Adakah tiada orang atas permintaan?

Filem Bob Odenkirk Nobody (2021) telah atas permintaan video premium sejak Jumaat, 16 April. Anda boleh menontonnya bila-bila masa anda mahu!

Bagaimana saya menonton Nobody?

Temui Perkara yang Disiarkan:

  1. TV Acorn.
  2. Video Perdana Amazon.
  3. AMC+
  4. Apple TV+
  5. BritBox.
  6. penemuan+
  7. Disney+
  8. ESPN.

Bilakah saya boleh menonton Nobody?

Tiada siapa yang telah distrim 16 April di Amazon Prime Video, yang membolehkan pelanggan platform penstriman ini menontonnya.

Di mana saya boleh menstrim Nobody 2021 di Kanada?

  • Google Play.
  • Apple TV.
  • Microsoft.
  • loceng.
  • Cogeco.
  • Rogers Atas Permintaan.
  • Shaw.
  • Telus.

Adakah Netflix mempunyai Mr. Nobody?

maaf, Encik.Tiada siapa yang tidak tersedia di American Netflix, tetapi anda boleh membuka kuncinya sekarang di AS dan mula menonton! Dengan beberapa langkah mudah, anda boleh menukar rantau Netflix anda kepada negara seperti Itali dan mula menonton Netflix Itali, termasuk En. Nobody.

Tiada siapa - Treler Rasmi (HD)

Adakah filem Nobody pada mana-mana perkhidmatan penstriman?

Tempat untuk menonton filem Nobody pada penstriman: Anda boleh menyewa Tiada sesiapa di PVOD melalui platform digital seperti Amazon Prime Video, Google Play, YouTube, Apple TV, Vudu, Fandango Now, Microsoft TV dan banyak lagi. Anda akan mempunyai tetingkap 48 jam untuk menonton filem selepas anda menekan main.

Adakah Tiada siapa di Amazon Prime?

'Tiada sesiapa' pada masa ini tidak tersedia untuk distrim di Amazon Prime Video sebagai sebahagian daripada tawaran keahliannya atau atas permintaan, walaupun kemungkinan besar ia mungkin akan ditambah dalam masa terdekat.

Adakah tiada sesiapa di Netflix Kanada?

Tiada siapa yang tidak tersedia di Netflix Kanada, tetapi mudah untuk membuka kunci di Kanada dan mula menonton! Dapatkan apl ExpressVPN untuk menukar rantau Netflix anda dengan cepat kepada negara seperti Itali dan mula menonton Netflix Itali, termasuk Encik Nobody.

Adakah tiada sesiapa tersedia di Kanada?

'Tiada sesiapa' dibuka di pawagam, jika boleh, di seluruh Kanada pada 26 Mac.

Di mana saya boleh menonton nobody Australia?

Anda boleh membeli "Tiada sesiapa". Apple iTunes, Google Play Movies, Amazon Video, Microsoft Store, YouTube, Telstra TV sebagai muat turun atau sewa pada Apple iTunes, Google Play Movies, Video Amazon, Microsoft Store, YouTube, Telstra TV dalam talian.

Bagaimanakah saya menonton Nobody 2021?

Di manakah anda boleh menonton Nobody dalam talian? Anda boleh membeli atau menyewa Nobody serendah $5.99 untuk disewa atau $19.99 untuk membeli pada Amazon Prime Video, iTunes, Google Play, Vudu, AMC on Demand, FlixFling dan Alamo on Demand.

Adakah tidak ada yang merak?

Tiada siapa yang masih di pawagam dan belum tersedia pada mana-mana perkhidmatan penstriman langganan atau platform VOD lagi. ... Ia mungkin akan dikeluarkan pada HBO Max pada satu ketika pada masa hadapan, dan ia juga akan tersedia untuk distrim burung merak, tetapi kita tidak tahu bila itu akan berlaku.

Adakah tiada sesiapa dan John Wick berhubung?

