Di mana untuk mendapatkan fosforus nms?

Tempat Cari Fosforus. Fosforus boleh didapati di planet dengan persekitaran yang hangus, sama ada dalam deposit besar atau sebagai unsur sekunder dalam mineral lain.

Bagaimana anda mendapat fosforus di langit tiada manusia?

Fosforus ditemui secara organik dalam sumber abu tulang dan guano dan juga dihasilkan dalam supernova sebagai hasil sampingan nukleosintesis supernova, di mana nisbah fosforus kepada besi daripada sisa supernova dipercayai 100 kali lebih tinggi daripada hasil sampingan supernova Bima Sakti secara amnya.

Di manakah cyto phosphate no man's sky?

Sebatian organik biru-hijau yang dihasilkan semasa kitaran metabolik hidupan tumbuhan laut dalam. Kaya dengan tenaga larut, sito-fosfat adalah penting dalam banyak teknologi kapal selam. Laser Perlombongan akan menuai sebatian sito-fosfat daripada flora bawah air.

Bolehkah anda diharamkan dalam NMS?

Ya, jangan gunakan Enjin Cheat, NMS Save Editor jauh lebih berkuasa dan melakukan semua yang anda boleh minta. ... Anda tidak akan diharamkan.

Di manakah saya boleh mencari ammonium NMS?

Di mana untuk Cari Ammonia

  1. Di mana untuk Cari Ammonia.
  2. Ammonia boleh didapati di planet dengan persekitaran toksik, sama ada dalam deposit besar atau sebagai unsur sekunder dalam mineral lain. ...
  3. Ammonia boleh ditapis dalam penapis bukan mudah alih dengan menggabungkan unsur berikut: 2 Paraffinium + 1 Debu Ferit; atau 1 Garam + 1 Acuan Kulat.

The Search For Phosphorus Part 14 No Mans Sky Gameplay 2019

Bolehkah anda membuat NMS oksigen?

Jika anda boleh mendapatkan penuai oksigen, ia akan membolehkan anda menuai oksigen di mana-mana planet dengan atmosfera. Seperti penuai atmosfera, ia menghadkan pada 250, dan anda perlu terus memasukkan bahan api ke dalamnya untuk memastikan ia berfungsi.

Bolehkah anda menipu di langit tiada manusia?

No Man's Sky, ternyata, mempunyai eksploitasi yang luar biasa memecahkan permainan yang membenarkan pengguna menanam barang-barangnya yang paling jarang dan menduplikasi keseluruhan kandungan inventori kapal luar angkasa anda beberapa kali yang kelihatan tidak terhingga - sehingga anda boleh sampai ke pusat galaksi dan menyelesaikan permainan dengan sangat pantas.

Bagaimanakah anda mendapat mata hipnosis dalam NMS?

Sumber. Hipnotik titisan mata apabila Abyssal Horror dibunuh. Ia akan hilang jika tidak diambil dalam masa beberapa saat selepas bertelur. Ini boleh didapati dalam bekas Pengangkutan Tertinggal.

Bagaimana anda mendapatkan Mutiara hidup?

Sumber. Kerang Berperisai dengan cengkerang terbuka Ia boleh didapati dalam Armored Clams. Kerosakan akan memaksa mereka untuk membuka cangkerang mereka untuk masa yang singkat, mendedahkan Mutiara Hidup di dalamnya. Jika ia tidak diambil dalam masa yang ditetapkan, cengkerang akan ditutup dan pemain perlu merosakkannya semula.

Apakah seram abyssal?

Abyssal Horror adalah makhluk yang boleh ditemui di bawah air di dasar laut atau di Bangunan Tenggelam. Ia boleh didapati dengan Visor Analisis dengan mencari. ikon.

Bagaimanakah saya membuat fosforus?

Fosforus putih adalah dihasilkan secara industri dengan memanaskan batu fosfat dengan kehadiran karbon dan silika dalam relau. Ini menghasilkan fosforus sebagai wap, yang kemudiannya dikumpulkan di bawah air. Fosforus merah dibuat dengan memanaskan fosforus putih perlahan-lahan kepada kira-kira 250°C jika tiada udara.

Bagaimana anda membuat deuterium?

Untuk mendapatkan Deuterium anda perlu menapis x1 Di-Hidrogen dan x1 Tritium dalam penapis, yang mengambil masa kurang daripada satu saat untuk diperhalusi dalam penapis sederhana atau besar. Anda juga boleh menapis x5 Tritium untuk melompat terus ke Deuterium. Petua berguna.

Di manakah saya boleh mencari planet yang hangus?

Sebaik sahaja anda telah beralih kepada sistem, semak menu Penemuan untuk melihat sama ada mana-mana planet atau bulan mempunyai deskriptor "hangus" yang dilampirkan padanya. Jika anda berada dalam sistem yang belum ditemui, anda perlu mendarat di planet sebelum mengetahui sama ada ia hangus. Deskriptor akan muncul sebaik sahaja anda meninggalkan kapal anda.

Apakah NMS telur kosong?

Void Egg ialah item yang boleh ditukar dengan Quicksilver. Ia agak mahal, walaupun jika anda memastikan untuk mengikuti misi harian dalam The Nexus, dan mengambil bahagian dalam misi hujung minggu, anda sepatutnya mempunyai banyak. Untuk maklumat lanjut, lawati panduan Quicksilver kami.

Apakah barang yang paling mahal di langit tiada manusia?

Indium Diaktifkan ialah elemen paling mahal pada lebih 900 unit setiap satu. Barangan paling berharga yang boleh anda temui ialah artifak atau tulang jarang yang boleh bernilai antara 1-2 juta unit.

Bagaimanakah saya mendapatkan penuai oksigen?

Penuai Oksigen ialah produk binaan asas.

...

Maklumat tambahan

  1. Peranti yang dicas penuh akan menuai maksimum 250 unit dalam tempoh masa kira-kira 12 minit.
  2. Pelan tindakan itu diperoleh daripada misi Arkib Komputer Pangkalan.