Bila kena charge whoop?

Hayat bateri tradisional untuk tali berjalan selama kira-kira 44 jam pada cas penuh menurut Whoop, yang bermaksud anda perlu mengecas hampir setiap hari.

Apakah peratusan yang perlu saya caj whoop?

Anda boleh menyemak anggaran paras bateri Tali WHOOP anda dengan mengetik dua kali pada Tali dan memerhatikan LED. Caj Penuh: 3 LED PUTIH pepejal. 80-99%: 2 LED pepejal dan 1 LED berkelip. 60-79%: 2 LED pepejal.

Adakah whoop perlu dicaj?

Tali WHOOP mempunyai hayat bateri selama 4-5 hari. Selain itu, Tali mengecas tanpa perlu dikeluarkan dari badan anda! Untuk mengecas Tali, luncurkan pek bateri* yang telah dicas penuh ke Tali WHOOP.

Bagaimanakah anda tahu apabila whoop anda telah dicas sepenuhnya?

Untuk mengecas penuh, palamkan Pek Bateri anda ke dalam USB Mikro selama 90-120 minit. NOTA: Pek Bateri mengandungi LED (Diod Pemancar Cahaya) yang akan menunjukkan apabila pek dicas penuh. LED Pek Bateri yang dicas penuh akan bertukar daripada merah kepada hijau.

Bolehkah saya memakai whoop saya semasa mandi?

Memandangkan Whoop Strap 3.0 adalah kalis air, anda boleh menyimpannya semasa mandi atau untuk berenang, tetapi ia boleh menjadi agak tidak selesa apabila ia masih basah. Terdapat tali Hydroband pilihan yang direka bentuk untuk kering lebih cepat.

Mengecas WHOOP Anda

Adakah whoop berfungsi tanpa bateri?

Jika Tali WHOOP kehabisan bateri sepenuhnya, hanya luncurkan pek bateri yang telah dicas ke Tali anda, dan Tali akan dihidupkan semula. Pek bateri yang dicas penuh akan mengecas Tali hingga 100% daripada hayat baterinya.

Bolehkah saya memakai whoop saya di dalam kolam?

Ya awak boleh. Whoop boleh digunakan untuk berenang, tetapi dinasihatkan untuk mendapatkan Hydrosleeve untuk mengelakkan air daripada masuk di antara kulit dan penderia dan memastikan ia bersentuhan rapat dengan kulit.

Bolehkah saya menggunakan whoop tanpa keahlian?

The Whoop adalah unik berbanding dengan penjejak kecergasan lain kerana anda perlu menjadi ahli untuk menggunakan Strap 3.0 dan apl. Anda tidak boleh membuat pembelian sekali untuk menggunakannya.

Mengapa whoop saya berkelip?

Hei Ramona, kombo putih/merah menyala menunjukkan bahawa tali anda perlu disambungkan ke Bluetooth. Jika anda ingin mendapatkan bantuan lanjut untuk berhubung, sila beritahu kami.

Adakah whoop benar-benar bernilai?

Walaupun banyak penjejak merekodkan degupan jantung anda semasa bersenam, saya mendapati bahawa WHOOP adalah lebih tepat daripada yang lain saya pernah cuba. ... Saya rasa selamat untuk mengatakan bahawa anda boleh bekerja keras dalam mana-mana senaman, dan kumpulan itu masih akan mengukur kadar denyutan jantung anda dengan pasti.

Bolehkah saya memberikan whoop saya kepada orang lain?

Ia sangat mudah. Apabila anda menerima WHOOP 4.0 baharu anda, mudah sahaja berikan peranti 3.0 anda kepada rakan, saudara, rakan sekerja–sesiapa yang anda kenali yang mungkin berminat untuk mencuba WHOOP. Mereka kemudian boleh menggunakannya secara percuma selama dua bulan dengan akses penuh kepada apl, data dan analitis.

Bolehkah pengecas whoop basah?

Pek bateri WHOOP BUKAN kalis air, dan perlu diganti jika ia basah. ... Jika caj tidak berlaku, satu cara untuk menyelesaikan masalah adalah dengan menanggalkan tali WHOOP anda dengan pek bateri masih di atasnya dan palamkan pek bateri terus ke dalam pengecas dinding.

