Mengapa cameron meninggalkan pesona selatan?

Cam berkata dia meninggalkan 'Pesona Selatan' kerana "keutamaannya telah berubah." Walaupun kebanyakan bukunya, One Day You'll Thank Me, adalah tentang pelajaran yang dia pelajari sebagai seorang ibu, malah tentang hari-harinya di The Real World, Cameran memang membincangkan perkara yang mendorongnya untuk mengucapkan selamat tinggal kepada TV realiti.

Mengapa Cameron Naomi dan Chelsea meninggalkan Pesona Selatan?

Orang dalam berkata, "Mereka berdua memberitahu produksi mereka tidak akan kembali ke rancangan itu beberapa bulan lalu... Naomie dan Chelsea, seperti Cam, hanya bosan dengan drama realiti TV dan tidak mahu menjalani kehidupan mereka seperti ini."

Adakah Cameron akan kembali ke Southern Charm?

Eubanks menyertai rancangan itu semasa musim sulungnya pada 2014 dan muncul dalam enam musim. Pada Mei 2020, bintang realiti itu mengumumkan melalui Instagram bahawa dia tidak akan kembali untuk musim ketujuh.

Siapakah pelakon terkaya di Southern Charm?

Thomas Ravenel nilai bersih: $6 juta

Thomas telah tanpa ragu-ragu ahli pelakon utama terkaya di Southern Charm.

Siapa yang akan meninggalkan Southern Charm 2020?

Jadikan ia sebagai satu lagi hadiah buruk dari tahun 2020, tetapi ia benar: Jurukamera Eubanks mengumumkan pada musim bunga bahawa dia akan meninggalkan Southern Charm menjelang musim ketujuh siri Bravo. Bagaimana kru Charleston akan menghadapi tanpa suara alasan mereka masih dapat dilihat sepanjang Musim 7.

Jurukamera Eubanks Membuka Tentang Mengapa Dia Meninggalkan 'Pesona Selatan' - dan Tidak Akan Kembali

Adakah Austen dan Madison masih bersama 2020?

Memandangkan hubungan kecoh pasangan itu terus bermain di rancangan itu, pemilik salon secara eksklusif memberitahu Kami pada Disember 2020 bahawa dia dan Kroll berpisah untuk selamanya. “Kami tidak bersama sekarang. Saya 1,000 peratus bujang, begitu juga dia,” katanya kepada Us.

Adakah Cameron masih berkahwin di Southern Charm?

Bekas bintang Southern Charm itu membuka cerita tentang keluarnya dramatik dari siri Bravo, dia perkahwinan dengan Jason Wimberly dan masanya di Dunia Nyata dalam autobiografinya. Berkatilah hatinya, Jurukamera Eubanks Wimberly semakin nyata.

Berapakah nilai Jennifer Lopez?

Berapakah nilai Jennifer Lopez? Nilai bersih Lopez dianggarkan sangat besar $400 juta, menjaringkan purata $40 juta setahun.

Adakah JD dan Elizabeth masih bersama?

JD Madison mula hanyut dari siri itu selepas dia mendedahkan bahawa dia dan isterinya Liz telah berpisah. Sepanjang bahagian pertama siri ini, JD secara amnya sangat disukai di kalangan pelakon dalam rancangan itu, tetapi itu mula berubah selepas disyaki curang adalah sebab perkahwinan itu telah berakhir.

Apa yang salah dengan pandangan Danny pada Southern Charm?

Danni belum keluar untuk menjelaskan mengapa matanya berkedut seperti tadi, tetapi ia boleh dikaitkan dengan sesuatu yang mudah seperti tanda gugup. ... Di Twitter, seseorang mendakwa kedutan mata itu menunjukkan dadah digunakan, tetapi sekali lagi, Danni tidak pernah mengaku begitu banyak dan pada ketika ini, semuanya adalah spekulasi.

Adakah Pesona Selatan Dibatalkan?

Rancangan itu masih belum diperbaharui oleh Bravo, dan ia telah merosot sedikit dalam penilaian. Episod musim 7 secara konsisten jatuh di bawah sejuta penonton, berbanding Musim 6, yang kerap mencecah lebih sejuta. Walau bagaimanapun, jika Bravo memutuskan bahawa ia berbaloi untuk diperbaharui, mungkin lebih setahun sebelum kami melihat pelakon itu kembali.

Siapa Rebecca Leigh wash?

