam kekuatannya untuk menunjukkan bahawa dia adalah musuh yang berbaloi dan seorang yang boleh mengalahkan Saitama.

Bolehkah Saitama mengalahkan Hulk?

Apabila bercakap tentang siri animasi dan buku komik, beberapa watak boleh menandingi tahap kekuatan yang besar yang boleh dicapai oleh Hulk dan Saitama dari One Punch Man. Walaupun mereka mempunyai penampilan dan personaliti yang sangat berbeza, kedua-dua hero ini bergantung pada kekuatan semata-mata untuk mengalahkan musuh mereka.

Kenapa Naruto dibenci?

Sebenarnya, dia sangat dibenci kerana Kyubi menyerang kampung dan menyebabkan kematian Hokage ke-4. Kerana dia adalah kapalnya, kebencian penduduk kampung terhadap Kyubi telah dipindahkan kepada Naruto sendiri.

Bolehkah Goku mengalahkan Thanos?

Goku adalah makhluk yang benar-benar berkuasa, berkali-kali lebih kuat daripada beberapa tuhan di alam semestanya sendiri. ... Thanos boleh membekukan Goku tepat pada masanya, menghancurkan sepenuhnya realitinya, atau mengangkutnya terus ke dalam lubang hitam. Bergantung pada kuasa sebenar Batu yang lain, Thanos bahkan boleh mengambil alih jiwa Goku atau fikirannya.

Bolehkah Naruto mengalahkan Superman?

Dijiwai dengan kuasa syaitan, Naruto pastinya mempunyai dorongan, pengalaman dan kuasa yang diperlukan untuk menjatuhkan Lelaki Keluli itu. Naruto mempunyai begitu banyak kebolehan dan kemahiran yang seseorang boleh dengan mudah bertaruh bahawa dia boleh menggunakan mana-mana bilangannya kerosakan dan menjatuhkan Superman.

Siapa yang boleh mengalahkan Goku?

10 Watak Anime Teratas Yang Boleh Mengalahkan Goku

  • Saitama (One Punch Man) ...
  • Nanika (Pemburu x Pemburu) ...
  • Eri (Academia Hero Saya) ...
  • Shigeo Kageyama (Mob Psycho 100) ...
  • Lelouch Lamperouge (Kod Geass) ...
  • Ryuuk (Nota Kematian) ...
  • Anos Voldigoad ( Akademi Raja Iblis Yang Tidak Sesuai) ...
  • Kebenaran (Fullmetal Alchemist Brotherhood)

Adakah Tenten suka Rock Lee?

Bukti Tidak Rasmi. Dalam bab Naruto SD, Tenten jatuh cinta dengan Lee.

Adakah Sakura lebih kuat daripada Hinata?

Hinata lebih kuat daripada Sakura. Hinata lebih maju dalam lebih banyak bidang pertempuran, manakala Sakura mempamerkan kuasanya hanya apabila melibatkan kekerasan. Hinata mempunyai kuasa yang sangat pelbagai termasuk Ninjutsu, Taijutsu, Genjutsu, dan Transformasi.