Siapakah jason nightingale?

Jason Nightengale ialah seorang Lelaki Illinois berusia 32 tahun yang mengamuk secara rawak menembak di Chicago dan Evanston pada 10 Januari, mencederakan dan membunuh berbilang orang secara rawak di IHOP, kedai serbaneka, jalan dan apartmen. Secara keseluruhan tujuh orang ditembak, sekurang-kurangnya lima maut.

Bilakah Jason Nightingale bersara?

Digelar Gypsy, Nightingale menikmati kerjaya yang dihias di peringkat antarabangsa dengan 33 penampilan untuk New Zealand. Dia tunduk keluar dari NRL masuk 2018 sebagai royalti St George Illawarra telah bermain permainan ketiga terbanyak (266) dan menjaringkan percubaan ketiga terbanyak (110) dalam sejarah usaha sama itu.

Berapa banyak percubaan yang dilakukan Jason Nightingale?

Daripada memulakan kerjaya sebagai pemain muda pada 2007 hingga bersara sebagai pemain ketiga paling banyak beraksi di kelab itu pada 2018 selepas 266 perlawanan, pemenang kejuaraan perdana itu tersemat dalam sejarah St George Illawarra. Walaupun "janggal" dengan pengakuannya sendiri, Nightingale menjaringkan gol 110 percubaan NRL dan mewakili New Zealand sebanyak 33 kali.

Encik 250, Jason Nightingale