Adakah kino der toten dalam perang dingin?

Black Ops Cold War Mauer der Toten Kino der Toten ialah terletak di pawagam Berlin, di mana pemain boleh melihat Menara Berlin dari lorong luar. Menara yang sama boleh dilihat dalam misi Perang Dingin "Brick in the Wall", yang TheGamingRevolution nampaknya percaya juga akan menjadi lokasi Mauer der Toten.

Adakah Perang Dingin mempunyai Kino der Toten?

Call of Duty: Black Ops Cold War Zombies: Kino Der Toten Remake Disahkan. Kino akan kembali! Call of Duty: Black Ops Cold War tersedia di seluruh lima platform.

Bilakah Kino der Toten muncul dalam Perang Dingin?

KEMASKINI: Tarikh keluaran rasmi untuk Mauer Der Toten telah didedahkan, peta Zombi baharu akan tiba 15 Julai dalam kemas kini pertengahan musim untuk Perang Dingin.

Call of Duty yang manakah mempunyai Kino der Toten?

Kino der Toten (Bahasa Jerman untuk Pawagam/Teater Orang Mati) ialah peta Zombi kelima secara keseluruhan, dipaparkan dalam Call of Duty: Black Ops dan Call of Duty: Black Ops III.

Bolehkah anda menghabiskan Kino der Toten?

Kino Der Toten dimaster semula mempunyai Telur Paskah kecil untuk disiapkan. Telur Paskah tidak memerlukan banyak langkah untuk diselesaikan berbanding beberapa peta lain seperti Origins. Walau bagaimanapun, anda tidak mendapat semua faedah untuk melengkapkannya.

Mauer Der Toten - Di manakah Kino Der Toten!? (Black Ops Cold War Zombies DLC 3 Musim 4 Dimuat Semula)

Apakah maksud der Toten?

Dalam bahasa Jerman, Mauer bermaksud "dinding" dan Toten bermaksud "membunuh” atau “kematian.” Sebaliknya, Der dalam bahasa Jerman adalah seperti "the" dalam bahasa Inggeris. Menggabungkan semua perkataan ini akan membawa anda ke "Wall of the Dead."

Adakah Kino Mauer der Toten?

Dalam berita terbaru dari YouTuber, kebocoran kini mendakwa bahawa Mauer der Toten akan menampilkan peta Zombi klasik, Kino der Toten. Nama bukan sahaja berkongsi persamaan, dengan "der Toten," yang diterjemahkan kepada "orang mati," dalam kedua-dua tajuk peta, kini ia mengesahkan bahawa lokasi adalah sama.

Apakah maksud Mauer der Toten?

Mauer der Toten (Bahasa Jerman: Tembok Orang Mati) ialah peta Zombi yang dipaparkan dalam Call of Duty: Black Ops Cold War.

Apakah telur Paskah Kino der Toten?

Sama seperti peta Zombies Chronicles yang lain, terdapat telur easter rahsia baharu, melibatkan anak patung samantha dan pemberian peluru maksimum. Sebagai permulaan, pergi ke halaman luar teater. Anda mesti tinggal berhampiran pintu logam biru. Anda akhirnya akan mendengar 3 kod yang dikarang oleh 3 siri ketukan di pintu.

Apakah maksud Nacht der Toten?

Nacht der Untoten (Bahasa Jerman untuk Malam Arwah), juga dikenali sebagai poster Night in the Rezurrection, ialah peta Zombi pertama yang dipaparkan dalam Call of Duty: World at War dan mod permainan Nazi Zombies.

Berapa besarkah Mauer der Toten?

TERKINI - Musim 4 Dimuat Semula, Mauer Der Toten Kini Bersiaran Langsung

PlayStation 4: 14.5 GB. Xbox Series X / Xbox Series S: 21.3 GB. Xbox One: 11.4 GB. PC: 13.0 GB (tanpa Pek HD) / 21.2GB (dengan Pek HD)

Apakah yang dilakukan oleh murid Mauer Der Toten?

Di Mauer Der Toten, mereka pertama kali ditemui apabila Pasukan Strike yang ditangkap berhadapan dengan Dark Aether untuk membuka kunci Mesin Pack-a-Punch, kemudian muncul sebagai musuh yang tidak biasa selepas itu. Murid adalah mampu meningkatkan zombi standard, menyebabkan mereka berasap dan mata mereka bersinar ungu.

Bolehkah anda mendapatkan pistol sinar di Mauer Der Toten?

Senjata Ajaib yang asal, Ray Gun kembali di Mauer Der Toten dan ia masih merupakan salah satu senjata paling berkuasa untuk anda miliki. Anda boleh merebut Ray Gun dari Kotak Misteri dan ia menjadi lebih biasa pada pusingan yang lebih tinggi. Seperti biasa, Ray Gun melakukan kerosakan gila walaupun permainan lewat, dan ia melakukan kerosakan percikan yang baik pada but.

Apakah maksud Mauer dalam Bahasa Inggeris?

Mauer ialah perkataan Jerman untuk dinding.

Adakah terdapat ribut di Mauer Der Toten?

Seperti yang kami nyatakan, zombi ribut dikehendaki menghidupkan kuasa di Mauer Der Toten. Anda memerlukan dua fius, dan satu-satunya cara untuk mendapatkannya adalah dengan membunuh zombi Tempest. Tidak semua zombi Tempest menggugurkan fius, hanya ada peluang untuk itu berlaku, jadi teruskan memburu sehingga anda mendapat dua fius.

Adakah Mauer Der Toten percuma?

Kemas kini The Call of Duty: Black Ops Cold War Musim Empat Dimuat Semula memperkenalkan Mauer Der Toten. Peta baharu bermakna terdapat telur Paskah utama baharu yang perlu disiapkan dan beberapa yang lebih kecil di sepanjang perjalanan. ... Di Mauer Der Toten, anda berada boleh mendapatkan Alat Aether percuma dengan melengkapkan telur Paskah sisi pendek.

Apakah maksud Shi No Numa?

Shi No Numa (Bahasa Jepun untuk Paya Kematian) ialah Peta Zombie ketiga daripada Call of Duty World at War. ... Ini adalah salah satu daripada beberapa kawasan yang meteor yang mengandungi Elemen 115 melanda Bumi dan menyebabkan wabak Zombie.

Apakah maksud Der Eisendrache?

Der Eisendrache (Bahasa Jerman untuk Naga Besi) ialah peta Zombi yang dikeluarkan pada 2 Februari 2016 untuk PlayStation 4 dan 3 Mac 2016 untuk PC dan Xbox One dalam pek peta DLC Awakening.

Adakah Tag der Toten panggilan orang mati?

Gambaran keseluruhan. Tag der Toten ialah imaginasi semula peta Call of the Dead daripada Call of Duty: Black Ops. ... Banyak zipline baharu ditambahkan di seluruh peta, serta dua lokasi Flinger baharu, salah satu daripadanya boleh membawa pemain ke pulau kecil yang mengandungi Mesin Pek-a-Punch Emas apabila ia muncul di sana.

Apakah peta zombi yang paling sukar?

Verruckt ialah keluaran peta DLC pertama dalam Zombi dan juga salah satu yang paling sukar. ... Verruckt ialah peta yang sangat ketat tanpa kawasan terbuka yang bagus untuk ditemui. Ini menjadikan Verruckt salah satu peta Zombi paling sukar dalam siri ini. Satu-satunya sumber kerosakan yang boleh dipercayai pada pusingan tinggi ialah Perangkap.

Berapa banyak faedah yang anda boleh dapat di Kino der Toten?

Semua lima PerkMesin -a-Cola terdapat pada peta ini.