Basuh adalah seorang jurusolek dari South Carolina, tetapi selain itu, sedikit yang diketahui tentang dia. Halaman Instagram Wash pada masa ini tertutup, tetapi dia mempunyai lebih 1,000 pengikut. Secara keseluruhannya, kehadiran media sosial Wash nampaknya sangat peribadi. Bagaimanapun, Wash menafikan sekeras-kerasnya bahawa dia dan Wimberly pernah terlibat.

Adakah Naomie dan Metul masih bersama 2020?

Naomie Olindo dan Metul Shah telah memanggilnya berhenti. Pada hari Isnin, alum Southern Charm berusia 28 tahun itu mengesahkan dia berpisah dengan doktor biusnya selama kira-kira tiga tahun di Kisah Instagramnya.

Mengapa Naomie dan Craig berpisah?

Naomie dan Metul telah menelefon ia berhenti selepas dia menangkap lelaki itu menipunya. Semasa episod podcast Craig dengan Austen Kroll, Pillows and Beer, lelaki berusia 32 tahun itu memberitahu perbualan baru-baru ini dengan Naomie selepas dia berpisah dengan Metul baru-baru ini. ... "Kami tidak pernah menamatkannya," kata Craig sambil ketawa.

Adakah Naomie dan Metul masih bersama 2021?

"Naomie dan Metul tidak lagi bersama," ejen Olindo Paul Desisto memberitahu PEOPLE. "Dia kembali ke Charleston dan merancang untuk tinggal di sana buat masa ini."

Adakah JD Madison masih berkahwin 2020?

J.D. dan Elizabeth masih berpisah hari ini, tetapi ini sama sekali bukan penamat hubungan mereka. Malah, ia boleh menandakan permulaan lembaran baru perkahwinan mereka, menurut J.D. "Kami tetap berpisah, tetapi berita baiknya ialah kami tidak melayan perceraian pada masa ini.

Adakah JD dan Elizabeth telah bercerai?

Adakah J.D. dan Elizabeth telah bercerai? Cerita panjang, pendek: Tidak, mereka tidak bercerai. Untuk menjelaskan, mereka tidak kembali bersama, tetapi mereka sekurang-kurangnya pada halaman yang sama hari ini apabila ia datang untuk menjaga kehidupan keluarga dan hubungan mereka.

Apakah yang sedang dilakukan oleh Landon Clements sekarang?

Selepas meninggalkan Southern Charm, Landon telah menjalani kehidupan terbaiknya di Los Angeles. Dia kini berkembang maju sebagai penasihat hartanah dan melancong pada bila-bila masa dia boleh.

Apakah nilai Tom Cruise?

Tom Cruise Nilai Bersih

Anggaran nilai bersih Tom Cruise ialah $600 juta.

Apakah nilai bersih Beyonce?

Nasib Jay-Z tidak terhad kepada muzik. Dia menjual barisan pakaiannya, Rocawear, kepada Iconix dengan harga $204 juta pada tahun 2007. Beyoncé telah $400 juta kepada namanya, menurut Business Insider.

Adakah Michael benar-benar pelayan Patricia?

Kekasih Patricia Altschul butler Michael Kelcourse sedang pulih selepas diserang angin ahmar. ... Dia menambah bahawa peminat boleh menghantar mesej kepada Kelcourse melalui CaringBridge — sebuah organisasi yang menghubungkan pesakit dengan keluarga dan orang tersayang di tengah-tengah perjalanan kesihatan mereka — sambil dia terus pulih.

Apakah yang dilakukan oleh Danni dari Southern Charm untuk hidup?

Selepas meninggalkan pekerjaannya dalam industri wain dan minuman keras, Danni Baird mula melakukannya meneruskan kerjayanya sebagai artis. Selain itu, Danni membuat sedikit wang tambahan di sisi terima kasih kepada peranannya yang berulang di Southern Charm. Menurut BravoTV, Danni telah meneruskan kerjaya sepenuh masa sebagai artis sejak sekurang-kurangnya 2018.

Siapa ayah bayi Madison?

Ayah bayi Madison masih menjadi misteri di 'Southern Charm. ' Josh Hughes ialah ayah Hudson, tetapi tidak seperti Madison, dia bukan tentang perhatian Bravo itu. Jadi, walaupun dia tidak keluar untuk mengatakan apa-apa tentang dia, buruk atau sebaliknya, dia kekal sebagai sosok misteri kepada ramai peminat Southern Charm.