Tiada siapa yang diarahkan oleh Ilya Naishuller tiba di pawagam pada akhir bulan lepas pada 26 Mac 2021. Beberapa siri elemen dalam filem itu telah membayangkan bahawa ia adalah sebahagian daripada francais John Wick, yang mana ia turut berkongsi penulis Derek Kolstad.

Apa yang berlaku pada penghujung Mr Nobody?

akhirnya, apabila Nemo yang lebih tua mengatakan satu-satunya langkah yang berdaya maju adalah tidak bergerak, alam semesta mengecut dan nampaknya kembali semula ke hari yang menentukan di stesen kereta api. Nemo muda melarikan diri, tidak kepada bapa atau ibunya, yang membuka satu set kemungkinan baharu — tetapi nampaknya Nemo mendapat pengakhiran yang menggembirakan.

Adakah akan ada nobody 2?

Tiada Siapa 2 Sedang Ditulis, Akan Menampilkan Lebih Banyak Aksi untuk Connie Nielsen. Menurut pengarah Ilya Naishuller, penulis Nobody Derek Kolstad sedang menulis lakon layar untuk sekuel Nobody yang membawa Connie Nielsen dalam aksi itu.

Tiada sesiapa di Tubi?

Tonton Nobody (2007) - Filem Percuma | Tubi.

Berapa harga sewa filem Nobody?

Berapakah kos Nobody atas permintaan? Harga mungkin juga bergantung pada perkhidmatan yang anda gunakan, tetapi harga premium yang dicadangkan untuk Nobody $19.99 untuk disewa.

Mengapa Tiada siapa dinilai R?

Tiada siapa (2021)

Dinilai R untuk keganasan yang kuat dan imej berdarah, bahasa sepanjang dan penggunaan dadah ringkas.

Bilakah Tiada siapa yang keluar?

Odenkirk dan David Leitch adalah antara penerbit filem itu. Universal Pictures mengeluarkan Nobody secara teater di Amerika Syarikat pada 26 Mac 2021. Filem ini telah memperoleh kutipan $56 juta di seluruh dunia dan telah menerima ulasan secara umumnya positif daripada pengkritik, yang memuji aksi dan persembahan Odenkirk.

Adakah akan ada Nobody?

'Tiada siapa' Sekuel Akan Meneruskan Kemunculan Kembali Legenda Ops Spec Lelaki Tua. "Nobody," filem yang menjadikan Bob Odenkirk sebagai bintang aksi, dijadualkan untuk mendapat sekuel. ... Pengarah Ilya Naishuller memberitahu laman web filem JoBlo bahawa dia tidak sabar untuk meneruskan cerita Hutch jika studio itu akan memberi komitmen kepada filem kedua.

Adakah Nobody berjaya?

Ia ialah filem asal bernilai R $15 juta yang telah memperoleh $19 juta domestik (daripada debut domestik $6.82 juta) dan $34.5 juta di seluruh dunia dengan itu jauh. Menggredkan keluk Covid, Tiada siapa yang mempunyai semua bahan untuk menghasilkan "sekuel pelarian".

Apakah tatu di Nobody?

Tatu di pergelangan tangan Hutch, Tujuh Penyodok dan Dua Berlian, secara statistik adalah tangan permulaan yang paling teruk yang boleh anda tangani di Texas Hold 'Em, kerana ia adalah dua kad paling rendah yang tidak boleh membuat lurus (terdapat lima kad antara 2 dan 7), dan kedua-duanya tidak sesuai.

Adakah Mr Nobody adalah Tuhan?

Kuasa dan kebolehan

Sebagai orang biasa, Eric Morden adalah seorang saintis yang mencipta robot gergasi "Rog", yang dia tawarkan kepada Brotherhood of Evil sebagai pertukaran untuk keahlian. Setelah berubah menjadi Mr. Nobody, Morden memperoleh kuasa Tuhan yang samar-samar di kos kemanusiaan dan kewarasannya.