Berapa lama masa yang diambil untuk menerima tali whoop?

Hei Ruslan, pesanan dipenuhi dalam masa 1 minggu dan dihantar 5-7 hari bekerja dari hari pemenuhan. Terima kasih kerana menghubungi kami!

Bagaimanakah cara saya menyemak tahap bateri whoop saya?

Untuk menyemak tahap bateri Tali anda, ketik pada Tali anda (keras). Jika dilakukan dengan betul, anda seharusnya melihat LED di sudut kiri atas penderia Tali menyala, menunjukkan tahap bateri.

Adakah saya kalis air whoop?

Kedua-dua WHOOP dan pek bateri kami adalah kalis air* supaya anda boleh mengecas 4.0 anda secara wayarles walaupun semasa mandi, sauna atau mencuci pinggan mangkuk.

Adakah Whoop mempunyai yuran bulanan?

Anda mendapat WHOOP 4.0 secara percuma dan anda bulanan kos keahlian memberi anda akses kepada Apl WHOOP. Bayaran bulanan disalurkan kepada cerapan data diperibadikan yang WHOOP sediakan sebagai tambahan kepada laporan prestasi mingguan, bulanan dan tahunan.

Adakah whoop menjejaki kalori yang dibakar?

Anggaran kalori berasaskan kadar jantung, seperti yang disediakan oleh WHOOP, skala yang boleh dipercayai dengan penggunaan kalori sebenar, bermakna anda boleh melihat arah aliran dalam pembakaran kalori dan percaya bahawa mereka mengenal pasti dengan tepat tempoh pembakaran kalori yang agak tinggi dan rendah.

Adakah anda perlu memakai whoop sepanjang hari?

Dalam jawapan ringkas: YA, anda boleh memakai WHOOP anda untuk tidur dan pemulihan sahaja. Walau bagaimanapun, memandangkan WHOOP direka untuk kegunaan 24/7, adalah disyorkan untuk memastikan WHOOP anda sentiasa hidup (jika boleh).

Patutkah saya menanggalkan whoop saya apabila saya mandi?

Jika anda memakai Tali WHOOP anda semasa mandi: Tanggalkan Tali dan basuh jalur dan penderia dengan sabun/air. ... Pastikan anda bilas dengan air. NOTA: Terdapat alur nipis di sekeliling bahagian bawah penderia (lihat imej di bawah, menunjuk anak panah) yang boleh mengumpul serpihan dengan cepat dengan penggunaan biasa.

Mengapa whoop saya mengambil masa yang lama untuk mengejar?

Tali WHOOP ialah mampu menyimpan sehingga 3 hari data. Bergantung pada tempoh masa sejak Tali terakhir disegerakkan dengan peranti mudah alih anda, ia mungkin mengambil sedikit masa untuk kedua-duanya mengejar. Sebagai contoh, penyegerakan sehari penuh (24 jam) data mungkin mengambil masa sehingga 1 jam.

Adakah whoop menjejaki jarak larian?

Jam tangan GPS: Sementara anda boleh menjejak jarak dalam apl WHOOP, peranti itu sendiri tidak mempunyai monitor GPS.

Berapa lama bateri 10 Whoop bertahan?

Hayat Bateri

Menurut WHOOP, bateri WHOOP Strap 3.0 harus tahan lama lebih kurang lima hari.

Bagaimanakah anda mengekalkan bateri whoop?

Dengan 3.0, adalah yang terbaik untuk sentiasa pastikan apl berjalan di latar belakang. Dengan "meleret ke atas" pada apl untuk menamatkannya, anda menunjukkan kepada sistem pengendalian bahawa anda, sebagai pengguna, tidak lagi mahu apl itu terus berjalan.

Bolehkah anda memadam data whoop?

Untuk mengedit atau memadamkan aktiviti, ketik aktiviti tertentu dalam bahagian Gambaran Keseluruhan apl WHOOP. Sebaik sahaja anda berada dalam aktiviti, pilih Sunting ikon di bahagian atas sebelah kanan graf Kadar Jantung. Anda akan diberi pilihan untuk sama ada Edit atau Padam aktiviti.